AltF4 Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Hahaha. Ja, ikke sant. Skal høre om jeg ikke kan invitere henne hit på søndag, men da må foreldre ut først. Hun er veldig grei der da, ikke noe problem at jeg bor hjemme. Kanskje jeg rett og slett har gjort det til et større problem enn det er. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Du kan jo sende en melding og si at du har hatt et intenst forhold over nettet med en som er 11 år yngre enn deg i over tre år nå, og at dere startet vennskapet da han var rundt 15 og du var rundt 26. Da blir hun skikkelig sjalu, og vil plutselig ønske å tilbringe ethvert våkent minutt omfavnet i dine armer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Hahahaha. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Hahahaha. Apropos intenst så jobber jeg intenst med en historieprøve nå. Det er den amerikanske og franske revolusjon som står for tur, samt Napoleon og Wienkongressen og dens følger. Opptøyene i Latin-Amerika er også med. Skolen er endelig i gang (men er ferdig igjen på fredag!). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Fant forøvrig ut at hun ikke blir 21 før siste dagen av dette året. Jeg liker dem unge, I guess. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Ferskt kjøtt passer best med en gammel vin. Forøvrig en sjarmerende replikk du selvfølgelig får låne. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Fant forøvrig ut at hun ikke blir 21 før siste dagen av dette året. Jeg liker dem unge, I guess. Så jeg har lov til å sjekke opp 20-åringer?! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Fant forøvrig ut at hun ikke blir 21 før siste dagen av dette året. Jeg liker dem unge, I guess. 21 Desember? Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Aiaiai! Du får sende foreldrene til tanter og onkler eller hva det måtte være! Har noen følelser for en jente jeg også. Eller, jeg tenker ihvertfall i overkant mye på henne. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Vi skal finne på noe etter jobb på fredag. Har sitti på Skype i to timer nå. Dette trengte jeg! Endret 26. september 2012 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Så jeg har lov til å sjekke opp 20-åringer?! Ta alderen din, del på to og pluss på sju. Da får du godtatt minimumsalder. Tar du alderen din, minus sju og ganger med to, får du godtatt maksimumsalder. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Kult å ha fire innleveringer til i morgen. Herlig at lærerne klarer å spre ut det tunge arbeidet utover året, slik at det ikke hoper seg opp før og etter feriene. Neida, er så glad om dagen jeg, atte. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Kult å ha fire innleveringer til i morgen. Herlig at lærerne klarer å spre ut det tunge arbeidet utover året, slik at det ikke hoper seg opp før og etter feriene. Neida, er så glad om dagen jeg, atte. Ansvar for egen spredning! Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 (endret) http://open.spotify....znQmcV5a5a1zfRW Bastion &--#60;3 Ellers skrives norskoppgave på ca. 1500 ord om Forvandligen av Kafka nuh. Ikke helt enkelt faktisk. Endret 27. september 2012 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Beklager at jeg ikke har vært så aktiv, de siste par dagene har vært tunge. Mistet storebroren min denne uka. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Det var enormt trist å høre RoR Kondolerer på det sterkeste! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Ånei Kondolerer! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Kondolerer RoR. Kan ikke se for meg hvor fælt det må være. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Å herlighet, RoR. Nå kjente jeg hjertet mitt vrengte seg i empati. Kan ikke se for meg noe verre enn å miste en av brødrene mine. Edit: Kan man spørre hva som skjedde? Er mulig jeg har gått glipp av noe helt åpenbart, men... Endret 27. september 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. september 2012 Rapporter Del Skrevet 27. september 2012 Herregud, RoR. Kondolerer til deg og dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå