Cloudemyx Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Med all respekt for kvinner i overgangsalder; Tålmodigheten min utfordres veldig når mamma skal ha det til at det er min skyld at Internet Explorer henger seg opp, eventuelt at det er ett eller annet som er teit... i Internet Explorer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Det er derfor du aldri hjelper familiemedlemmer med datamaskioner. "Jammen du fikset noe for 6 måneder siden, det er din feil!" Folk som vet jeg kan noe om data, og som maser på at jeg skal fikse for dem, ofte bruker jeg en måned eller mer, slik at de ikke gidder og spørre meg en gang til. Endret 20. september 2012 av Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 @Eplefe og Zealuu Er det greit å spørre i morgen om hun kan på torsdag? Hun har fri på fredag og skal bort i helga. Dagene før passer ikke for meg. Du kan jo eventuelt ta det på mandag? Reknar med du meinte torsdag neste uke, ikkje i dag. Fant ut det jeg også. Prøver hardt å overbevise meg selv om at hun bare tuller, men i dag igjen begynte hun å tulle med meg på Facebook midt i arbeidstiden (altså i pausen) og spør pent mange ganger om jeg ikke kan ta følge med henne til toget og bli mer bort til Jessheim. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Hva driver du med din hore, hun sikler etter deg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Ikke kall AltF4 en hore. Jeg blir lei meg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Vulvaen hennes skriker etter altefar blod. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Ikke kall AltF4 en hore. Jeg blir lei meg Nå har prata sammen i nesten en halvtime på Facebook. Praten flyter lett. Dette er sprøtt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Høyrest jo ut som om dette går på skinner. Kanskje svinge inn ein slags interessemelding no, før nokon andre kjem og berre swoop. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Føler jeg sendte det i sta når jeg sa jeg så frem til hun var tilbake på jobb på mandag. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Så bare pouncer du henne på mandag og ber henne ut. SHAZAM! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Det var absolutt planen! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Unner deg dette Altf4mann, mann på deg litt selvtillit og "woo" henne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Dette var koselig å lese om. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Hun tar vekk min AltF4. Hun må elimineres. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 She is a Succubus. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Herre jemini. Vi har fortsatt sporadisk kontakt, selv om hun er litt opptatt. Nå kan det bare bli mandag please? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Er det nå du ønsker at det ikke var helg snart og at det var mandag i morgen? "Hurra, det er mandag i morgen!" er vel tilsynelatende noe folk ikke sier så ofte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Borderland i morgen, altermann. Helgen kommer til å gå så fort atte fytte rakkern! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Jeg har aldri ønska meg mer mandag noen gang. @Schlakusususus: Jepp, men jeg vet ikke hvor mye jeg rekker før mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå