Crazy Joe Davola Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Digger de bildene dine AltF4. Denne måtte jeg faktisk se på noen sekunder før jeg tok den Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Gud jeg håper det blir macking på deg, Altejuan. Ingen her i verden jeg unner det mer. Go get her, you studmuffin you. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Har vært noen nervepirrende stunder nå, jeg avslørte at jeg var en nerd og en spillfantast. Og fikk ikke svar. Og fikk ikke svar og fikk ikke svar. Så kom "Hehe.." NÅ HAR JEG DRITI MEG LODDRETT UT FARVEL SKAMLØST BLIDE SJARMERENDE DEG (FY FAEN JEG HATER MEG SELV). 10 minutter etter på: "Liker spill selv jeg" Og så trøstet jeg henne gjennom en flytur (hun har tydeligvis flyskrekk) og nå er hun snart på vei av flyet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 (endret) All her base are belong to you Endret 20. september 2012 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Litt dårlig gjort å gi meg så mye håp nå, kan fortsatt drite meg ut! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Muligheten for å drite seg ut er jo der hele tiden, selv om man har vært gift i mange år. Å bli kjæreste med noen er knapt 1/3 av veien. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Muligheten for å drite seg ut er jo der hele tiden, selv om man har vært gift i mange år. Å bli kjæreste med noen er knapt 1/3 av veien. En del av et sunt forhold er det òg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Sant det. Viktig å huske på at å drite seg ut i et forhold ikke er en indikasjon på at det er feil med forholdet, men heller tvert om. Det var kloke ord fra Eplefe den Vise. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Om hun hadde hatt noe spesielt imot spill (eller heller: folk som spiller dem) så hadde hun jo ikke vært noe å samle på uansett. Godt å få det avklart først som sist. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Muligheten for å drite seg ut er jo der hele tiden, selv om man har vært gift i mange år. Å bli kjæreste med noen er knapt 1/3 av veien. En del av et sunt forhold er det òg. Selvsagt. Med ugreit i perioden før man eventuelt blir sammen, for det styrker jo ikke akkurat saken. Siste nytt: Hun har nå begynt å sende meg tekstmeldinger, uten å ha fått nummeret mitt først. Det er sånt initiativ jeg innbiller meg at er et klart tegn på at det ikke bare er tullball. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Siste nytt: Hun har nå begynt å sende meg tekstmeldinger, uten å ha fått nummeret mitt først. Det er sånt initiativ jeg innbiller meg at er et klart tegn på at det ikke bare er tullball. Eller tar jeg feil? Nei, du tar ikke feil. Slapp litt av, altemann. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 The hunter has become the hunted. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 The hunted became the huntress, the hunter beca-ha-haame the prey. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Katten er i praksis ute av sekken fra min side, og hun har ikke akkurat slutta å sende meldinger eller trappa ned på bruken av smilefjes, for å si det slik. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Katten er i praksis ute av sekken fra min side, og hun har ikke akkurat slutta å sende meldinger eller trappa ned på bruken av smilefjes, for å si det slik. Altemann and jenten, sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G. First comes LOVE, then comes MARRIAGE and soon something something carriage. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Søsteren til en venninne av meg ble nettopp utvist fra skolen hun går på fordi noen hadde spredd rykter om at hun brutke narkotika. Jenta er 13 år gammel. Hvorfor er folk så tåpelige Endret 21. september 2012 av Error Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Som bruker narkotika når de er tretten, eller som sprer rykter om at noen gjør det? De blir sjelden utvist basert på rykter. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Den historien jeg har blitt fortalt er at tre elever gikk til læreren og sa at hun brukte hasj, og tre dager etterpå fikk hun brev i posten hvor det sto at hun var utvist. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 Hahaha fy faen Lakus jeg fikk helt kula Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå