Eplefe Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Der er venninnen min miljøarbeider. Holla! Stille ja, har ikke så mye tid til å være her. Opptatt på fana folkehøgskule. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hadde vært mer hollalicious hvis hun jobbet i Lakus sin likinfiserte vindmølle. Synd. On the subject of corpses: Føler meg litt Kevin Spacey John Doe-ish mens jeg går mellom lagerhyllene på jobb og hører på klassisk musikk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har sjuke skills i War of the Roses, men trur betaen er NDA-underlagt endå. Så eg trur ikkje eg kan poste bilete. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Noen jobber for Gamer eller? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nei, nokon pre-ordra på Steam og fekk betanøkkel. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er ikke noe i veien for å poste ting fra spillet sånn forummessig iallefall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Secretpants McGamejournalistface. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Anbefal meg et album (ikke single eller EP) som jeg kan høre på når jeg skal gjøre lekser. "Closing Time" av Tom Waits står på for tiden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 http://open.spotify.com/album/02Zb13fM8k04tRwTfMUhe9 Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Fantastisk å gjøre lekser til dubstep Og det albumet er forøvrig relativt medium synes jeg. Doomsday, Promises og Guilt er kule, men resten gjør vondt i ørekanalen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har du bedre alternativ? Hva med Rymdkraft? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Mark Knopfler - Privateering. Veldig behagelig og rolig album. Har kjøpt det selv og liker det godt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har ikke hørt de albumene. La meg bli ferdig med Mr. Waits først, så kommer jeg tilbake til dere Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Rymdkraft er svensk 8-bit-musikk. Svært festlig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Fantastisk å gjøre lekser til dubstep Og det albumet er forøvrig relativt medium synes jeg. Doomsday, Promises og Guilt er kule, men resten gjør vondt i ørekanalen Aner ikke hva jeg skal tenke om meg selv når jeg vet hvilket album det er snakk om ut i fra disse tre navnene. Lander nok mest på "godt fornøyd med utvidet musikksmak". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 02:22 i denne videoen. Dat musik. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Rymdkraft er svensk 8-bit-musikk. Svært festlig. Hva med Binärpilot? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Skal du ha tøff 8-bit musikk er dette tingen. http://www.youtube.com/watch?v=cb7iqAq-eFg Ellers husker jeg Gormers postet en fantastisk låt på innlegg.no i musikktråden der. Dessverre husker jeg verken hva den het eller hvem som laget den. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kasta Sten med Slagsmålsklubben kanskje? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nei, var ikke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå