Villanden Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Skulle ønske det var slik det fungerte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Haha. Jeg vil også ha dame! Nå! Har pratet litt med henne i dag, ganske ålreit selv om jeg får fnatt når hun bare blir borte eller stille. Hun hadde drømt om meg i hele natt sa hun. Endret 6. oktober 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Rettelse: kjerringa sitter igjen med teknologien og klærne, fordi hun styrer hjemme. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Snurre traff innertieren. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Haha. Jeg vil også ha dame! Nå! Har pratet litt med henne i dag, ganske ålreit selv om jeg får fnatt når hun bare blir borte eller stille. Hun hadde drømt om meg i hele natt sa hun. Dra fram penisen ved neste anledning Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Nei, men da skal det i hvert fall kysses. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Dere er så ekle. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hun sa nettopp at hun hadde laget Atlanterhav i sengeteppet og du kommer med fislete kyssing Pfft.. Urelatert (eller er det? ) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hello everybody! Just dropping by to say hi from the other side of the globe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Flytta skrivepulten til andre siden av rommet? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Prøv å holde deg unna sola. Nordlendinger smelter lett, sies det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hun sa nettopp at hun hadde laget Atlanterhav i sengeteppet og du kommer med fislete kyssing Pfft.. Urelatert (eller er det? ) http://www.youtube.com/watch?v=ziQWDnFSPt8 Det sa hun ingenting om. Den myten har de testa for ikke så lenge siden, de bruke ymse målerinstrumenter. Og det er feil, maten er langt mer næringsrik enn pappesken. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hello everybody! Just dropping by to say hi from the other side of the globe. Heisann! Hvordan går det? Ikke minst; hvor er du? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) @AltF4: Hvilket er det de kommer fram til..? Endret 7. oktober 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg sikta til at myten er feil. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Da er billetter til Hobbiten kjøpt og betalt. 12. Desember kl. 17 braker det løs for min del. Litt kjipt at det ble 3D, men 2D-salene ble ikke tilgjengelige før etter jeg hadde bestilt. Bummer. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg sikta til at myten er feil. Sssssom var det de kom fram til i videoen Error postet? Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Nja, ikke helt. I videoen så bestemte pappeskemusen seg for å spise de to andre i buret sitt, uten at de klarte å sette fingeren på hva som var mest næringsrikt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Regnet med at det sa seg selv når den ene musen måtte ty til å spise de to andre for å overleve. Var i alle fall slik jeg forstod det. Dessuten så var pappeske-musene sløve etter et par dager. Er for øvrig opplagt at det er mer næring i sukkerholdige frokostblandinger enn i pappesker, men det endte jo opp med å bli et artig forsøk. Endret 7. oktober 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Prøv å holde deg unna sola. Nordlendinger smelter lett, sies det. Min sol har nok allerede smeltet meg, så den bekymringen har jeg ikke. Flytta skrivepulten til andre siden av rommet? Yes, sånn rundt regnet. Hello everybody! Just dropping by to say hi from the other side of the globe. Heisann! Hvordan går det? Ikke minst; hvor er du? Heisann! Det går helt flott her. Jeg er i malaysia og storkoser meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå