AltF4 Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg vet dere ikke kan si stort (annet enn Eplefe og til dels Zealuu) men det funker som bare rakkern å faktisk skrive det ned og få tankene lufta for noen. Og overnatting blir det. Kommer snart. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 Og overnatting blir det. Kommer snart. Vent til hun er der iallefall da :/ 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 Invitert på bursdagsfest, dusjet, klippet negler, barbert meg etc etc. Skal akkurat til å gå ut døra og så BAM!, lavt blodsukker-symptomer slår til. Heavy skjelving, plutselig dritsulten, svimmel og alt det der. Yeye, bare å sette seg ned å spise og vente på neste buss.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 Er på rocktoberfest del 2. Bortsett fra promillenivået er det litt som i går. Enn så lenge. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2012 Haha 8D Er Dreamhack i Bucuresti nå, Eizo Open-turneringen er veldig spennende. Bly kom til sin første finale noensinne på MaNa sin bekostning. Vet ikke om sistnevnte så den komme. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2012 Det burde han, Bly har spilt ekstremt bra det siste, selv om de store resultatene har latt vente på seg. Mana har jo markert seg som en av de beste utlendingene, for så vidt, men ikke ikke tidenes største overraskelse. Tipper Nerchio vinner finalen. Men han og Bly er jo lagkamerater, så alt kan skje. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2012 Du tippa rett, men eg fekk ikkje sjå korleis dei siste kampane gjekk, måtte ut ein tur då det var 1-1 mellom Nerchio og Starnan (men rekna med Nerchio kom til å dra det i land). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 HD RE-RELEASE AV STRONGHOLD OG STRONGHOLD CRUSADER WEEEE FUCKINS WHOOOO! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 HD RE-RELEASE AV STRONGHOLD OG STRONGHOLD CRUSADER WEEEE FUCKINS WHOOOO! NÅR1+1+!?1+1? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 1 NOVEMEBER Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Og overnatting blir det. Kommer snart. Vent til hun er der iallefall da :/ Holdt på å le meg ihjel når du skrev det, og da satt hun rett ved siden av meg. Har fortalt henne om denne tråden og hun er dritnysgjerrig på den siden hun vet jeg har fått "flere" venner her - men har sagt til henne at hun ikke får se den før vi er sammen siden jeg har pratet litt om henne og oss her. En liten flik av makt føler jeg. Noen som aner hva den forferdelige hip-hop screamo-låta som var "populær" på nettet for en stund siden heter? Band som står på veien i musikkvideoen, drikker alkohol og det er noe jenter i omkretsen også. Helt forferdelige saker. Endret 22. oktober 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=87p53rAD7Sk Dat Zen Endret 22. oktober 2012 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 Dammit Error, nå trodde jeg du hadde funnet videoen jeg desperat leiter etter. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2012 http://youtu.be/NVGI6mhfJyA Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) DD fant tråden. Jeg har tapt. Hun sitter og leser tråden nå. Herregud, panikk, skuffelse og litt moro er det kjenner jeg. Ganske pen når hun sitter der dypt konsentrert. Endret 23. oktober 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Du får hilse. Eller: hei DD! (PS: Du kan ikke ha vært så veldig forsiktig da...) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Du får be henne starte fra begynnelsen. Mye moro å gå gjennom. Og ikke kom med snikkomplimenter når du vet at hun leser dem, og hun vet at du vet at hun leser dem. Ball deg opp og brøl det i trynet hennes som en viking, som vår gamle venn teletubbiekid en gang anbefalte iharal3 (tror jeg det var?). Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Haha, jeg husker den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå