Essem Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Haha, lolidude! Morsomt! Meeen.. tenker jeg legger meg nå. Vet det er tidlig, men må være våken i samfunnsfagen. Er avgangsfag, og læreren har sagt rett ut at det ikke går ann å få 6, så må gjøre hva jeg kan for å få 5. (nei, jeg kødder ikke, hun sa "Det går ikke ann å få 6 her. Det går bare ikke!") Lærere er litt merkelige. ^_^ Endret 23. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Derfor rettskrivingen min suger Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hentet ut noen saker fra huset vårt ved rasområdet i namsos idag. Unreal å se slike skader up close. Glad for at vi slapp unna med hus og helse i behold. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Mulig å utdype den litt mer?Allså, Oppbygging av slike informasjons systemer eller bare hva dem er og gjør? Nå har jeg bare lest første kapittel. Men boken handler på en måte mer om hvilke muligheter som ligger i internett og sosiale informasjonssystemer, samt hvilke konsekvenser sosiale informasjonsystemer kan ha på samfunnet. Den er skrevet som en mellomting mellom skjønnlitteratur og fagbok. Litt vanskelig å forklare, men ja. Endret 23. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Noen som har tips til hva jeg kan skrive om i bloggen min? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå har jeg abre lest første kapittel. Men boken handler på en måte mer om hvilke muligheter som ligger i internett og sosiale informasjonssystemer, samt hvilke konsekvenser sosiale informasjonsystemer kan ha på samfunnet. Den er skrevet som en mellomting mellom skjønnlitteratur og fagbok. Litt vanskelig å forklare, men ja. Hmm jeg syns den hørtes litt spenende ut jeg da. Alltid interesant å lese om hva som påvirker samfunnet vårt og hvorfor. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå var det skikkelig koslig stemning her Noe helt annet enn for noen dager siden Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Noen som har tips til hva jeg kan skrive om i bloggen min? Hvor awesome jeg er. Du kan jo prøve og anmelde en CD/Film/Spill? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Tja. Jeg synes liberalisme, demokrati, personvern, liberale/personlige rettigheter og slikt er interessant. Kan for eksempel skrive et blogginnlegg om hvordan opphavsrett-organisasjoner jobber for å redusere de personlige rettighetene politikere med demokratiske verdier har jobbet lenge med å innføre. Mye interessnt innen de emnene jeg nevnte. Edit: @Nøtte: Den er interessant. I første kapittel skriver forfatteren for eksempel om hvordan en person ved hjelp av en internettside, et forum og digg.com klarte å få tilbake venninens stjålede telefon. Etter at saken havnet på digg.com fikk siden denne mannen opprettet noe slikt som en million lesere, flere av forumløsningene han prøvde krasjet av all trafikken, og nyhetsaviser i USA (og TV forsåvidt) plukket opp historien. Utrolig artig lesning. Endret 23. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ah, endelig ferdig med den F-U-C-K-I-N-G-S Mat & Helse-oppgaven. Såehh... er det no' liv? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Demokrati funker ikke Kommunisme funker ikke Nazisme funker ikke Monarki funker ikke Dogokrati funker ikke (Det finnes ) Anarchy for Norway! Men det funker heller ikke. WE'RE SCREWED! Endret 23. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vaenas, du kan skrive en artikkel om hvordan språket vårt har forandret seg de siste tiårene, og hvordan kebabnorsk har tatt over samfunnet vårt, jafs etter jafs. (Så dere hva jeg gjorde der?) Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå var det skikkelig koslig stemning her Noe helt annet enn for noen dager siden Det er vel fordi vi har en skummel mann med briller som passer på oss. Denne mannen skriver forsåvidt så saklige innlegg at jeg nesten blir ør i hodet av alle begrepene Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg ville vel ikke påstått at verden er så fri som man skal ha det til egentlig. Greit nok vi kan gjøre ganske så mye men absolutt alt koster jo penger nå om dagen da. Uansett hva du skal gjøre så koster det jo noen kroner. Og for å få disse kronene så må man jobbe. Det er ikke bare bare å bli gammel nå for tiden heller da. Allså jeg syns det blir for dumt at jeg skal tenke på alderdommen min i en alder av 21år. Det finnes så mye annet som jeg heller har lyst til å gjøre men som jeg ikke kan fordi man enten ikke har råd eller har tid fordi man må jobbe for å tjene penger. Dagens samfunn er ikke bra i mine øyne! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kan vi ikke få til skikkelig sosialisme, med Snorre, TSP og meg i tet? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hæ, går det ann og lese inlegget hans? Jeg trodde det var en ordbok. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Vaenas, du kan skrive en artikkel om hvordan språket vårt har forandret seg de siste tiårene, og hvordan kebabnorsk har tatt over samfunnet vårt, jafs etter jafs. (Så dere hva jeg gjorde der?) Du skrev "see what I did there?" på norsk. Jeg sier natta. Endret 23. mars 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Søk på "Dogokrati" på Google, resultatet = "Resultater 1 - 2 av ca. 0 for Dogokrati". De to som ble vist var "Mente du: demokrati"-treff. Finnes det virkelig? Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Om det finnes eller ikke er vel ikke så interresant, det jeg lurer mer på er hva Dogokrati faktisk er! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Skummelt detta her. 2 moderatorer og 1 adminstrator leser i forumet :skrekkoggru: det er ute med oss alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå