Spartapus Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Fælt så vanskelig det skulle være med henne da. Beware of the friendzone. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Ho liker heile hard to get-greia. YOU CAN'T MAKE YOURSELF TOO AVAILABLE (Tenk at Woody Harrelson sa det). Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Forresten abortdiskusjon i DNFK. IT'S LIKE A PARTY ONLY WITH MORE STUPID Balanser det med noe som bare er ren trolling.http://horseysurprise.tumblr.com/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Fælt så vanskelig det skulle være med henne da. Beware of the friendzone. Friendzone er en utrolig idiotisk man-made myth som ikke finnes annet enn i hodet på gutter som misforstår en utfordring when presented to them. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Ok, hvem sine brystvorter må jeg vri for å få en kopi av Dishonored eller Borderlands 2 i posten? Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg hørte noe om pirater i en bukt her om dagen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg hørte noe om at selv om jeg hadde villet laste ned noe så ville jeg vært alt for dum til å faktisk vite hvordan man ordner slik på en Xbox 360. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Hater folk som ringer og spør om jeg kan jobbe for de samt gjøre tjenester for de, men når jeg er syk og trenger noen til å jobbe for meg så har de søren meg aldri mulighet, deretter sender de meg melding uka etterpå og spør om jeg kan ta av vaktene neste uke. May Cthulu devour your soul! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Hater folk som ringer og spør om jeg kan jobbe for de samt gjøre tjenester for de, men når jeg er syk og trenger noen til å jobbe for meg så har de søren meg aldri mulighet, deretter sender de meg melding uka etterpå og spør om jeg kan ta av vaktene neste uke. May Cthulu devour your soul! Ok, hvem sine brystvorter må jeg vri for å få en kopi av Dishonored eller Borderlands 2 i posten? Ikke vet jeg, men det ser ut til at du kanskje trenger alle vaktene du kan få. Men ja, det er sikkert irriterende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Det gjør jeg, men når jeg er sengeliggende og spyr så må selv jeg kapitulere. Men jeg måtte jo på jobb, så da. Å jobbe hver dag er null prob siden jeg trenger pengene, men er fortsatt irriterende å måtte jobbe når man er syk. Og jo, jeg hater de gangene jeg har fri, også ringer nevnte person og spør om jeg kan jobbe for vedkommede når skiftet begynner om max 60 min. Spør man i forveien er det greit, men ikke en time før Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Friendzone er en utrolig idiotisk man-made myth som ikke finnes annet enn i hodet på gutter som misforstår en utfordring when presented to them. Hvorfor kaste bort tid på det når man kan pule i stedet? Denne irrasjonaliteten hos kvinner er en god grunn til å bli homo! Heldigvis er kjæresten min mest som en mann når det kommer til sex; alltid lyst og ikke noe om og men og hvisom og dersom. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Snurre... sengeliggende... Myth busted! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Er vel egentlig bare å finne et kvinnfolk med et godt hode på skuldrene det, så slipper man det maset der? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Er vel egentlig bare å finne et kvinnfolk med et godt hode på skuldrene det, så slipper man det maset der? "Bare"? Jeg har møtt kanskje 2-3... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Snurre... sengeliggende... Myth busted! Hvilken myte er det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Hvorfor kaste bort tid på det når man kan pule i stedet? Denne irrasjonaliteten hos kvinner er en god grunn til å bli homo! Heldigvis er kjæresten min mest som en mann når det kommer til sex; alltid lyst og ikke noe om og men og hvisom og dersom. Jeg har aldri friendzonet en gutt (eller jente), så jeg kan ikke egentlig svare deg på hvorfor noen kaster bort tid på det, men jeg er veldig glad for at hverken jeg eller Zealuu er programmert til å verdisette hverandre i hvor ofte vi vil pule. Poenget mitt var at friendzone er bullshit, ikke at det er greit å komme med uttalelser som at man skulle ønske alle gutter var som dem, at de skulle blitt sammen med en som dem etc. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har aldri friendzonet en gutt (eller jente), så jeg kan ikke egentlig svare deg på hvorfor noen kaster bort tid på det, men jeg er veldig glad for at hverken jeg eller Zealuu er programmert til å verdisette hverandre i hvor ofte vi vil pule. Det er fordi Zealuu er en gamer. Et godt spill er som regel mer interessant enn sex. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Eller fordi forhold som ikkje berre skal pågå i nokre dagar om gangen gjerne krev at ein er kompatible på litt fleire område enn genitalia. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Friendzone er en utrolig idiotisk man-made myth som ikke finnes annet enn i hodet på gutter som misforstår en utfordring when presented to them. Hvorfor kaste bort tid på det når man kan pule i stedet? Denne irrasjonaliteten hos kvinner er en god grunn til å bli homo! Heldigvis er kjæresten min mest som en mann når det kommer til sex; alltid lyst og ikke noe om og men og hvisom og dersom. Ingenting i mot et godt sexliv, men nå er det andre verdier jeg ser mer etter først. Skal være enig i at det for meg akkurat nå begynner å bli tungt (samtidig som det går bare bedre og bedre), men selv jeg har jo også opplevd jenter som vil for mye for fort og jenter som vil akkurat det samme som meg så jeg vet jo at de finnes de også. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Hvilken myte er det? At du er Superman vel. Men jeg skjønner nå at det bare var løgner alt sammen, spredt av foreldre mer opptatt av å være beskyttende enn ærlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå