Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper du har det supert! Fortjener noen dager med sus og dus :)

Selv kyssa jeg jenta på nytt i dag. Hun lo og sa hun likte. Tok også hånda hennes ut av jakkelommen hennes og la den på mitt fang så jeg kunne kose med den før den tid. Også hjalp jeg henne med noe PC-greier aller først, og da la hun hodet inntil meg så jeg kunne stryke henne i nakken.

Og når jeg våkna i dag var jeg sikker på at det var over mellom oss fordi jeg ikke hadde hørt noe fra henne på lang tid... Hodet mitt. Det funker faen meg ikke.

Lenke til kommentar

Browser rundt på Spotify og forviller meg borti "related artists" og kommer over denne fra 2006:

http://open.spotify....VlbeC5kjePmHMQW

Skrur på, og får plutselig en veldig trang til å høre Timbuktu (noe jeg ikke har gjort på år og dag). Plutselig går det opp for meg at begge sampler samme låt fra 60-tallet en gang, som jeg hørte på radioen i går!

Men, ikke nok med det, plutselig kommer det en vokal med en dame som synger "Ooooh, sometimes I get a good feeling, yeah, get a feeling that I never never never had before (...)". Jeg spilte både Good Feeling av Flo Rida og Avicii's Levels når jeg trente på lørdag.

What is this magic

Endret av Error
Lenke til kommentar

For andre interesserte tror jeg det skal være en betakey giveaway om 40 minutter på steamgifts. Problemet er bare at de nekter å verifisere kontoen min.. Går i uendelig loop på "Your account has been verified, choose a username" for å så gå til "Could not verify your account"..

Lenke til kommentar

Hvis du har mer enn 100$ verdt av spill på steam-kontoen din kan du lage en konto der. Du logger inn via steam, og så kan steamgifts se på listen av spill du har (mer eller mindre som når du bruker en app på facebook, og godtar at de får tilgang til veggen din).

Alle starter med 25 poeng, og for hver gang en public giveaway blir lagt ut (av en tilfeldig bruker) får du et visst antall poeng. Du bruker så poengene for å få sjansen til å få betakeys til forskjellige spill [edit: eller allerede utgitte spill]. Hvor mye poeng det koster å bli med i pool for å få et spill kommer an på hvor mye spillet koster. Chivalry koster 25$, så hvis du registrerer deg i dag så har du akkurat nok til å bli med i trekningen.

Jeg fikk forøvrig verifisert meg nå, etter litt frustrasjon..

Edit: Curse er tom

Endret av Error
Lenke til kommentar

Ga bort "koke vann kvelden før så du bare trenger varme det morgenen etter"-trikset til DD i dag, hun så på meg, rista på hodet og sa jeg var den dummeste hun kjente med et smil om munnen. Så klatret hun opp på en stol for å hente noe og jeg svarte at hun var den korteste jeg veit om - da lo hun og sa jeg ikke var noe snill.

Også koste jeg med henne under hele personalmøtet og kysset henne to ganger før jeg gikk av toget mens hun lå den usedvanlig gode latteren sin.

Og nå ba hun meg skyndte meg på jobb så hun fikk se meg litt før avdelingen hennes gikk på tur.

Men noe forhold, det vil hun ikke ha enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...