Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Apropos det du snakket om, en bekjent av meg har nylig fått en jobb som han kun fikk fordi han maste og ringte (relativt) jevnlig for å høre hvordan han lå an. Sjefen mente at han viste mest engasjement, og dermed virket som den beste kandidaten.

Edit: Ikke at dette vil ha samme effekt i alle tilfeller.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere det noen ganger sånn at dere egentlig er utrolige glade men så føles alt bare skikkelig dritt?

@Zealulianen.mov Det virker rett og slett ikke som noe jeg ville oppfatte som morsomt. Og GB sin Quick look ga meg også inntrykket av at det var ganske vanskelig, noe jeg skyr som pesten for tiden.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det er random-seeda for kvart nye spel, så nøyaktig kor vanskeleg det er varierer veldig frå gang til gang. Men om du ikkje er ein fan av roguelikes, så kan eg forstå at du ikkje gidd. Det er vel kanskje uansett best i små til middels doser.

Dette hadde ingenting med depresjoner å gjøre, btw. Men ja, kva skjer på jobben?

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg har rett og slett fått over gjennomsnittlig god kontakt med ei jente som er så far out of my leauge at jeg nekter å tro at hun flørter, men hun står plutselig der med sine hender godt begravd bak mine knær og ler skadefro hver gang jeg nesten knekker sammen i panikk. Også kaller hun meg en sur bæsj når jeg ikke smiler, ser meg ofte inn i øynene, svarer på meldinger på Facebook (i dag sendte hun til og med en først), fyller genseren min med gammalt løv og barnåler og hun prater mye med meg.

Det kan jo selvfølgelig hende at det rett og slett er fordi jeg er en av få på hennes alder på jobben og at hun først nå tør å by mer på seg selv, men hun er jo så tøff ellers så jeg er så dum at jeg innbiller meg at hun ikke ville brydd seg om det før heller om hun virkelig ville ha kontakt.

Sånn. Enda en gang har jeg greid å legge ut om damer i SO1. Jeg føler meg som en tragedie.

Lenke til kommentar

Oh, I c wut ju did der.

Altefar: En lei situasjon å være i. Risky å make a move i tilfellet følelsene ikke er gjensidige. Men hun høres jo litt hypp ut da. Du får vente til et eventuelt julebord før du fyrer løs med kanonene, og pass på å ikke grave deg for langt nede i friendzone-grava i mellomtiden.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Oh, I c wut ju did der.

Altefar: En lei situasjon å være i. Risky å make a move i tilfellet følelsene ikke er gjensidige. Men hun høres jo litt hypp ut da. Du får vente til et eventuelt julebord før du fyrer løs med kanonene, og pass på å ikke grave deg for langt nede i friendzone-grava i mellomtiden.

Gah. Friendzone meg her og der og risky meg midt på ryggen. Dere er PUSSIES.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...