Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Risky å make a move

NEI

Verste som kan skje er at hun viser seg å ikke være interessert (og hvis ikke hun er det bevisst så kan det være hun kommer på det om du tar initiativ), og da blir det kleint på jobben i noen dager før det går over. "Høhø ja du ville visst ikke i buksene mine likevel, må ha feiltolket hele barnål-greia, high fiiive". Så går det over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: Og der kom det ett innlegg fra deg. Liker det, men det finnes ingenting som heter "full plan" når det er jenter i bildet. Peis på!

AltF4, hva er det med pingleri om dagen. Jenta hinter, kjør på. Det verste du kan få er ett nei. Affæren med Lemon var langt mer risky, men der mannet du deg opp og gjorde det. Greit nok, det gikk kanskje ikke 100%, men da fikk du det avklart.

Hvis du ikke prøver deg på dette kvinnfolket kommer du til å angre

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg har rett og slett fått over gjennomsnittlig god kontakt med ei jente som er så far out of my leauge at jeg nekter å tro at hun flørter, men hun står plutselig der med sine hender godt begravd bak mine knær og ler skadefro hver gang jeg nesten knekker sammen i panikk. Også kaller hun meg en sur bæsj når jeg ikke smiler, ser meg ofte inn i øynene, svarer på meldinger på Facebook (i dag sendte hun til og med en først), fyller genseren min med gammalt løv og barnåler og hun prater mye med meg.

Det kan jo selvfølgelig hende at det rett og slett er fordi jeg er en av få på hennes alder på jobben og at hun først nå tør å by mer på seg selv, men hun er jo så tøff ellers så jeg er så dum at jeg innbiller meg at hun ikke ville brydd seg om det før heller om hun virkelig ville ha kontakt.

Sånn. Enda en gang har jeg greid å legge ut om damer i SO1. Jeg føler meg som en tragedie.

Høres ut som en utrolig morsom og leken jente. Go for it. Make her yours. Claim that female! Bare grip sjansen, og er hun ikke interessert så gjør henne interessert. Og det at hun er "out of your league" skal du bare glemme, det er bare en mental vrangforestilling. Ingen er "out of your league". Det er ikke fysisk mulig å motstå vår kjekke Tuba Hero. ;)

Lenke til kommentar

Enig med Snurre, "aldri vite"-følelsen er mye verre. Og ja bare ta det naturlig.

En dag hun stapper barnåler i jakka di, og takler deg rundt knærne så dere begge faller, også ruller dere nedover bakken i det fargerike høstløvet. Så mens dere ligger der fortumlet og ler, så ser dere på hverandre også fosser det bare ut av deg. Pia mi, jeg er hypp på deg. Vil du gå ut på en date med meg? Også svarer hun selfølgelig ja.

Your scenario may differ. ;)

Lenke til kommentar

@Errora Black: Som implisert i tidligere innlegg, jeg er ikke helt meg selv om dagen.

@Eplefe og Zealuu Er det greit å spørre i morgen om hun kan på torsdag? Hun har fri på fredag og skal bort i helga. Dagene før passer ikke for meg.

@Rider: Beste innlegget jeg tror jeg har lest fra deg i denne tråden noen gang.

Lenke til kommentar

Apropos det du snakket om, en bekjent av meg har nylig fått en jobb som han kun fikk fordi han maste og ringte (relativt) jevnlig for å høre hvordan han lå an. Sjefen mente at han viste mest engasjement, og dermed virket som den beste kandidaten.

Edit: Ikke at dette vil ha samme effekt i alle tilfeller.

Er redd for at nervøsiteten min ødelegger dog..

Men man må jo bare prøve.

Lenke til kommentar

Bare en helt vanlig Gamestop-stilling, høres ikke ut som store greiene, men jeg har alltid villet enten jobbe i eller eie en spillbutikk, så jeg er litt gira.

Folk flest ser ikke greia, men jeg har aldri drømt om å bli advokat eller tjene en halv millioner i året, vil kun bli enten lærer eller spillbutikk-guru.

Eneste Spill-butikken på flere mils avstand dog, og ser for meg at ganske mange vil søke.

Lenke til kommentar

Jeg ser absolutt greia. De to er også blandt mine topp yrke-ønsker. Tror alle vet hvilket "yrke" jeg har på topp da. :p For meg er frihet, og at jeg liker det jeg gjør i yrket det viktigste. Penger er ikke så viktig, så lenge jeg har nok til at jeg klarer meg så holder det. :)

Jeg ser ingen grunn til at du skulle være mindre passende enn de andre. Tror du har god sjanse på å få jobben. ;)

Lenke til kommentar

Bare en helt vanlig Gamestop-stilling, høres ikke ut som store greiene, men jeg har alltid villet enten jobbe i eller eie en spillbutikk, så jeg er litt gira.

Folk flest ser ikke greia, men jeg har aldri drømt om å bli advokat eller tjene en halv millioner i året, vil kun bli enten lærer eller spillbutikk-guru.

Eneste Spill-butikken på flere mils avstand dog, og ser for meg at ganske mange vil søke.

Litt synd egentlig, siden spillbutikker er en døende affære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...