Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så innviklet dere gjør det. Jeg og kjæresten bare sa hei, pratet litt og var i gang med pulinga innen en time.

Å bli kjæreste med en jente som ligger med ukjente menn etter bare en times prating er ikke for alle, I guess.

Så kult, AltFsoontobeinarelationship!

Endelig!

Lenke til kommentar

Hold deg unna. WoW er en døende dinosaur.

Ja, ærlig talt. Pokémon, Farmville og WoW i ett, det er perfekt! :D

MoP ligger så langt an til å være den beste utvidelsespakken til tidenes beste MMO (selv om jeg må komme til end game og prøve den nye klassen før jeg kan si noe sikkert). Har du likt WoW tidligere er det liten grunn til at du ikke skal like MoP. Med mindre du har spilt det så mye at du blir lei, selvsagt.

Kom meg nettopp gjennom Amnesia med en venn. Det var faktisk ikke så horribelt skummelt som jeg hadde fryktet. Skumleste jeg har spilt, for all del, men det sluttet å være så veldig skummelt mot siste halvdel av spillet. Uansett kjempebra spill, stemningen var alltid topp og historiefortellingen var spennende. Kule puzzles også, uten at disse blåste meg vekk. Gleder meg til A Machine For Pigs.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte WoW mer eller mindre fast i rundt 6 år. Det som stoppet meg fra å spille, var PC-en min som tok kvelden. Når jeg endelig fikk ny (3-4 uker etterpå), logget jeg inn og fikk en litt kvalmende følelse. Spørsmålet som spratt rundt i hodet var "Gidder jeg egentlig dette noe mer?".

Så logget jeg ut, og har ikke siden rørt spillet. :p

Lenke til kommentar

Jeg har spilt WoW siden 14. april 2005. Hatt noen kortere pauser på et par-tre uker, og noen lengre pauser på 4-5 måneder, men kommer alltid tilbake for mer. Levler alter, prøver å få forskjellige achievements osv. Herlige greier.

I tillegg til at jeg er like fullt hekta på World of Tanks og The Secret World. Kan helt greit la være å logge på WoW i noen dager for å bruke tiden min på andre spill, eller andre ting, for den saks skyld. Være sammen med venner når sjansen byr seg for eksempel.

Lenke til kommentar

Husker jeg hadde blitt introdusert for (world editor-en til) Warcraft III hos en venn i 2005 og ble helt trollbundet. Jeg dro sporenstreks med meg mamma til Musikkverket for å skaffe meg det, men han i kassa insisterte på at det egentlig var dette "World of Warcraft" som jeg var ute etter. Jeg regnet med at han hadde peiling, men jeg måtte vente på spillet fordi utviklerne sendte det ut i bølger for å ikke overbefolke serverne. Jeg kom tilbake etter et par uker, kjøpte spillet, men forstod ganske lite da det ikke var det samme som jeg hadde spilt hos kameraten min. Kjøpte meg Warcraft III litt seinere, og kom ikke tilbake til WoW før TBC-tidene. Har vært av-og-på med kortere og lengre pauser siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...