AltF4 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Nei det er generelle delen, vi må vis fram noe personlig så får bruke dagene jeg har. Ikke like lett å vite hva du mener er personlig for deg. Når vi har sånne greier på jobben har jeg tatt med datamusa mi og Final Fantasy VII. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Var mer ment som et retorisk spørsmål uansett, skal ikke være umulig. Eneste er å stå framfor masse folk å snakke om ting er ikke min sterke side. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Om det er sånn show and tell så kan du jo bare troppe opp, si "her er den sosiale angsten min" og så gå. BadumTISH 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Myspace reklamerer på diskusjon.no, og jeg hørte Gangnam Style på P3 i dag. Hva skjer med verden 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Villanden just checked in at Ramma. That is all. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Om det er sånn show and tell så kan du jo bare troppe opp, si "her er den sosiale angsten min" og så gå. BadumTISH jeg hadde lett gjort dette. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Om det er sånn show and tell så kan du jo bare troppe opp, si "her er den sosiale angsten min" og så gå. BadumTISH Hvorfor har jeg aldri tenkt på dette? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Hater den nye Spar reklamen, jeg er så lei, jeg er så lei av sei.... Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 To av vennene mine var på forsiden (nå artikkel nummer 3) på dagbladet.no i dag. TA PÅ MEG Ellers har jeg godnyheter til SO (for meg i alle fall). Som dere kanskje husker har jeg dealet med en jente de siste åtte månedene eller deromkring, med uendelig mye frem og tilbake, måneder uten kontakt osv. Spurte om hun ville reise meg i Frankrike i høstferien, og hun sa at så lenge vi klarte å budsjettere det noenlunde ville hun elsket å være med, så nå skal vi møtes på fredag og se på priser og økonomi. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Error skal kanskje bli reist av ei jente i Frankrike. We all know what that means. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 At du sitter på ramma. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 De beste fem minuttene av livet mitt siden en eller annen gang i går. Bond kan gå og legge seg Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 At du sitter på ramma. Thy knoweth me too well, my friend. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Vil jeg virke for desperat hvis jeg ringer for å høre om en utlyst arbeidsstilling? Har jævlig lyst på jobben, men vet utallige folk kommer til å søke og at jeg nok kommer til å havne langt bak i køen.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Vil tro du vil virke som desperat om du ringer flere ganger. Å ringe en gang er vel helt normalt? 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 http://www.tourdepreppy.no/ ugh Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 MækkTævish anmelder Guild Wars i dag http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10068878 Tårnet ruller en raus terning Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Ikke i forhold til kvaliteten på spillet, spør du meg. Var også på Level Up Edit: Og i avisutgaven på mandag! Endret 12. september 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 At du sitter på ramma. Thy knoweth me too well, my friend. Alt for lite vil nå jeg si. Vil jeg virke for desperat hvis jeg ringer for å høre om en utlyst arbeidsstilling? Har jævlig lyst på jobben, men vet utallige folk kommer til å søke og at jeg nok kommer til å havne langt bak i køen.. Det er da helt vanlig å ringe på en annonse. Faktisk er det bra, for da kan de merke seg navnet ditt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2012 Rapporter Del Skrevet 12. september 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=S6fSHt7laSs&sns=em Se den i HD Endret 12. september 2012 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå