ShampooMacTavish Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jo, den var god. 300, derimot, var møl. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Watchmen-filmen hadde fin stemning, synes jeg. Storyen? Meh. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Samme her. Den klarte å sette stemningen på en god måte, men historien klarte ikke å fenge meg. Men så var jeg aldri interessert i tegneseriene heller. For de som måtte lure; Ja, jeg sitter på ramma Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg vurderer å fikse ramme i bilen. Det er jo faktisk plass til det her. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg synes Watchmen er en av de beste superhelt-historiene som finnes, både tegneserien og filmen. Det er verdt å få med seg begge siden slutten er drastisk forskjellig. Jeg synes faktisk slutten i filmen var hakket mer tankevekkende. Det er to ting som gjør at jeg synes Watchmen hever seg over resten: Den reflekterer over superhelt-sjangeren og behandler konseptet på en mer intelligent måte, med superhelter som er langt mer menneskelige enn normalt. Og like viktig; det er -en- enkeltstående historie, og ikke melket ut i en uendelig mengde historier. Det er viktig fordi superhelter som melkes aldri kan dø, verken av alderdom eller ved å bli drept, og det tar mye av spenningen ut av historien. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 De har begynt på en oppfølger til Watchmen. Bare FYI. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Skeptisk! Såvidt jeg finnes det kun -en- Watchmen-historie og den er allerede blitt fortalt. Hvis jeg ikke tar grundig feil der så har jeg ikke spesielt høye forhåpninger til en ny historie som blir tatt ut av løse luften fordi Watchmen solgte godt. Det er felles for alle kreative kunster at man må vite når man skal la verket ligge. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Kan noen fortelle Hollywood det? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hollywood er så mye forskjellig at man finner like mye bra som dårlig. De er en skyteskive for alle som kritiserer kommersiell film, men de hever seg fortsatt milevidt over filmproduksjonen i resten av verden. Jeg er på ingen måte tilhenger av de som mener at en film må være smal for å være god, heller tvert imot, men man får ikke laget god film fordi man ønsker å tjene penger, derimot kan man tjene penger hvis man ønsker å lage en god film. Nyansen er alfa og omega. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 http://m.kotaku.com/5939164/konami-reveals-metal-gear-solid-ground-zeroes-it-looks-fxxking-hot?&/5939164/konami-reveals-metal-gear-solid-ground-zeroes-it-looks-fxxking-hot Endelig, et MGS designet med PC i planene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Nye Watchmen er vel historien før boka for hver karakter? Likte film-Bane, men burde fått en tidligere forklaring og en maske som faktisk ser ut som om den har en funksjon. Også er det kanskje litt for tydelig at Hardy må bruke platformsko til tider. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Nye Watchmen er vel historien før boka for hver karakter? Likte film-Bane, men burde fått en tidligere forklaring og en maske som faktisk ser ut som om den har en funksjon. Også er det kanskje litt for tydelig at Hardy må bruke platformsko til tider. Korrekt. Er prolog. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det kan fungere! Det er jo utrolig mye bakhistorie vi kun ser glimt av. Jeg regner med at det vil være basert på de prolog-tegneseriene som er kommet ut i det siste, der hver karakter har fått sin egen utgave. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Disse er imidlertid uberørt av Alan Moore. Skeptisk. Regner med at Eplefe og Zealuu fikk med seg første episode av Folkeopplysningen? http://nrk.no/progra...keopplysningen/ Liker spesielt godt forsøket healerne hadde med å føle på folks aura, og hvordan de reagerte på resultatet. Metal Gear-film kommer også: http://kotaku.com/59...ith-a-new-movie Endret 30. august 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Angående Metal Gear-filmen foreslår jeg å gå igjennom Patrick Klepeks siste tweets om emnet (litt nedpå siden). Produsenten for filmen, Avi Arad, står som produsenten for filmen til Mass Effect, Uncharted og Infamous. Og de er jo kongefilmer alle gikk for å se på kino. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Kjære dagbok, I dag lærte jeg at Telenors evne til å være alt som er ondt i verden opererer på en logaritmisk skala som startet rundt Jesus' tid. Dette forklarer hvorfor Bongolele i Kongo har bedre internett enn meg. Det var alt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 EG SKJØNAR IKKJE KVISSLEISS DYKK TALAR! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 På tur hjem fra en liten harry-tur over grensa. Med 20 bokser snus og over 4 kilo gulost skulle jeg være sikret en god stund framover på den fronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå