Eplefe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Hikst. Jeg er Batman-blodfan. Før innbruddet i kjelleren hadde jeg signerte utgaver av opptil flere samlesett. Selvsagt har jeg prøvd spillene. Edit: Og likt dem, at that. Endret 29. august 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Så du liker spillene, og misliker filmene. Hvordan er du da uenig med meg som sier det samme? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Alle film-batmenn. Derfor. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Nolan-trilogien &--#62; Arkham Asylum/City &--#62; All annen Batman. Som sagt av alle ikke-batman-fans noensinne. Ca. all annen batman &--#62; Nolan-trilogien, mersom. Jeg er ikke noen stor Batman-fan, nei, men jeg likte filmene til Nolan utrolig godt, fordi de var gode filmer. Mulig Batman-filmene fra 80- og 90-tallet var bedre for de som liker tegneserien, men av det jeg har sett av dem virker det som ekstremt tåpelige filmer som gjør den feilen å prøve å kopiere tegneserien i så stor grad det er mulig over til filmmediet. Noe som sikkert er fint for purister, men for en som først og fremst liker film blir litt for kjedelig. Endret 29. august 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Aha, derfor. Har ikke sett de Batman-filmene du likte, så kan godt ekskludere de. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Vel, i så fall er vi enige. Shampoo: Argumentet ditt er godt, men vi kommer fra forskjellige standpunkt helt fra grunnen av diskusjonen, så det blir en enig om å være uenig-situasjon either way. Jeg mener nemlig at man burde lage filmer basert på tegneserier av en av to grunner: Enten trekke flere til tegneseriemediet, eller for fansen som allerede eksisterer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Der er jeg absolutt enig. Man burde holde seg til orginalmaterialet så godt som gjør seg mulig. Nå spilte jeg Arkham City i to uker non stop, og så dro jeg på Dark Knight Rises-kinovisning. Gjett om jeg ble skuffa... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 å kopiere tegneserien i så stor grad det er mulig over til filmmediet. Noe som sikkert er fint for purister, men for en som først og fremst liker film blir litt for kjedelig. FEIL, jamfør 300 og Watchmen. Alt du treng er Zack Snyder og post-processing. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Eneste bra med TDKR er Tom Hardy. Selv med Goatse-maske. Og jeg liker at han faktisk knakk ryggen til Batman. Og det lille nikket til Killer Croc. Men Tom Hardy er for liten. Det var ikke noe Venom-Bane. Det var litt skuff. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Venom-bane hadde vært grisefett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Brått emneskifte Ja, det der er jo ikke trist i det hele tatt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det er morsomt fordi det er så usannsynleg! Les vidare så eg kan unngå å spoile. :< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hahahaha. Er hun 13-14 i det spillet der eller? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Er jo et middelalderspill så det virker sannsynlig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Neida, får ikkje gifte deg med folk før dei er 16 (i CK2, den faktiske mellomalderen var ikkje så nøye på det). Ho var riktignok endå eldre der. HERE'S HOW IT WENT (minor spoilers frå bok 1): - Betrothal til min son (Samwell Tarly) asap - Dei gifta seg - Fekk "Lady fancies you ..."-event, og berre "ok" - Bam, ni månader seinare vart Vaeron født og Samwell ble butthurt - Samwell døyr i eit mystisk uhell som kosta meg 250 gold - Gifta Randyll Tarly (min karakter) med enka etter Samwell (Daenerys) - Plutseleg ordna alt, inkludert den leie situasjonen med ein veik arving, seg! Starta forsåvidt ein krig for å få ho på trona, men Stannis kom meg i forkjøpet. Endret 29. august 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Wut. Du gifter Daenerys til Samwell, hun ender opp i senga di og du dreper din egen sønn? Jeg suger i det spillet der, men det er mye mer interessant å se hva andre får til Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) så det blir en enig om å være uenig-situasjon either way. Høres bra ut. å kopiere tegneserien i så stor grad det er mulig over til filmmediet. Noe som sikkert er fint for purister, men for en som først og fremst liker film blir litt for kjedelig. FEIL, jamfør 300 og Watchmen. Alt du treng er Zack Snyder og post-processing. Klarer ikke forstå om du mener det eller er ironisk, da du nevner henholdsvis en megakjedelig film og en god film. Endret 29. august 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Indeed, Watchmen var ikke så spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå