Licht Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 (endret) I så fall burde det rykke opp til topp på "skal spelast"-lista di. Konsollutgåva er laga for konsoller, med radial menus etc. Endret 8. september 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 On a not related note, nå er det min tur til å ha dilla på musikk, dubstep denne gangen. Hørte den i bilen til Shampis i går, han prøvde å si den var dårlig men vi hørte like fullt. Nå er jeg hekta. Rudimental - Feel the love Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Joda, det er en dårlig og ikke minst veldig kjedelig låt. Kan like elektronisk musikk, men den der suger hest. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Nope. Godt balansert mellom mellow og energifull, full av futt og herlig blanding av elektronikk og blåsere. Partiet med "koret" er også et fint avbrekk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Jeg tror dette kalles å ha ulik smak, min venn. Men sangen suger. Lenge siden jeg hørte noe kjedeligere. Edit: "Full av futt"? Virkelig? Endret 8. september 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Det var det hun sa. Forøvrig: verdens beste cover av The Candy Man fra Charlie og Sjokoladefrabrikken: http://open.spotify....YeBI1ZSx0e44ctQ Endret 9. september 2012 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Tidenes dagen derpå in progress. Startet med "morgenøvelser", før det ble en kort dusj. Dernest ble det steking av bacon som jeg la i to skiver ostesmørbrød med salami, som smakte himmelsk med et par glass melk. Nå sitter jeg på ramma, og i kjøleskapet venter det 10 kalde bokser med cola som vi skal kose oss med resten av dagen. Hvis jeg skal summere: Bliss! Dagen hadde vært perfekt hvis jeg kunne ha sittet og prøvd ut min nye telefon, som selvfølgelig ikke var på lager da jeg bestilte. Argh! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Lakus rapporterer inn. Sitter på ramma. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Er dette den offisielle tråden hvor man melder fra om latrineaktivitet? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 It's trending. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Sitter på en stol jeg da, men må sikkert på do snart. Prøvde litt Civ 5 insta, men det gikk som jeg antok på forhånd - jeg sovna. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Kanskje et respektabelt forum som dette burde hatt sin helt egne rammetråd. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Burde få rammebevilgning, helt klart. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 http://open.spotify.com/track/14iN3o8ptQ8cFVZTEmyQRV Forøvrig lastet jeg nettopp ned 3 gigabyte data på 25 minutter. Ahh, the wonders of technology Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Rad Crew med podcast på Gamer.no. Im so happy. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Nå gjenstår det bare at det kommer et interessant tema. SNES er ikke noe jeg har noe stort forhold til. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Nei, det skal jeg være enig i. Men det lover god, i motsetning til det forrige forsøket på en podcast fra Gamer.no. Det var ikke akkurat kjempebra. EDIT: Unrelated Endret 10. september 2012 av Lakus Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Jeg syntes det var OK. De var bedre enn det jeg fikk hørt av dagens podcast, i alle fall et par av sendingene. Kommer vel neppe til å høre på disse Rad Crew-folka, for hard konkurranse mot Radioresepsjonen og ymse internasjonale gaming-podcasts. Endret 10. september 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Nei, det skal jeg være enig i. Men det lover god, i motsetning til det forrige forsøket på en podcast fra Gamer.no. Det var ikke akkurat kjempebra. EDIT: Unrelated Endelig er Facebook i Skyrim? http://yayacosplay.deviantart.com/gallery/# Fap fap fap fap Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Er du på japandamer Altefar? Lærer så lenge man lever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå