Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser nå at jeg faktisk har spilt i 22 timer. Hvor mange timer det er igjen før spillet er fullført vet jeg ikke. Har også en del sideoppdrag jeg vil prøve meg på. Noen av de vil nok øke levetiden betraktelig, da det er å finne bøker, relics og noe greier du skal skyte. Alle disse er gjemt overalt i verdenene, men de kommer jeg ikke til å orke å lete etter. Er ikke glad i å gå og lete etter ting. Blir litt som å lete etter flaggene i Assassins Creed. Tar heller de jeg finner der og da.

Lenke til kommentar

Hehe, heldig du. Jeg faller vel inn under kategorien Completionist-gamer, og vi som er det har kanskje en smule OCD. :p Føler trang til å fullføre spill 100%, og hvis jeg ikke klarer det så føles det som om "noe" mangler. Er sikkert derfor jeg også tiltrekkes Trohy-hunting, og går for Platinum.

Har ingenting imot å bruke guider for å få Platinum, jeg strever ikke etter å bli kjempegod i spillet (det er Perfectionist-gamers sin arena), jeg vil bare oppnå 100%. :p Derfor ser jeg litt med gru på Tales of Graces f, som jeg nettop startet på. Der må jeg nok regne bortimot 200 timer spilletid for å klare Platinum. :confused:

Edit: Med andre ord, jeg samlet de fjærene of flaggene i AC-serien. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Har to episoder jeg ikke har fått prøvd meg på, kommer jeg på. Blir nok en liten stund til de blir spilt, ettersom jeg ikke kan forlate mitt kjære United som jeg leder standhaftig og fryktløst gjennom blitzkrieg i Europa på FIFA 12. Spesielt nå som Rooney, etter første sesong der vi gjorde rent bord, følte for at han desperat ville prøve lykken et annet sted. Bastard!

On another note: Hvis jeg har fått lønning i dag, og den er tilstrekkelig, så blir det bestilling av galaxy s3. :woot:

Lenke til kommentar

Det ble det. :D Bestilte en Marble White med en gang jeg kom hjem etter jobb i dag. Veldig mye penger å bruke på en telefon, men ettersom jeg ikke har brukt penger på telefon på, tja, 5 år (fikk min nåværende 3GS i julegave for 3 år siden), så følte jeg at det var på tide å slå til skikkelig når man først skulle unne seg en oppgradering.

Lenke til kommentar

Ser fin ut den!

Ble ferdig med Lollipop Chainsaw i går. Har spilt litt med new game+, da blir det et mye bedre spill med en gang. Dessverre så fenget det ikke like mye som håpet, mest fordi det er så basert på gjenspilling og terping. Humoren er fortsatt flott, dog.

Lenke til kommentar

Kjente ikke igjen navnet, men husker han nå når jeg ser bilde av han. Trist. Vokalisten i No Use for a Name er forresten også død. Skjedde for noen uker siden. Ble helt satt ut når jeg leste det.

For å si noe annet så rundet jeg Darksiders 2 nå. Godt fornøyd, men det kan nok trenge en patch. Tilbake til Sleeping Dogs nå.

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Jeg just left it here i går kveld, treiging.

http://www.ign.com/v...-14-minute-demo

Denne linken er til den enda lengre versjonen, som viser mer gameplay. Varer i ca 4 minutter mer.

Så denne i går. Må si det virker mulig at MGS ikke er dødt tross alt (dvs. som noe mer enn en melkeku for småkjipe spinoffs), og det står respekt av at Snake holder på hockeysveisen i 2012.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...