Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser Altf4 skriver noe, så det drar jo matten bort under beina på teorien min om at han besvime på gulvet av lykke. Venter nå i spenning.Ok, det var en litt skuffende play-by-play.

Greia er at jeg har hatt et godt øye til henne i flere måneder, men avskrevet det av den enkle grunnen at hun nok ikke ser etter karer som meg. Men så gjorde hun jo tydeligvis det fant jeg ut i sta. Ikke bare karer som meg, men meg faktisk. Og da blir jeg tusen jenter på Justin Bieber-konsert.

For å sette det i perspektiv: Jeg har ikke sjenka Borderlands 2 en eneste tanke i hele dag.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hei du, vennen til lillebroren min. Nei, jeg er ikke interessert i å få besøk av deg. Nei, jeg synes ikke det er kult at du er en ufordragelig liten drittunge med alt for mange meninger om ting du ikke er i stand til å forstå overhodet. Nei, jeg er ikke noe mer glad for at du kommer på besøk enn jeg er for at jeg lot tre afrikanske horer ta alle pengene mine i Spania for tre år siden uten engang å ha fullført blowjoben. På åpen gate. I uforsvarlig full tilstand uten noen kjangs til å forstå hva som skjedde. Ja, jeg er faktisk så lite glad for å se deg at en halvveis utført blowjob på gata fra tre svette horer som stjal alle pengene mine på åpen gate er et bedre minne enn alle gangene du har trodd vi var bestekompiser.

Og nei, jeg liker ikke at du er nordlending. Kjæresten min er nordlending og du ødelegger den nydelige dialekten hennes for meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Møtte nettopp Michael Mamaril i Borderlands 2 og fikk en solid revolver av ham med lovnad om flere våpen senere. Antar det er fyren som døde av kreft og fikk en karakter i spillet etter kameratens ønske. Har til og med en egen achievement, "Tribute to a Vault hunter". Ganske bra!

Og i natt fikk jeg to ekstra spesialnøkler etter å ha hatt griseflaks. Randy Pitchford delte ut koder på Twitter akkurat i det jeg skrudde av spillet for å legge meg.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...