Villanden Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Fy fabian du er smuud, Altemuffin. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Yandex Browser er digg! Blanding av Opera og Chrome Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Norge rundt skal være på fana fhs på fredag den 19. Hvordan skal jeg klare å unngå kameraet da på direktesending. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Norge rundt skal være på fana fhs på fredag den 19. Hvordan skal jeg klare å unngå kameraet da på direktesending. Direktesendt Norge Rundt? Trokke deeet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Ikke være foran det? Får se hvordan det går med planen min. Har pratet på Skype i kveld, og jeg aner jo ikke noen ting, annet enn at vi kanskje blir sammen en gang før jul. Drømmen er alt i morgen. Endret 2. oktober 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Kjenner at World of Warcraft kaller.. Det spillet er værre enn the one true ring Så istedenfor å stikke online å kjøpe subscription bakte jeg cinnamon buns (hva er det norske navnet igjen?) som ble mer eller mindre perfekte. Aww yeah Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Ikke vet jeg, de som skolen hadde hatt kontakt med fra nrk sa at det blir direktesendt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Kjenner at World of Warcraft kaller.. Det spillet er værre enn the one true ring Så istedenfor å stikke online å kjøpe subscription bakte jeg cinnamon buns (hva er det norske navnet igjen?) som ble mer eller mindre perfekte. Aww yeah Kanelbolle. Kanelsnurre. Give me. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 YOU WOULDNT DOWNLOAD A CINNAMON BUN! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) I would if I could. AHHH FY FAEN FY FAEN FY FAEN JEG ER SÅ GLAD! Endret 2. oktober 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 I dag sendte hun meg en kysse-smiley, og jeg ba henne gjøre alvor av den. Satser på å purre på den i morgen SMOOOOTH PLAYAAAAA (Se for deg at Tiny Tina sa det) Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Noe nytt som har kommet opp, eller er livet generelt bare awesome? In any case, jeg er sjalu. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har ufrivilling måttet høre på danseband i alle år og husker derfor en god del tekster, skjønt jeg helst skulle vært foruten de. Allikevel vil jeg synge: "Det ligger noe rart i luften, er det kjærlighet, er det kjærlighet?" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Norge rundt skal være på fana fhs på fredag den 19. Hvordan skal jeg klare å unngå kameraet da på direktesending. Kom og heng med oss? <_> Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Spill the beans, Altemann! What news from the mark? Skulle virkelig ønske tollgrensen ble hevet cirka med en gang, slik at jeg kunne kjøpt denne herlige pakken fra det vide utland uten å få svi på pungen. Blir 14 kroner over grensa. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Er samme mennesket, de samme følelsene men nå tror jeg de er sterkere hos henne også. Det virker i hvert fall slik etter dagens lange samtaler. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Kjenner at World of Warcraft kaller.. Det spillet er værre enn the one true ring Mists of Pandaria er awesome så langt. Join ussss Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Hold deg unna. WoW er en døende dinosaur. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Når jeg kommer på jobb og jenta har tegna seg selv hånd i hånd med en gutt og skrevet "love is in the air" og hengt den i skapdøra mi. Jeg kunne ha dødd, valgte å bare få hjerteklapp og dårlig balanse. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2012 Hahaha, faen så koselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå