Snurreleif Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Hvilken myte er det? At du er Superman vel. Men jeg skjønner nå at det bare var løgner alt sammen, spredt av foreldre mer opptatt av å være beskyttende enn ærlig. At jeg klager som faen ang jobben i kveld, samtidig som jeg for første gang ikke har gjort en dritt mer enn det mest nødvendige bekrefter vel det Drittunge er jeg. Endret 10. oktober 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Det er fordi Zealuu er en gamer. Et godt spill er som regel mer interessant enn sex. skjønner at du må ha sex ofte om du har så dårlig sex. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Blasfemy. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Kjøpte Gothic 3 på steam for en god stund tilbake og kjørte i gang nå (med community patch installert). Ugh, forstår ikke hvorfor folk sikler så mye på det spillet, helt forferdelig å spille Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Folk har vel generelt ganske negative holdninger til Gothic 3? Det er vel først og fremst Gothic 2 som er den store frelseren. Nettopp ferdig med et lesemaraton av de sjeldne. Lese på prøver, altså. Roer seg heldigvis kraftig ned til uka, etter at det har vært clusterfuck både før og etter høstferien. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Kjøpte Gothic 3 på steam for en god stund tilbake og kjørte i gang nå (med community patch installert). Ugh, forstår ikke hvorfor folk sikler så mye på det spillet, helt forferdelig å spille Spilte gjennom det på nytt for noen uker siden. Elsker det. Det er et av mine favorittspill. Men skal innrømme at kampsystemet ikke er det beste. Og der var Dishonored låst opp på Steam. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Kjøpte Gothic 3 på steam for en god stund tilbake og kjørte i gang nå (med community patch installert). Ugh, forstår ikke hvorfor folk sikler så mye på det spillet, helt forferdelig å spille Gothic 3 er vel generelt sett mislikt? Jeg digger det, men de aller fleste liker det ikke pga. alle problemene med det. Endret 12. oktober 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) DD kysset meg først for første gang i dag. Jeg var totalt uforberedt. Vi har også klina som bare faen. Hun vil at jeg skal være litt mer hard to get. Hun vil jobbe litt mer for å få meg. Minn meg på det når jeg stresser som bare faen når jeg ikke har hørt noe på et par timer. Herregud, råeste dama er hypp på meg. På meg. Og jeg ødelegger det ved å være hypp tilbake. Faen ta, jeg skulle gitt store summer for en dose selvtillit, nok til å gi faen og la DD være DD for et par uker så hun kom krypende. Er selvfølgelig full. Lønningspils med jobben i dag. Endret 12. oktober 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 Hm. Foreløpig går det så som så med å være kostbar. Vi har sendt noen meldinger, men jeg fikk ikke svar på den siste rundt klokka 1 og nå friker jeg jo selvfølgelig snart ut (igjen). Glad jeg skrev det der i natt! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 Er jammen meg ikke bare bare å være forelska. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 Nei, ikke når dama er jævla rar. Men, og dette føler jeg at jeg har sagt noen ganger nå, jeg blir i hvert fall litt tryggere hver gang jeg får vite noe av henne. Som i går, hvor hun forklarte at hun absolutt ikke finner på "noe" med noen. Skulle det være noen som prøvde seg fikk de vær så god gå til noen andre. Og det er jo en ganske god tanke når hun sa det en av de gangene vi ikke kyssa. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 Må jo være et sikkert tegn på at hun er innstilt på en framtid med deg. Har endelig fått nytt simkort til telefonen. Måtte såklart komme på en lørdag, slik at jeg ikke fikk aktivert det. Men på mandag er det endelig bye bye til iphone (unntatt som spotify-spiller på jobb). Tok bare litt over en måned. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 Ja, det er det jeg tenker også. Når jeg får lov til å gjøre ting ingen andre får lov til og hun at på til setter pris på det. Haha såpass ja. Gratulerer! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg blir stressa bare av å høre om dette. Hvis du ikke får pult henne snart gjør jeg det for deg. Neida, det er ingenting å takke for. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 Da kan du tenke deg hvordan jeg har det. Vi var ute i går, spise middag og kino. Ga beskjed om at hvis hun vil at jeg skal være mer tilbakeholden skal hun gi mer av seg selv, noe hun ikke er spesielt god på. Da har vi litt å jobbe med begge to. Fryktelig usikker på hvordan dette går, hun kysset meg av seg selv i går både under filmen og når hun skulle gå på toget, men samtidig begynner jeg å innse at dette er noe som vil ta tid. Lang tid. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 Stikker kjapt innom, her jeg sitter og smurfer nettet med mobilen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 Stikker kjapt innom, her jeg sitter og smurfer nettet med mobilen. Tekniske problemer eller foretrakk du mobilen akkurat nå? Tantalus planlegger forøvrig et lite maraton igjen til jul. Forslag til spill blir diskutert i en tråd på Facebook-siden deres. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 Wææææh, jeg hater matrices Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Bare en gausser så går alt greit vet du. Forøvrig så er en del av Kollektivet sine musikkvideoer ganske fengende. Endret 16. oktober 2012 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Stikker kjapt innom, her jeg sitter og smurfer nettet med mobilen. Tekniske problemer eller foretrakk du mobilen akkurat nå? Tantalus planlegger forøvrig et lite maraton igjen til jul. Forslag til spill blir diskutert i en tråd på Facebook-siden deres. Testet Chrome på mobilen. Det hadde de i fjor også, eller forrige året. Da spilte de Mario og MGS bl.a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå