ShampooMacTavish Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Apropos det du snakket om, en bekjent av meg har nylig fått en jobb som han kun fikk fordi han maste og ringte (relativt) jevnlig for å høre hvordan han lå an. Sjefen mente at han viste mest engasjement, og dermed virket som den beste kandidaten. Edit: Ikke at dette vil ha samme effekt i alle tilfeller. Endret 19. september 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Nokon som ikkje har kjøpt FTL endå? Get on it. Kjøpte for noen minutter siden, etter jeg hadde sett Giantbomb sin quick look. Må bare spille ferdig Svart Mesa først. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Jeg så absolutt ikke noe tiltrekkende ved det spillet. Men så har jeg hodet fullt om dagen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 What's not to like? Det er jo enormt bra for alle som liker litt gammelmodig scifi, og kan leve utan "cinematiske" opplevingar og fancy grafikk. Kan dokumentere mitt neste forsøk om det er interesse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 This dude, I heard his girlfriend spent 1300 kroner on beer today. If that shit isn't a sign of mental illness and alcohol addiction, I don't know what is. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Må holde seg til Hansa så blir det vel ikke så dyrt. Endret 19. september 2012 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Har dere det noen ganger sånn at dere egentlig er utrolige glade men så føles alt bare skikkelig dritt? @Zealulianen.mov Det virker rett og slett ikke som noe jeg ville oppfatte som morsomt. Og GB sin Quick look ga meg også inntrykket av at det var ganske vanskelig, noe jeg skyr som pesten for tiden. Endret 19. september 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) At man er glad og deppa samtidig? Eller vekselvis? Endret 19. september 2012 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Samtidig. Jeg burde hoppe av glede, men har med lyst til å grave meg ned. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Samtidig. Jeg burde hoppe av glede, men har med lyst til å grave meg ned. Oooh, har det skjedd noe kult som du burde være kjempeglad for? For da er det ganske vanlig at forventningene av en FENOMENAL følelse gjør at den forsvinner og du ender opp med et emotional vacuum i stedet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Ikke noe sånn kjempe egentlig, utover det på jobben som bare har fortsatt i dag. Tror jeg egentlig har havna i en liten høsdepresjon. Sliten etter alt på jobben, konstant trøtt, alltid sulten og vet ikke helt hvor jeg vil være i livet med hvem. Endret 19. september 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Hva er det som bare har fortsatt på jobben i dag? Råd fra Anden: Tren mer, og spis ovnsbakt leverpostei. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Det er random-seeda for kvart nye spel, så nøyaktig kor vanskeleg det er varierer veldig frå gang til gang. Men om du ikkje er ein fan av roguelikes, så kan eg forstå at du ikkje gidd. Det er vel kanskje uansett best i små til middels doser. Dette hadde ingenting med depresjoner å gjøre, btw. Men ja, kva skjer på jobben? Endret 19. september 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Jeg har rett og slett fått over gjennomsnittlig god kontakt med ei jente som er så far out of my leauge at jeg nekter å tro at hun flørter, men hun står plutselig der med sine hender godt begravd bak mine knær og ler skadefro hver gang jeg nesten knekker sammen i panikk. Også kaller hun meg en sur bæsj når jeg ikke smiler, ser meg ofte inn i øynene, svarer på meldinger på Facebook (i dag sendte hun til og med en først), fyller genseren min med gammalt løv og barnåler og hun prater mye med meg. Det kan jo selvfølgelig hende at det rett og slett er fordi jeg er en av få på hennes alder på jobben og at hun først nå tør å by mer på seg selv, men hun er jo så tøff ellers så jeg er så dum at jeg innbiller meg at hun ikke ville brydd seg om det før heller om hun virkelig ville ha kontakt. Sånn. Enda en gang har jeg greid å legge ut om damer i SO1. Jeg føler meg som en tragedie. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Hva er det som bare har fortsatt på jobben i dag? Råd fra Anden: Tren mer, og spis ovnsbakt leverpostei. Det tar for laaaaaang tid! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Oh, I c wut ju did der. Altefar: En lei situasjon å være i. Risky å make a move i tilfellet følelsene ikke er gjensidige. Men hun høres jo litt hypp ut da. Du får vente til et eventuelt julebord før du fyrer løs med kanonene, og pass på å ikke grave deg for langt nede i friendzone-grava i mellomtiden. Endret 19. september 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Oh, I c wut ju did der. Altefar: En lei situasjon å være i. Risky å make a move i tilfellet følelsene ikke er gjensidige. Men hun høres jo litt hypp ut da. Du får vente til et eventuelt julebord før du fyrer løs med kanonene, og pass på å ikke grave deg for langt nede i friendzone-grava i mellomtiden. Gah. Friendzone meg her og der og risky meg midt på ryggen. Dere er PUSSIES. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Hvis de som meg i store deler av livet har fått hørt at vi er for gode venner til å være kjærestemateriale, så skjønner jeg de godt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Hvis de som meg i store deler av livet har fått hørt at vi er for gode venner til å være kjærestemateriale, så skjønner jeg de godt. Å si at noen er for god venn til å være kjærestemateriale burde man ta som en utfordring, ikke en avvisning. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Jeg skulle tenkt på det før jeg kidnappet henne, flerra av henne huden og brukte den som jakke før jeg dynka henne i maursyre. ..Hu neste drepte jeg bare katta til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå