Villanden Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Det er dritkjedelig, stygt, og latterlig dårlig stemmeskuespilleri, Snurre. Du går ikke glipp av noe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Du er en knupp. ......vent litt... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Fikk med meg kode-raset 40 minutter for sent, så jeg må spare min til senere. Hva var det man måtte registrere seg på? Det derre Shift greiene? Ja. Men det var gjort på under ett minutt, skrev bare fødselsdato og passord og vips. Hva det faktisk er for noe gjenstår å se Endret 23. september 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Ja. Men det var gjort på under ett minutt, skrev bare fødselsdato og passord og vips. Hva det faktisk er for noe gjenstår å se Er det ikke slike Golden Keys man fikk ved å forhåndsbestille da? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Jo, men da får man bare én. Jeg fikk to ekstra når jeg redeemet den ene koden i går. Endret 23. september 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Det var alvor. Blir mange fete våpen på deg da, hvis kisten lar seg åpne på ny. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Ja, den lar seg åpne så fort den lukker seg igjen. Åpnet den en gang, fikk to lilla pistoler på level 12. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Greit å spare en nøkkel hvis du har to, så du kan kose deg med awesome våpen i late game også. Hva er forresten greia med rifler i Borderlands 2? De dropper nesten aldri, og når de først gjør det er det rifler som gjør ekstremt lite damage og som brenner gjennom magasinene på ett sekund. Critical hits er fortsatt så latterlig effektivt at det er verdt det, men likevel Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Savner det jeg også. Spiller med Axton, og bruker for det meste sniperrifle. Føles litt rart. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Syns faktisk det er få rifler selv. Det og elektriske våpen får jeg nesten ingen av. Sitter fast nå, antar jeg rett og slett må ha en spiller til i gamet mitt for å ta bossen. Hvorfor visste ikke jeg dette når jeg spilte på PS 2? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Stilig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Var vel egentlig hun som fant meg, jeg anså henne som like oppnåelig som Melanie Laurent eller noe. Kan ikke vente til at det blir mandag, jeg er helt nervevrak. Jeg gikk rundt som et nervevrak fra søndag til fredag, var ikke lett å følge med på skolen den uka. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Syns faktisk det er få rifler selv. Det og elektriske våpen får jeg nesten ingen av. Sitter fast nå, antar jeg rett og slett må ha en spiller til i gamet mitt for å ta bossen. Hvilken boss er det som bosser med deg? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Remember spoiler tag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Var vel egentlig hun som fant meg, jeg anså henne som like oppnåelig som Melanie Laurent eller noe. Kan ikke vente til at det blir mandag, jeg er helt nervevrak. Jeg gikk rundt som et nervevrak fra søndag til fredag, var ikke lett å følge med på skolen den uka. Hehe ja, kommer til å få en rar uke selv. Litt usikker på når vi skal få satt oss ned og liksom funnet ut av dette her. Livredd for å mase for mye, livredd for at hun ikke skal være interessert lenger. Syns faktisk det er få rifler selv. Det og elektriske våpen får jeg nesten ingen av. Sitter fast nå, antar jeg rett og slett må ha en spiller til i gamet mitt for å ta bossen. Hvilken boss er det som bosser med deg? Tja, hva het den? Den første robotbossen i main quest. Ikke mitt våpen altså. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Han som er ute på den highway greia? Jeg bare tok frem sniperen og blasta han i weakspoten igjen og igjen til han døde. Var ikke noe stort problem. Men relatert, fy fader så sjukt gøy de har gjort combaten. Er ganske langt uti spillet på en tundra greie, og på den er det en liten base med masse fiender og en "valve" man kan skru på for å spawne mange flere. Jeg spiller Zer0, og tenker "hehe", løper inn, skrur på valven og plutselig er jeg i kamp med uendelig mange fiender. Drar frem rifla, noscoper en fyr i trynet så hodet hans eksploderer i gørr og kjærlighet, snur meg raskt rundt, sniper en til kar i trynet. Bruker spesialangrep, drar frem kniven og charger rett inn i en til, og igjen står det en blodpøl. Bytter til haglen min som skyter fire veldig vonde corrosive skudd, tar løpefart, hopper over en fiende og midt i hoppet sikter jeg ned mot han og blaster han i fillebiter, for å så rette den mot to uheldige karer som ett sekund senere står og vrir seg i smerte av corrosive damage. Holder på i et sånt tempo i flere minutter, hvor hvert eneste sekund er like herlig. Føler meg som James Bond x 1000, slossingen flyter som bare pokker. Endret 23. september 2012 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Hahaha, det finnes allerede katteører som fungerer på samme måte, så nå er det bare å kombinere, både ører og hale. Hadde være morsomt å sett. :!: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 I helv... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 http://p3.no/dokumentar/gradig-eller-feig/ Synes den "hvor skrullete er du"-testen et godt stykke ned på siden, er ganske morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå