Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bayonetta er mer stil enn substans, men jeg synes det var vel verdt å spille gjennom for å se alt det kule i det spillet. Spesielt mot slutten tar det av med motorsykkelkonsekvenser, vertikale kamper og annet kult.

Edit: Men PS3-versjonen har store svakheter ift. 360.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Vaskedama som kommer innom en gang i uka fant ut at det var nødvendig å gå inn i stasjonærpc'en min og dra ut diverse kabler så hun kunne støvsuge.

Jeg har relativt lite peiling, men klarte å koble på harddrive og noe annet opplegg igjen, men internett vil ikke fungere. Hvordan går jeg frem?

Lenke til kommentar

Plusspoeng for engasjement, men er vel i drøyeste laget ja. Uansett, hvordan ser internettkabelen (inni pc'en) ut, og hvor skal jeg koble den?

Edit: Googla litt, fant ut hvordan nettverkskortet mitt ser ut, og ristet litt på det. Ser ut som det fungerer nå

Endret av Error
Lenke til kommentar

Vaskedama som kommer innom en gang i uka fant ut at det var nødvendig å gå inn i stasjonærpc'en min og dra ut diverse kabler så hun kunne støvsuge.

Jeg har relativt lite peiling, men klarte å koble på harddrive og noe annet opplegg igjen, men internett vil ikke fungere. Hvordan går jeg frem?

For det første. WTF??!

For det andre: Plugg inn nettverkskabelen.

Lenke til kommentar

AltF4, skru på Ye Good Olde Hamma , og chill this shit down. Vet hvor vanskelig det er å ikke overtenke når man er forelsket, men det gjør bare alt verre. Vær ditt beste selv, følg magefølelsen, smør deg inn i babyolje og vaselin og smooth deg gjennom alle problemer. Vi kan ikke hjelpe deg stort, vi kjenner ikke jenta. Men til spørsmålet ditt, hvis hun vil møte søsteren din er hun ute etter mer enn bare pikk. Hvis det var alt hun ville hadde hun nok ikke dratt ut ting så lenge.

It's gon' be alright!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...