Cloudemyx Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Åh... Det var veldig trist å høre. Kondolerer så mye RoR. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Mine dypeste kondolanser, Rider. Ansvar for egen spredning! Ikke så enkelt når samtlige oppgaver blir gitt i begynnelsen av uken, og man samtidig har en betydelig historieprøve dagen før. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Beklager at jeg ikke har vært så aktiv, de siste par dagene har vært tunge. Mistet storebroren min denne uka. Ahhh nedtur. Kondolerer! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Tusen takk alle sammen, medfølelse og varme ord er en god trøst. Vi var på sykehuset og hadde en liten minnestund i sykehuskapellet i går. Var veldig rart å være der. Første gang jeg ser noen som er død, annet enn på tv. Så ufattelig å tenke på at det var broren min som lå der. Kan man spørre hva som skjedde? Er mulig jeg har gått glipp av noe helt åpenbart, men... Han fikk hjertestans og de klarte ikke å få startet det igjen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Kondolerer RoR Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Da høres det i hvert fall ut som om han ikke led. Håper du klarer å glede deg over dagene dere fikk sammen og ikke bare sørger over dagene dere ikke får. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Huff. Kondolerer på det sterkeste Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Søkte på et legat for "begavede unge akademikere bosatt på Nesodden" og ble nettopp tildelt 5000 kroner. Dayum Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Din intelligens ødela tråden. Grattis med fem store. Hva skal de brukes til? Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 3000 kommer til å bli brukt til SAT practice course opplegg (standariserte tester for utdanning i USA) og de resterende 2000 har jeg ikke bestemt helt enda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Søkte på et legat for "begavede unge akademikere bosatt på Nesodden" og ble nettopp tildelt 5000 kroner. Dayum http://www.nesodden.kommune.no/artikkel.aspx?MId1=147&AId=1494Dette? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Skal i bryllup i morgen. Spennende. Har kun vært på ett bryllup før, og det var til et pensjonert Jehovas vitner-par. Lurer på hvordan det kommer til å skille seg fra bryllupet fra et par i 30-årene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Jeg var ute med jenta i går, og det var jo rett så spennende. Hun starta arbeidsdagen min med å si jeg var kjekk, noe som jo ikke akkurat ødela noen ting. Var ute og spiste etter jobb før vi gikk på kino hvor hun stakk armen sin rundt min, så den måtte jeg jo selvfølgelig kose litt på. Når vi kom ut av kinoen var det derimot som om det aldri hadde skjedd, men jeg tar det overraskende med ro. Selv ikke det faktum at hun la ut om hvordan hun hadde overnattet hos en kompis og delte seng med ham plager meg noe mer enn bare litt veldig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Søkte på et legat for "begavede unge akademikere bosatt på Nesodden" og ble nettopp tildelt 5000 kroner. Dayum http://www.nesodden....d1=147&AId=1494Dette? Det medfører riktighet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Altf4, facebook kneler. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Ja, jeg ser det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Greit det Gormerero, hadde ikke tenkt til å sove uansett. Hva i alle dager? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Er alltid sånt man ender opp med når man er på youtube i nattestider. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 I`m in that wierd part of my brain again. The part I usually stumble upon way past midnight. Meoowoow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå