Craxmerax Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Nettopp fått min "nye" Macbook Pro. Kjøpte 2011 modellen brukt for 6k. Herlig! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Bayonetta er ikke på langt nær så bra som Darksiders... To helt forskjellige og fantastiske spill. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Spiller ingen rolle for meg om de er ulike eller ikke, jeg nyter ikke å spille det slik som jeg gjorde med Darksiders. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Bayonetta er mer stil enn substans, men jeg synes det var vel verdt å spille gjennom for å se alt det kule i det spillet. Spesielt mot slutten tar det av med motorsykkelkonsekvenser, vertikale kamper og annet kult. Edit: Men PS3-versjonen har store svakheter ift. 360. Endret 18. oktober 2012 av Spartapus Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Haha. Tror ikke det Hun kommer litt over 8 i hvert fall. Jeg gru-gleder meg. Vi venter spent på din rapport... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Skjedde ingen verdens ting. Hun satt på fanget mitt og så på meg spille Borderlands 2, vi koste litt og når klokka var halv 11 sov vi begge to. I dag er hun derimot veldig på. Synd hun straks slutter på jobb for dagen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Tilbake på krykker. Herlig.. -.-* Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Skjedde ingen verdens ting. Hun satt på fanget mitt og så på meg spille Borderlands 2, vi koste litt og når klokka var halv 11 sov vi begge to. I dag er hun derimot veldig på. Synd hun straks slutter på jobb for dagen. Delte dere seng? If true, hvor mange plagg? Nysgjerrig på hvordan ståa er. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Grei nok start, iallefall om ho indikerte at det kunne gjentakast (med litt færre klede på). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Nei, delte ikke seng og hun ga heller ikke noe inntrykk av å ville det. Gjentakelse er absolutt mulig, uten at vi har noe fastsatt på noen måte - annet enn at vi skal dele rom på julebordet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Vaskedama som kommer innom en gang i uka fant ut at det var nødvendig å gå inn i stasjonærpc'en min og dra ut diverse kabler så hun kunne støvsuge. Jeg har relativt lite peiling, men klarte å koble på harddrive og noe annet opplegg igjen, men internett vil ikke fungere. Hvordan går jeg frem? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Vaskedama som kommer innom en gang i uka fant ut at det var nødvendig å gå inn i stasjonærpc'en min og dra ut diverse kabler så hun kunne støvsuge. Wow. Det er... imponerende... Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Plusspoeng for engasjement, men er vel i drøyeste laget ja. Uansett, hvordan ser internettkabelen (inni pc'en) ut, og hvor skal jeg koble den? Edit: Googla litt, fant ut hvordan nettverkskortet mitt ser ut, og ristet litt på det. Ser ut som det fungerer nå Endret 19. oktober 2012 av Error Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Nrk direktet fra skolen gikk greit, klarte å holde meg unna kameraet. Så blir å dra på BIFF i morgen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Vaskedama som kommer innom en gang i uka fant ut at det var nødvendig å gå inn i stasjonærpc'en min og dra ut diverse kabler så hun kunne støvsuge. Jeg har relativt lite peiling, men klarte å koble på harddrive og noe annet opplegg igjen, men internett vil ikke fungere. Hvordan går jeg frem? For det første. WTF??! For det andre: Plugg inn nettverkskabelen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Wtf hvem har vaskedame, for min del Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) dritt-tab. Endret 19. oktober 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=A8JsRx2lois Bare sørg for å se hele. Kan hende DD skal sove her igjen allerede i natt. Skal til søstra mi, hun ville være med om hun kunne. Folk som bare er ute etter thrillrides gidder ikke bli med til søsknene til folk thrillrider gjør de vel? Endret 20. oktober 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) AltF4, skru på Ye Good Olde Hamma , og chill this shit down. Vet hvor vanskelig det er å ikke overtenke når man er forelsket, men det gjør bare alt verre. Vær ditt beste selv, følg magefølelsen, smør deg inn i babyolje og vaselin og smooth deg gjennom alle problemer. Vi kan ikke hjelpe deg stort, vi kjenner ikke jenta. Men til spørsmålet ditt, hvis hun vil møte søsteren din er hun ute etter mer enn bare pikk. Hvis det var alt hun ville hadde hun nok ikke dratt ut ting så lenge. It's gon' be alright! Endret 20. oktober 2012 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2012 Listen to the error message. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå