Rider of Reason Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Musikk til lekser? Hadde det vært meg ville jeg nok satset på noe som dette: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Gratulerer med dagen, Snurreleif Happy bday, hora. HVORFOR er dere så stille nowadays? "Gratulerte" deg på FB, men kan like godt gå for EN to-poenger: Trykk på bildet for råkule effekter. Tusen takk for bursdagshilsener folkens, setter pris på're! Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Likte Rymdkraft. Veldig basic musikk, men fengende Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=7p94DFyBBwc Her er godt leksemusikk. Der er venninnen min miljøarbeider. Holla! Aha ser ikke miljøarbeiderene så veldig ofte da. Endret 6. september 2012 av Bloodlines Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hva med Binärpilot? Gir dem en spinn på nå kveldingen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 God kveld godtfolk. Hjemme fra FHS i helga Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Vært uten internett i nesten en uke. Godt å ha det tilbake for å si det mildt. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Sleeping dogs. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Kan ikke noe for det, elsker å lese om kjendiser sine liv når jeg kan godte meg over dem. Sånn som at Kristen Stewart uteble fra VMA-ene fordi det sikkert ble kleint med henne og Pattinson på samme scene. Jaggu bra de er ferdige med innspillingene, for å si det sånn! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Bra? Tenk så bra om det hadde skjedd mye tidligere og de aldri hadde kunnet gjenomføre resten av filmene! 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Den fikk du pluss for. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hør, hør. Det hadde jo faktisk vært en sann glede! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg har kjøpt meg nytt tastatur med makrotaster, men får det ikke til Når jeg taster makrotasten G2 vil jeg at den skal "taste" Alt+8 for å toggle FPS-telleren til FRAPS, men når jeg spiller f.eks Skyrim ender jeg opp med å sette meg i sneak-mode og equippe det jeg har hotkeyet til 8. Den siste delen kan jeg skjønne, men at jeg toggler sneak-mode skjønner jeg ingenting av. Ctrl er sneak, ikke Alt. Alt er faktisk ingenting i Skyrim egentlig, det var derfor jeg brukte den. Med andre ord så "taster" makroen Alt og 8 hver for seg og gjør dermed absolutt ingenting av det jeg vil den skal gjøre. Livet er hardt ass. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 G15? Alt funker ikke som snarveitast. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Corsair K90. Og jo, jeg fikk ALT+7/8/9 til å funke, men ikke ALT+4/5/6 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hvorfor gjøre det vanskelig? Sett telleren til Delete, eller en annen tast man aldri bruker i spill, inne i Fraps. Unødvendig problem er unødvendig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 http://www.globalpost.com/photo-galleries/planet-pic/5718451/life-and-death-aleppo-photos Holy shit Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 God damn. Så nesten photoshopped ut. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Skal du ha tøff 8-bit musikk er dette tingen. http://www.youtube.com/watch?v=cb7iqAq-eFg Ellers husker jeg Gormers postet en fantastisk låt på innlegg.no i musikktråden der. Dessverre husker jeg verken hva den het eller hvem som laget den. Kanskje den her ? http://open.spotify.com/track/2WgcmM7MWAYuOAhIrzCghe Forøvrig hørte jeg VVVVVV-musikk på en studentpub i går. Veldig kult. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Der har du den ja! Mente å huske at det hadde noe med "man" i seg, og det stemte. Utrolig stilig låt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå