Sexylubb1 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Mamma kjeftet nettopp på meg fordi hun mente høstferien ligger for nærme sommerferien. Humørsvingninger er en ting jeg ikke helt forstår meg på... Neida. De forstår du sikkert. Damer, derimot... Hun har forøvrig helt rett. For en tullete ferie. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Du kan nå mene hva du vil, men jeg ser liksom ikke helt hva jeg kan gjøre for å rette opp i konflikten. Kan jo selvfølgelig troppe opp på skolen og stirre på refleksjonen av meg selv i den låste døren (glassplater i døren, hvis det gir noe mening) i noen timer, men det hjelper vel heller lite Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ignorer sexylubb1, han er bare bitter for at han ikke får fri. Sucks to be you. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg flørta villt og hemningsløst med jenta på jobben i dag, og ga henne et kyss på kinnet. Vi har begynt å gi hverandre klemmer når vi møtes og skilles, jeg liker denne utviklingen. Tror det var lurt av meg å kysse henne her om dagen. Eneste problemet er at jeg måtte være med henne ut som nerd i går, hun skulle ha seg ny bærbar. Og det er jo koselig det forsåvidt, helt til jeg kjenner at jeg får lyst til å kaste hver jævla mann som prater med henne ut av landet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Det virker som du har et litt anspent forhold til dette... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Haha ja gjett om jeg har! Som jeg har fortalt henne, om vi bare ble sammen ville hun se en helt annen og langt mer rolig side av meg, men hun vil ikke hoppe inn i forholdet uten å bli kjent med meg først. Det akter jeg å respektere, fordi hun er åpenbart interessert i meg også og jeg tror dette vil gå bra selv om sjansen for at en av oss dropper ut selvfølgelig er til stede. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Pokker også. De som bor over meg bråker så utrolig. Banking, tramping, skraping og noe som minner om noe som ruller på gulvet. De begynner allerede i 6:30 tiden og holder på til langt på kveld. Som regel er det rolig om natten, men nå bråker de nå også. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Du får sende en klage til dyrevernet. Ja? Nei? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Frister å sende inn klage til styret. Er jo ikke mulig å sove med det bråket, så får spille litt Postal 2 for å få ut litt aggresjon. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Synes jeg du burde gjøre. Ny (data)mus! Razer Mamba ankom i går, ferdig ladet nå. Vakker liten sak. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Ignorer sexylubb1, han er bare bitter for at han ikke får fri. Sucks to be you. Har en uke ferie og en uke avspasering til gode, så ferie får jeg om jeg vil! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Synes jeg du burde gjøre. Ny (data)mus! Razer Mamba ankom i går, ferdig ladet nå. Vakker liten sak. Trådløs mus? Risky. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Forsikret meg i god stund før jeg bestilte den om at det ikke var noen merkbar forskjell mellom denne og en mus med kabel (blant annet gjennom en rekke anmeldelser). Dessuten kan jeg gå over til "kabelmodus" når som helst. Trådløshet er både framtiden og nåtiden. Endret 6. oktober 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 For all del, det er noe annet nå enn det var før. I mine Battlefield 2-dager hadde jeg trådløs mus som gikk på vanlige AA-batterier, det var slitsomt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Lololol, hadde den forbrenningsmotor og sånn snor man må dra hardt i for å starte den også? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Nei. Husker faktisk ikke om jeg måtte skru den på hver gang eller om den sto konstant på. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Deilig med høstferie nuh! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Ergerlig å måtte stå opp kl 05.50 mens dama kan ligge og snøvle og snorke til langt ut på dagen til uka som kommer. Ganske så urettferdig, spør du meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Men da kan du jo bare bruke masse penger mens hun sitter der med gammal teknologi og stygge klær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå