Slimda Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Det er i så fall svært dårlig gjennomført av skolen, og burde klages på. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Tror det er det som skjer nå, men foreldrene er pissed på skolen og sender jenta på KG uansett hva som skjer nå, så vidt jeg vet Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jenter i den alderen der kan være ondskapsfulle vesener. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Den historien jeg har blitt fortalt er at tre elever gikk til læreren og sa at hun brukte hasj, og tre dager etterpå fikk hun brev i posten hvor det sto at hun var utvist. Det tror jeg faktisk ikke stemmer i det hele tatt. Selvsagt kan det være, men jeg tviler. Det har litt med det at jeg har litt mer innsikt i det systemet skoler bruker når det gjelder denslags, og litt med at jeg har mer tiltro til lærere som yrke forøvrig til at de går crazy fordi tre elever sier noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jenter i den alderen der kan være ondskapsfulle vesener. Nettopp derfor skal lærere ikke springe og utvise elever. Dessuten, elever med rusproblemer i ungdomsskolealder blir ikke utvist med mindre de røyker PÅ skolen. De blir sendt til PPT og barnevern og whatnot. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Enig, det høres helt merkelig ut. Om dette stemmer må det være en inkompetent person som står bak avgjørelsen. Endret 21. september 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Er ikke 100% sikker for å være ærlig, men jenta er nå i alle fall blitt utvist, uten noe forvarsel overhodet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg... Det... Camilla og jeg ass. Ikke sammen, men nå er det i hvert fall klart at vi har noe på gang. Fy faen. Fy faen! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) HIGH FIVE BRO And also, detaljer? Endret 21. september 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Jeg... Det... Camilla og jeg ass. Ikke sammen, men nå er det i hvert fall klart at vi har noe på gang. Fy faen. Fy faen! ERIK! Å NÅ BLE JEG GLAD FOR FAEN. DIN KUK. Edit: Sagt med all min kjærlighet! Endret 21. september 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hahahahaha jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Klarer ikke en gang spise ferdig middagen min. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 :D Gratulerer Altefar! er det Camilla M., Camilla F. elle Benta Camilla det er snakk om her? (ja, jeg har planlagt å stalke på facebook) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hahahahaha jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Klarer ikke en gang spise ferdig middagen min. .. Dude, hva gjorde hun med deg? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Tror det er det at en veldig lang tørkeperiode er i ferd med å bli over for stakkaren. Han har jo ikke hatt veldig mye suksess med flickorna siden vi ble kjent, i alle fall. Og det begynner å bli noen år. Jaja, får finne meg noen andre å ha daglige samtaler med på Skype, da Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Så hyggelig å høre AltF4! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Før noen tror noe annet: jeg spøker. Gratulerer, AltF4, kommer til å savne å ligge i skje med deg <3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Kommer det til å komme like hyppige live updates mens dere puler? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 :D Gratulerer Altefar! er det Camilla M., Camilla F. elle Benta Camilla det er snakk om her? (ja, jeg har planlagt å stalke på facebook) My bets are on Camilla M. Tror det er det at en veldig lang tørkeperiode er i ferd med å bli over for stakkaren. Han har jo ikke hatt veldig mye suksess med flickorna siden vi ble kjent, i alle fall. Og det begynner å bli noen år. Jaja, får finne meg noen andre å ha daglige samtaler med på Skype, da *terrible realization* Vi har ikke Altemann for oss selv lengre. Vi må dele. *sob sob* Hahahahaha jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Klarer ikke en gang spise ferdig middagen min. This feeling? Neida, Gratulerer, vår kjære Altemann! <3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Vel, la oss holde litt på hestene fram til det faktisk har blitt noe. Han har vært nær men dog så fjern tidligere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Nå er vi jo ikke sammen enda da. Men hun vet hva jeg mener om henne, og nå vet jeg at hun liker meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå