Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hvilken myte er det? :p

At du er Superman vel. Men jeg skjønner nå at det bare var løgner alt sammen, spredt av foreldre mer opptatt av å være beskyttende enn ærlig.

At jeg klager som faen ang jobben i kveld, samtidig som jeg for første gang ikke har gjort en dritt mer enn det mest nødvendige bekrefter vel det :p

Drittunge er jeg.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Gothic 3 på steam for en god stund tilbake og kjørte i gang nå (med community patch installert). Ugh, forstår ikke hvorfor folk sikler så mye på det spillet, helt forferdelig å spille

Spilte gjennom det på nytt for noen uker siden. Elsker det. Det er et av mine favorittspill. Men skal innrømme at kampsystemet ikke er det beste.

Og der var Dishonored låst opp på Steam.

Lenke til kommentar

Kjøpte Gothic 3 på steam for en god stund tilbake og kjørte i gang nå (med community patch installert). Ugh, forstår ikke hvorfor folk sikler så mye på det spillet, helt forferdelig å spille

Gothic 3 er vel generelt sett mislikt? Jeg digger det, men de aller fleste liker det ikke pga. alle problemene med det.

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

DD kysset meg først for første gang i dag. Jeg var totalt uforberedt. Vi har også klina som bare faen.

Hun vil at jeg skal være litt mer hard to get. Hun vil jobbe litt mer for å få meg. Minn meg på det når jeg stresser som bare faen når jeg ikke har hørt noe på et par timer.

Herregud, råeste dama er hypp på meg. På meg. Og jeg ødelegger det ved å være hypp tilbake. Faen ta, jeg skulle gitt store summer for en dose selvtillit, nok til å gi faen og la DD være DD for et par uker så hun kom krypende.

Er selvfølgelig full. Lønningspils med jobben i dag.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Nei, ikke når dama er jævla rar. Men, og dette føler jeg at jeg har sagt noen ganger nå, jeg blir i hvert fall litt tryggere hver gang jeg får vite noe av henne. Som i går, hvor hun forklarte at hun absolutt ikke finner på "noe" med noen. Skulle det være noen som prøvde seg fikk de vær så god gå til noen andre. Og det er jo en ganske god tanke når hun sa det en av de gangene vi ikke kyssa.

Lenke til kommentar

Da kan du tenke deg hvordan jeg har det. Vi var ute i går, spise middag og kino. Ga beskjed om at hvis hun vil at jeg skal være mer tilbakeholden skal hun gi mer av seg selv, noe hun ikke er spesielt god på. Da har vi litt å jobbe med begge to.

Fryktelig usikker på hvordan dette går, hun kysset meg av seg selv i går både under filmen og når hun skulle gå på toget, men samtidig begynner jeg å innse at dette er noe som vil ta tid. Lang tid.

Lenke til kommentar

Stikker kjapt innom, her jeg sitter og smurfer nettet med mobilen. :wee:

Tekniske problemer eller foretrakk du mobilen akkurat nå?

Tantalus planlegger forøvrig et lite maraton igjen til jul. Forslag til spill blir diskutert i en tråd på Facebook-siden deres.

Testet Chrome på mobilen. Det hadde de i fjor også, eller forrige året. Da spilte de Mario og MGS bl.a.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...