Villanden Skrevet 13. september 2012 Rapporter Del Skrevet 13. september 2012 Denne uka har gått ufattelig fort. Kjekt å jobbe på en plass der tiden flyr avgårde og man kan høre musikk. Og i morgen blir forhåpentligvis telefonen min sendt. Nå er det opp til One call å få ut fingeren og sende meg Sim-kortet jeg bestilte for snart to uker siden. Hvis jeg ender opp med telefonen før Sim-kortet kommer, så vanker det nord-trøndersk dæng på den ansvarlige. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Ah, helg. Får spandere noen timer på Civ 5. Begynner å få taket på det nå, etter at jeg ved et uhell starta et nytt spill gikk alt mye bedre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Skulle ikke Black Mesa komme på Steam? Kan ikke se det der. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Pre-loading av Borderlands 2 er i hvert fall der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Oh yes! Merker jeg gleder meg mye mer enn jeg trodde jeg kom til å gjøre. EDIT: Nå får jeg 50% avslagskode på Anno 2070 på Steam... Endret 14. september 2012 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har enda ikke funnet ut når det faktisk er lansering på det spillet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 What game? Borderlands 2? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Er det krise om jeg stikker til Spania en uke uten det "Europeisk helse-greie"-kortet mitt? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Bare om du blir dausjuk I guess. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Da går de nok greit. Har ingen planer om å bli sjuk igjen med det første. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Hah, prøvde meg på Deadly Premonition. Lenge siden jeg har spilt et så merkelig og ikke minst teit spill. Fyren du styrer fører samtaler med sigarettene sine, og zombiene eller hva det er du dreper roper ut med den mest idiotiske stemmen "i don't want to die" når du dreper dem. Må jo bare le. Bare synd styringen er så klønete. Edit: Så denne tråden og trodde først det var Villanden som hadde startet den https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1459063 Endret 14. september 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Haha. You made me laugh, sir. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Jeg skal stå opp om 3 timer. I stedet for å legge meg, surfer jeg nettet. Sjakktrekk? Neppe. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Trenger karakterkortet mitt i morgen, har ikke peiling på hvor det er. FML Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Jeg vet sånn halvveis hvor mitt er. Et sted mellom Trondhjem og Steinkjer. Har venta på å få bachelorgraden min i noen måneder nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Trenger karakterkortet mitt i morgen, har ikke peiling på hvor det er. FML Da ber du bare om å få ettersende det om det er mulig? Hvordan går jeg frem for å laste ned Black Mesa i Steam? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Hvordan går jeg frem for å laste ned Black Mesa i Steam? You can't. For å få det i katalogen din må du laste ned fra siden deres, og deretter unzippe til en BlackMesa folder inne i Steam\Steamapps\Sourcemods folderen. Restart Steam and BAM! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Ja, fikk svar fra TST på Twitter. Venter heller på Steam og holder på med andre spill så lenge. Ah, buss for tog. Fantastisk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Etter noe dramatikk fant jeg karakterkortet. Phew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå