Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg har styrketest i gym i morgen, og kravene er helt latterlige. Jenter må ta én hang up fpr å få 5, mens guttene må ta åtte for å få 3. Etter å ha tatt 8 hang ups klarer man ikke så mye mer styrkeøvelser, så det er sikkert mange som ender opp med masse toere i morgen. Det verste er at man faktisk må prestere for å få 1 og 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver å leke JD fra Scrubs.. :p

Edit: ohh, too bad, drugiS. Kanskje litt fårlig gjort å si, men her i byen får man 5 bare for å delta og være aktiv i timene. Trenger ikke vise særlig med ferdigheter; det er viktigere å delta enn å gjøre det bra

:-/

Endret av Laland
Lenke til kommentar

1337 er visst et helt fryktelig tall uten at jeg vet helt hvorfor. Nerde-humor?

drugiS: Ei jente i klassen møtte opp 1 gang i løpet av et semester og fikk 5. Mange av gutta som var der hver gang fikk 4.....

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Jeg er alene på askøy. Alene. I aleneheten (ikke ensomheten). Meg, xboxen og cola + smågodt. Det er kjærleik.

Heldig du er. Jeg burde egentlig skrevet problemstilling til oppgave om informasjonssystem-utviklingsmetoder ikveld. Nuvel. Får ta det i morgen. Idag har jeg bevist at et utsagn med en implikasjon stemmer ved hjelp av selvmotsigelse. Tidligere i denne obligatoriske oppgaven måtte jeg bevise det samme ved hjelp av en sannhetstabell. :\ Det verste er imidlertid predikatutsagn/predikatlogikk. Hater predikatlogikk så inderlig. Mengdelære er ok, samme gjelder forsåvidt funksjoner (i forbindelse med relasjoner). Nuvel.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg har styrketest i gym i morgen, og kravene er helt latterlige. Jenter må ta én hang up fpr å få 5, mens guttene må ta åtte for å få 3. Etter å ha tatt 8 hang ups klarer man ikke så mye mer styrkeøvelser, så det er sikkert mange som ender opp med masse toere i morgen. Det verste er at man faktisk må prestere for å få 1 og 2.

Jeg tok 8 hungups og fikk 4 før jul. 5 var 9, og 6 var 10.

Lenke til kommentar
Edit: ohh, too bad, drugiS. Kanskje litt fårlig gjort å si, men her i byen får man 5 bare for å delta og være aktiv i timene. Trenger ikke vise særlig med ferdigheter; det er viktigere å delta enn å gjøre det bra

Gymlæreren vår kan ikke navnet på alle, så hun har ikke kontroll på hvem som gjør hva i timene. Det eneste hun har mulighet til å sette karakter på er oppmøte og tester. Jeg misliker tester, vil heller jobbe som fy mens læreren ser på i timene, og slappe av resten.

Lenke til kommentar

Gymlæreren vår kan ikke navnet på alle, så hun har ikke kontroll på hvem som gjør hva i timene. Det eneste hun har mulighet til å sette karakter på er oppmøte og tester. Jeg misliker tester, vil heller jobbe som fy mens læreren ser på i timene, og slappe av resten.

Ahh.. læreren(e) vår(e) har 70-80 elever hver gymtime, men klarer på mystisk vis å holde orden på alle. Veldig rart mtp. at de har en 200-250 elever hver, men klager ikke, siden det er skikkelige lærere! :)

Tja, 1337 var artig en liten stund. Nå er det bare oppbrukt. Alt for mange som skal leke 1337 g33k. Jeg foretrekker vanlig latinske bokstaver jeg. De fungerer utmerket.

Tidenes største internett meme (nest etter Chuck Norris og Rick Astley) kan ikke unngåes, og "if you cant beat them, join them" utsagnet er veldig viktig, særlig hvis man er anonym. Men, igjen, dette er ikke 4chan! :)

Edit: lolidude, du gjør det ja?

45 72 20 65 6e 20 73 74 f8 72 72 65 20 66 61 6e 20 61 76 20 48 45 58 20 6a 65 67 2e 20 3b 29

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Tell me about it. Gymkravene er helt latterlige. På min skole må guttene ta sytti armhevinger for å oppnå sekseren. Jentene trenger bare tretti armhevinger. Fint lite mellomrom det på førti armhevinger. Synes gym rett og slett er et tåpelig fag ettersom de knapt bryr seg at mennesker er forskjellige. Ser på alle som greske guder som er raskere en geoparder når det gjelder Cooper testen hvor hver runde må nesten springes på et minutt for å få rettere seks. Alikevell skal alle være olympiske mestere i både sprint og utholdenhet. Nei vet du hva. Gi meg til takke til skoler som driver med antimobbing, alikevel driver skolen med mobbing selv ;)

Lenke til kommentar

Heldigvis er dette et privat forum, go regelen "If you can't beat them, ban them" er applikabel. Skjønt, uten brukere er ikke siden mye vært. Så man kan ikke akkurat banne brukere etter egen ønske og vilje. *Humrer* Men nei. Har ingenting imot at folk poster leet-speak, så lenge de ikke gjør det på dette forumet (for da bryter det med de fine retningslinjene vi har).

Og for Appelonius' skyld, ikke begynn å forsøple tråden med for mye binærtall. Jeg ser ikke helt vitsen liksom. Er jo bare tungvindt å måtte åpne en side med UTF-8 til binær-oversetter og så drive og copy-paste tallene. :\

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...