Licht Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Ser Altf4 skriver noe, så det drar jo matten bort under beina på teorien min om at han besvime på gulvet av lykke. Venter nå i spenning.Ok, det var en litt skuffende play-by-play. Endret 21. september 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Slike ting som dette burde også postes i kjærlighetstråden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Ser Altf4 skriver noe, så det drar jo matten bort under beina på teorien min om at han besvime på gulvet av lykke. Venter nå i spenning.Ok, det var en litt skuffende play-by-play. Greia er at jeg har hatt et godt øye til henne i flere måneder, men avskrevet det av den enkle grunnen at hun nok ikke ser etter karer som meg. Men så gjorde hun jo tydeligvis det fant jeg ut i sta. Ikke bare karer som meg, men meg faktisk. Og da blir jeg tusen jenter på Justin Bieber-konsert. For å sette det i perspektiv: Jeg har ikke sjenka Borderlands 2 en eneste tanke i hele dag. Endret 21. september 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Tja, forskning viser at Borderlands-fans tenker på Borderlands 2 hvert syvende sekund, så den biter jeg nok ikke på, gitt. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Speaking of Borderlands 2 - Eplefe har no dratt for å ha jentekveld, så då vert det kvalitetstid med meg og PC-en. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Speaking of jentekveld, jeg drar nå for å ha guttekveld. Eller noe sånt. Og DER begynte AltF4 å spille Borderlands 2. Svake menneske. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Kan ikke noen få tak i Bloodlines og si at jeg er på Fana i dag? :c Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 ... er torsdag kveld fra Nydalen det beste norsk humor har å by på? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Jeg er på lan på universitetet, faen så vanskelig det skulle være å komme ned til puben før det stengte. For sent nå, men iaf var det gøy å spille tf2 turnering. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. september 2012 Rapporter Del Skrevet 22. september 2012 Meh, hater å være syk. Såpass dårlig at jeg ikke orker å gjøre noe av nytte, men likevel frisk nok til at det blir kjedelig å ligge i senga hele dagen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. september 2012 Rapporter Del Skrevet 22. september 2012 http://hosted.ap.org/dynamic/stories/A/AF_ZIMBABWE_WATER_CRISIS?SITE=AP&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULT Worst. Plan. Ever. 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. september 2012 Rapporter Del Skrevet 22. september 2012 http://sukker.no/index.php?page=partyinfo&party=1567 facebookreklamer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Hei du, vennen til lillebroren min. Nei, jeg er ikke interessert i å få besøk av deg. Nei, jeg synes ikke det er kult at du er en ufordragelig liten drittunge med alt for mange meninger om ting du ikke er i stand til å forstå overhodet. Nei, jeg er ikke noe mer glad for at du kommer på besøk enn jeg er for at jeg lot tre afrikanske horer ta alle pengene mine i Spania for tre år siden uten engang å ha fullført blowjoben. På åpen gate. I uforsvarlig full tilstand uten noen kjangs til å forstå hva som skjedde. Ja, jeg er faktisk så lite glad for å se deg at en halvveis utført blowjob på gata fra tre svette horer som stjal alle pengene mine på åpen gate er et bedre minne enn alle gangene du har trodd vi var bestekompiser. Og nei, jeg liker ikke at du er nordlending. Kjæresten min er nordlending og du ødelegger den nydelige dialekten hennes for meg. 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Nå er vi jo ikke sammen enda da. Men hun vet hva jeg mener om henne, og nå vet jeg at hun liker meg også. Funnet deg en Camilla du også? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Var vel egentlig hun som fant meg, jeg anså henne som like oppnåelig som Melanie Laurent eller noe. Kan ikke vente til at det blir mandag, jeg er helt nervevrak. Endret 23. september 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 SWEPT AWAY. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Indiana Jones referansen fant jeg, la ikke merke til de tre bukkene bruse dog.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Møtte nettopp Michael Mamaril i Borderlands 2 og fikk en solid revolver av ham med lovnad om flere våpen senere. Antar det er fyren som døde av kreft og fikk en karakter i spillet etter kameratens ønske. Har til og med en egen achievement, "Tribute to a Vault hunter". Ganske bra! Og i natt fikk jeg to ekstra spesialnøkler etter å ha hatt griseflaks. Randy Pitchford delte ut koder på Twitter akkurat i det jeg skrudde av spillet for å legge meg. Endret 23. september 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Fikk med meg kode-raset 40 minutter for sent, så jeg må spare min til senere. Hva var det man måtte registrere seg på? Det derre Shift greiene? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2012 Rapporter Del Skrevet 23. september 2012 Forbudt å snakke om Borderlands 2 btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå