Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan nå mene hva du vil, men jeg ser liksom ikke helt hva jeg kan gjøre for å rette opp i konflikten. Kan jo selvfølgelig troppe opp på skolen og stirre på refleksjonen av meg selv i den låste døren (glassplater i døren, hvis det gir noe mening) i noen timer, men det hjelper vel heller lite

Lenke til kommentar

Jeg flørta villt og hemningsløst med jenta på jobben i dag, og ga henne et kyss på kinnet. Vi har begynt å gi hverandre klemmer når vi møtes og skilles, jeg liker denne utviklingen. Tror det var lurt av meg å kysse henne her om dagen.

Eneste problemet er at jeg måtte være med henne ut som nerd i går, hun skulle ha seg ny bærbar. Og det er jo koselig det forsåvidt, helt til jeg kjenner at jeg får lyst til å kaste hver jævla mann som prater med henne ut av landet.

Lenke til kommentar

Haha ja gjett om jeg har! Som jeg har fortalt henne, om vi bare ble sammen ville hun se en helt annen og langt mer rolig side av meg, men hun vil ikke hoppe inn i forholdet uten å bli kjent med meg først. Det akter jeg å respektere, fordi hun er åpenbart interessert i meg også og jeg tror dette vil gå bra selv om sjansen for at en av oss dropper ut selvfølgelig er til stede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...