Error Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Hvor mange turer før snøen kommer?!? Har du baller eller mus Altefar? Hvis du skal bli beef hunk er det en ting som gjelder, og det er å løpe som bare faen, hver eneste dag. Hvis du sier til deg selv at du bare skal løpe en periode, kommer du aldri til å komme deg noe sted. Vi har snakket om det å legge sjela i noe før, ref. å nappe løken og skrike som en viking. Ta med deg det, og sprint hylende gjennom Eidsvolls gater midt i snøføyka. Først da vil du bli mann. Source: Selvgod og arrogant 18-åring som trener aktivt, mothafucka Endret 18. september 2012 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Haha. Han har et poeng. Har selv hatt en pause fra løpinga siden i sommer. Burde vel starte opp igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Beste måten å trene på, er faktisk intervalltrening, og ikke lange joggeturer. (For kondisjon, that is...) Endret 18. september 2012 av Slimda Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Jeg skal ikke bli noen "beef hunk" så det tar jeg med ro. Løper rett og slett for å ikke legge alt for mye på meg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Har faktisk begynt å trene hver dag nå selv. Legger meg på rundt en time hver økt. Blir mest jogging (som regel intervall), men blander inn litt beskjeden styrketrening også. Har gått ned rundt 12 kilo på relativt kort tid, så det er vel noe som fungerer. Så en dokumentar som fortalte at om man tvinger seg til å trene hver dag (eller gjøre en annen form for aktivitet) vil du før eller siden begynne å... "like" det, eller noe sånt. Endret 18. september 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Hey Faggot, My name is Error, and I hate you. You are a fat, retarded, no-lifer who spends every second of your day looking at stupid ass pictures. You are everything bad in the world. Honestly, have any of you ever gotten any pussy? I mean, I guess it’s fun making fun of people because of your own insecurities, but you all take to a whole new level. This is even worse than jerking off to pictures on facebook. Don’t be a stranger. Just hit me with your best shot. I’m pretty much perfect. I was captain of the football team, and starter on my basketball team. What sports do you play, other than “jack off to naked drawn Japanese people”? I also get straight A’s, and have a banging hot girlfriend (She just blew me; Shit was SO cash). You are all faggots who should just kill yourselves. Thanks for listening. Pic Related: It’s me and my bitch Men sånn "in all seriousness". Det er viktig for motivasjonen å sette mål og planlegge veien videre. Hvis man sier til seg selv at "jeg skal bare løpe litt" så er det nesten helt umulig å få en fast rutine på ting, og da blir det ikke noe gøy, og så får man ingenting ut av treningen. Da kan man like gjerne bruke tiden på å sitte i godstolen og kose seg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Det er bedre å løpe "uten mål og mening" i en halvtime, enn å sitte i godstolen en halvtime. Ikke lur deg selv til å tro noe annet. Men jeg har begynt å ta trappen på jobb, sammen med en annen kollega. Og Onsdagstreningen tar fortsatt livet av meg... Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Tja, uenig. Det å løpe en halvtime i måneden gjør overhodet ingen forskjell, men de fleste vil bruke utrolig mye energi på å manne seg opp til å ta den halvtimen, ha dårlig samvittighet etc. Hvis man først skal løpe så lite synes jeg det er bedre å si til seg selv "Nei vet du hva, den treningen er ikke så utrolig viktig at det gjør noe, så hvorfor ikke bruke tiden på noe annet mer eller mindre produktivt istedenfor" Ikke at jeg sier at herr Altefar nødvendigvis er i den posisjonen, det vet jeg heller lite om, men ser ut som det kanskje er det det tenderer til. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 En halvtimes joggetur i uken tror jeg ville vært greit for AltF4, som jeg har inntrykk av at har et relativt godt kosthold. At man burde øke til minst to-tre ganger i uken sier seg selv, men når han i tillegg har en jobb han må være jævlig aktiv i så tror jeg han holder seg i relativt god form med et par ganger i uken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Verre med oss som sitter stillesittende fremfor PC-en uten å gjøre en damn shit. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Jeg blir sliten av å bare lese denne siden. 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Enighet. La oss snakke om noe annet. Jeg setter sammen en Dungeons & Dragons kampanje om dagen! Vi går snart til innkjøp av bøker (som kom i dag), så det er relativt tidlig i prosessen, men hjulene har i det minste begynt å snurre. Spennende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Enighet. La oss snakke om noe annet. men hjulene har i det minste begynt å snurre. You rang? Edit: Btw, det funket ikke å formatere nettbrettet. Dritt. Endret 18. september 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Det funker derimot bra med Mumble mens man spiller Minecraft. Skamløs reklame, eller generell informasjon? You`ll never know. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Jeg hater å tegne jævla grafer. IB har stappet en ananas så langt opp i anus at de lesser på oss så sykt mye dritt vi må ta med, og finner på oppgaver hvor det er umulig å bruke passende skalaer, noe som fører til at alt blir så ekstremt smått at det er fysisk umulig å tegne grafene nøyaktig fordi tykkelsen på pennestreken er for stor (!), og så trekker de deg for å ikke gjøre ting nøyaktig nok. What the fuck Tredje forsøket på å lage en mongograf med uendelig mange punkter og uncertainties og minimum/maximum slopes og whatever the fuck not og den er fortsatt ikke tilfredsstillende for regelrytterbyråkratiet med rødteip-fetish. Når oppgaven blir å tegne finest mulig, og ikke har noe med faget å gjøre, da skjønner jeg ikke hvor de vil hen /rant Edit: Excel har funnet ut at det er utrolig morro å gjøre om alle tallene jeg fyller inn i cellene om til datoer, og når jeg formaterer cellene så bytter den ut tallene jeg har skrevet med 41121 for en eller annen idiotisk grunn. Er det noen muighet for å si til excel at jeg ikke er fantastisk interesset i datoer eller veldig høye tall? Endret 18. september 2012 av Error Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 wat. ok. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 He's single alright. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 And apparently ready to mingle. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Han er jo eit dyktig troll, iallefall. Nokon som ikkje har kjøpt FTL endå? Get on it. Sjølv skal eg skrive om vikingar. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Sitter og skriver søknad til jobben jeg nevnte tidligere nå, og når jeg leser gjennom søknaden sitter jeg med en følelse av at alt representanten som kommer til å lese gjennom søknaden ser, er: OMFG GI MEG STILLINGEN JEG VIL HA DEN OMG OMG OMG VÆRSÅSNILLDUKANFÅMINFØRSTEFØDTEHVISJEGFÅRJOBBENBARELAMEGFÅDENLAWL! ....Første gangen jeg er nervøs bare av å skrive en søknad.. Edit: Og jeg HATER å jobbe på to steder, når jeg er innstilt på å jobbe klokken 18:00 til 23:00 på den ene butikken, for så å bli oppringt klokka 14:00 av den andre butikken for å bli spurt om jeg kan jobbe fra 15:30 til 20:00. "De har allerede funnet noen andre som kan jobbe der og det var ingen som kunne jobbe her i kveld, så har du mulighet til å jobbe her fra 15:30 til 20:00?" Perfekt eksempel på spørsmål som egentlig ikke er spørsmål, selv om jeg hadde elsket å tørre å svare "nei" bare for å høre reaksjonen. Dvs at jeg plutselig ikke hadde så mye fritid som jeg var innstilt på... BUFØKKINGSHU! Endret 19. september 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå