Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han* Men ja tipper det går greit selv om litt kleinhet kanskje typisk følger med.

Gratulerer med type! En du møtte på Gaysir eller i "virkeligheten"?

Å ta med seg kjærester hjem er ganske spennende. Selv er jeg litt rolig, mest bekymra for kjæresten for det er vel som regel verst for dem. Nå har jeg heldigvis ikke foreldre som gjør noe stort nummer ut av seg, pappa kommer med en grovis også er stemningen satt liksom. Trikset er vel egentlig å gjøre det ganske vanlig første gangen og heller ta middagen ved en senere anledning, selv om det jo er den mest offisielle måten å gjøre det på.

Lenke til kommentar

Hehe, ble vel noe kjent over gaysir før vi traff hverandre irl, han bodde tross alt i Bodø og Bergen tidligere. Takk. :)

Faren hans inviterte oss på restaurant for en tid tilbake, og det gikk ganske så bra selv om jeg uten å tenke avslørte at sønnen hans snuser. Han virket dog litt mer avslappa enn det foreldrene mine kan være. Har ingen spesielle planer til helga, bortsett fra at vi skal være over en natt.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Gratulerer Gormers!

Og over på noe helt annet. Noen som vet om jeg kunne tjent noen kroner på et telefonnummer som slutter på 0123?

Jeg har flere "gullnummere" som er bedre enn de jeg har sett blitt solgt for 10k +.

Solgt noen for 6k, veldig enkle nummere, la oss ta et eksempel.

96 66 00 66

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Så lenge du kommer er Error fornøyd :xmas:

Ca. 2 måneder til juleaften forøvrig, jeg er klar!

Og, jeg forsto Peer Gynt i dag. Har skjønt grunnprinsippene begge gangene jeg har lest teksten, men har sittet og stampet og ikke klart å oppnå den dypere "Forståelsen" men plutselig sa det poff og så lina alle sitater og eventer og alt mulig seg opp og skapte en diger helhet. Alltid like deilig å knekke koden til en god bok

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...