Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har absolutt ingen skills når det gjelder å lage klær, så nei. Med mindre jeg går som "average joe" selvfølgelig.

@Bundy: Ja, jeg tenker mer og mer på om jeg kan ha blitt det. Samtidig vasser jeg jo ikke akkurat i tilbud så hva som hadde skjedd om det kom et reelt tilbud aner jeg ikke.

DYwTq.jpg

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Morgensamling? :dontgetit:

Jeg har absolutt ingen skills når det gjelder å lage klær, så nei. Med mindre jeg går som "average joe" selvfølgelig.

Aww, så synd. :( Godt poeng, men det er godt mulig å få kjøpt både ferdige kostymer og deler av kostymer for de som er mindre begavet i skredderyrket. :)

Grunnen til at jeg måtte dra hjem tidlig den helgen var egentlig fordi AltF4 hadde vært litt for røff med meg kvelden før.

Det var det vi visste, Shampoo. AltF4 plays hard and loves even harder. :p

Lenke til kommentar

Jeg liker i grunn også cosplay, men er elendig til å lage klær selv. Og jeg hater dårlig cosplay, så om jeg noen gang skal cosplaye må jeg gjerne legge en del penger i det.

Apropos, i det siste har jeg faktisk vurdert å skaffe meg et helt Bane-set, med jakke, vest, bukse, maske og barbert hode. Ulempen er at det fort koster godt over 5000 kroner.

Hva skal jeg ha som morgensamling om 15 dager hmm, ikke alt er lett på fhs.

Hva er morgensamling?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...