Licht Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Stor dag i dag. Release av både Chivalry som standalone, og 1.07 + Legacy of Rome for CK2. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Kommende lørdag blir første gang jeg tar med meg en kjæreste hjem til foreldre. Litt redd for smådårlig eller klein stemning, men er jo bare å hoppe ut i det og se. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Går stort sett bra, iallefall om ho fungerer sånn nokonlunde vanleg sosialt. Viss ikkje, synest dei sikkert det er sjarmerande òg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Han* Men ja tipper det går greit selv om litt kleinhet kanskje typisk følger med. Endret 16. oktober 2012 av Gormers Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Åja, han. Men dei same prinsippa gjeld! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Han* Men ja tipper det går greit selv om litt kleinhet kanskje typisk følger med. Gratulerer med type! En du møtte på Gaysir eller i "virkeligheten"? Å ta med seg kjærester hjem er ganske spennende. Selv er jeg litt rolig, mest bekymra for kjæresten for det er vel som regel verst for dem. Nå har jeg heldigvis ikke foreldre som gjør noe stort nummer ut av seg, pappa kommer med en grovis også er stemningen satt liksom. Trikset er vel egentlig å gjøre det ganske vanlig første gangen og heller ta middagen ved en senere anledning, selv om det jo er den mest offisielle måten å gjøre det på. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Hehe, ble vel noe kjent over gaysir før vi traff hverandre irl, han bodde tross alt i Bodø og Bergen tidligere. Takk. Faren hans inviterte oss på restaurant for en tid tilbake, og det gikk ganske så bra selv om jeg uten å tenke avslørte at sønnen hans snuser. Han virket dog litt mer avslappa enn det foreldrene mine kan være. Har ingen spesielle planer til helga, bortsett fra at vi skal være over en natt. Endret 16. oktober 2012 av Gormers Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Gratulerer Gormers! Og over på noe helt annet. Noen som vet om jeg kunne tjent noen kroner på et telefonnummer som slutter på 0123? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2012 Åja, han. Men dei same prinsippa gjeld! Enig. Det blir bare enda viktigere å huske glidemiddel og kondomer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Gratulerer Gormers! Og over på noe helt annet. Noen som vet om jeg kunne tjent noen kroner på et telefonnummer som slutter på 0123? Jeg har flere "gullnummere" som er bedre enn de jeg har sett blitt solgt for 10k +. Solgt noen for 6k, veldig enkle nummere, la oss ta et eksempel. 96 66 00 66 Endret 17. oktober 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvor er det man selger slike nummere da? På finn? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2012 Det var jo privat, men sammenlignet med finn f.eks. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Hei, hei! Ser det har vært business as usual her i SO. Hvordan er temperaturen rundt om i gamlelandet? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Prater helst ikke om det. Og DD bare "jeg trenger å et sted å være i kveld/natt" og jeg bare "sov hos meg" og hun bare "sikker på at det er greit" og jeg bare "ja." "ja for faen faktisk". Endret 18. oktober 2012 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Prater helst ikke om det. Og DD bare "jeg trenger å et sted å være i kveld/natt" og jeg bare "sov hos meg" og hun bare "sikker på at det er greit" og jeg bare "ja." "ja for faen faktisk". Jøss. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Ja. Og hun kommer. Og jeg bare gleder meg vilt. 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Ja det er noen som har det. Bayonetta er ikke på langt nær så bra som Darksiders... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Ja. Og hun kommer. Og jeg bare gleder meg vilt. Regner med du kommer med link til livestream om litt? Too nasty? 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 Haha. Tror ikke det Hun kommer litt over 8 i hvert fall. Jeg gru-gleder meg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Så lenge du kommer er Error fornøyd Ca. 2 måneder til juleaften forøvrig, jeg er klar! Og, jeg forsto Peer Gynt i dag. Har skjønt grunnprinsippene begge gangene jeg har lest teksten, men har sittet og stampet og ikke klart å oppnå den dypere "Forståelsen" men plutselig sa det poff og så lina alle sitater og eventer og alt mulig seg opp og skapte en diger helhet. Alltid like deilig å knekke koden til en god bok Endret 18. oktober 2012 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå