Crazy Joe Davola Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Kjøpte en flaske rødvin til en kompis som fylte 30 år. Kostet 450 kroner, så det bør vel være en grei gave. http://www.blackmesasource.com/ Virkelig? Har ikke DU hørt om denne? Jøss. Ikke hele spillet som kommer med en gang dessverre, men frister å prøve allikevel. Lurer på hvor likt det er originalen. Jeg har aldri spilt originalen, så kommer nok til å teste dette. Får håpe det ikke tar for lang tid før andre halvdel kommer. Har en tendens til å glemme historien hvis det tar for lang tid. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Har ikke DU hørt om denne? Jeg har jo raget over hvor uinteressant prosjektet blir når det tar så langt tid mange ganger før på Skype, din senile gamling. Villanden har selvsagt rett. Ikke at jeg ble så imponert da jeg fant ut at de er omtrent halvveis. Endret 4. september 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det var det jeg mente å huske, men jeg var ikke sikker. Jeg kan spille det for deg først, så skal jeg si hva som er forskjellig og ikke. for det første er jeg usikker på hvordan det er med ny musikk - Valve har alltid god musikk i spillene sine, som underbygger stemningen og fremhever det artistiske i spillet på en fantastisk måte. Hentet meg mitt nye headset i sta, logitech G930. Gleder meg noe innmari til å ha trådløst! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Gratulerer med dagen, Snurreleif Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Happy bday, hora. HVORFOR er dere så stille nowadays? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) "Gratulerte" deg på FB, men kan like godt gå for EN to-poenger: Trykk på bildet for råkule effekter. Endret 5. september 2012 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Happy bday, hora. HVORFOR er dere så stille nowadays? Jeg spammer Twitter mens jeg venter på at det skjer noe her. Ræva humør om dagen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Så Elmer har endelig klart å ta knekken på Snurre Sprett? Var på tide, etter så mange forsøk. Nå mangler det vel bare at Sylvester klarer å ta knekken på Pip også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Haha. Se der ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Og bare for å avslutte: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 HVORFOR er dere så stille nowadays? HVORFOR er DU så stille nowadays? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg spammer Twitter mens jeg venter på at det skjer noe her. Ræva humør om dagen. Uffda. Det høres ikke videre bra ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=heORiZ8l484 Haha, dette var ment som en kommentar til tegnefilm-bildene, ikke Eplers Prøver febrilsk å komme meg inn på leiemarkedet, men dette landet er ikke for single barnehageassistenter. Også er det satans mye å gjøre på jobb om dagen. Endret 5. september 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 HVORFOR er DU så stille nowadays? Jeg er i skolepraksis, og observerer lærere hele dagen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kanskje greit å holde lydnivået nede da ja. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Stille ja, har ikke så mye tid til å være her. Opptatt på fana folkehøgskule. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 A windmill full of corpses and also a pineapple. DISCUSS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå