Snurreleif Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Hadde helt glemt at jeg hadde ekspansjonene til GTAIV. Og at altefar, jeg, og utallige andre nerder er ville etter asiater er intet nytt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Nå vil jo altefar helst ha en waifu. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Lurer på om Shampoo har en liten innovertiss i bukselasken Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Hvem vil vel ikke ha en waifu? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Jeg vil aller helst bare noen, hvor hun er fra er langt mindre viktig enn hvem hun er. Men om hun ser ut som Yaya så blir jeg vel ikke akkurat trist. Endret 10. september 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Så sant som det er sagt. Go Go AltF4! Er du på japandamer Altefar? Lærer så lenge man lever At han liker asiatiske jenter er jo fullstendig forståelig. Jeg ble med overrasket over at han virker å like cosplay. Hvem vil vel ikke ha en waifu? Godt poeng! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Er ingen stor fan av cosplay, selv om jeg innrømmer at jeg har veldig sansen for folk som klarer å gjøre det godt. Det er rett og slett imponerende - men jeg har ingen fetish for det eller noe slikt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Noen ganger, så innser man at man har blitt for kresen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Er ingen stor fan av cosplay, selv om jeg innrømmer at jeg har veldig sansen for folk som klarer å gjøre det godt. Det er rett og slett imponerende - men jeg har ingen fetish for det eller noe slikt. Kvalitet er selvfølgelig et nødvendig krav. Så det er ikke slik at vi kommer til å få se deg i cosplay kostyme altså? Lol @ picture. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Jeg har absolutt ingen skills når det gjelder å lage klær, så nei. Med mindre jeg går som "average joe" selvfølgelig. @Bundy: Ja, jeg tenker mer og mer på om jeg kan ha blitt det. Samtidig vasser jeg jo ikke akkurat i tilbud så hva som hadde skjedd om det kom et reelt tilbud aner jeg ikke. Endret 10. september 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Nå vil jo altefar helst ha en waifu. Waifu som i japansk kone, eller waifu som i otaku-waifu? Lurer på om Shampoo har en liten innovertiss i bukselasken Grunnen til at jeg måtte dra hjem tidlig den helgen var egentlig fordi AltF4 hadde vært litt for røff med meg kvelden før. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Hva skal jeg ha som morgensamling om 15 dager hmm, ikke alt er lett på fhs. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Morgensamling? Jeg har absolutt ingen skills når det gjelder å lage klær, så nei. Med mindre jeg går som "average joe" selvfølgelig. Aww, så synd. Godt poeng, men det er godt mulig å få kjøpt både ferdige kostymer og deler av kostymer for de som er mindre begavet i skredderyrket. Grunnen til at jeg måtte dra hjem tidlig den helgen var egentlig fordi AltF4 hadde vært litt for røff med meg kvelden før. Det var det vi visste, Shampoo. AltF4 plays hard and loves even harder. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Jeg liker i grunn også cosplay, men er elendig til å lage klær selv. Og jeg hater dårlig cosplay, så om jeg noen gang skal cosplaye må jeg gjerne legge en del penger i det. Apropos, i det siste har jeg faktisk vurdert å skaffe meg et helt Bane-set, med jakke, vest, bukse, maske og barbert hode. Ulempen er at det fort koster godt over 5000 kroner. Hva skal jeg ha som morgensamling om 15 dager hmm, ikke alt er lett på fhs. Hva er morgensamling? Endret 10. september 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Tror jeg skal cosplaye som en cosplayer som ikke cosplayer akkurat når jeg cosplayer ham. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Født i 1895 ved Santa-Feeeee Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Dere vet ikke hva morgensamling er ? Man samles etter frokost for info for dagen, og sang. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Da finner du ut info for dagen også finner du en sang. Foreslår Barn av regnbuen. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Nei det er generelle delen, vi må vis fram noe personlig så får bruke dagene jeg har. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Jeg linket deg en sang her på forrige side. Balladen om Morgan Kane er en evig klassiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå