Lakus Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hvorfor finnes det ikke noen Catwoman mod til Skyrim? I am dissapoint. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ei venninne vi prata med i dag fekk seg jobb som lærarvikar på eige initiativ (ho er lærarhøgskole-student, då, ikkje lektorstudent, så dobbelt relevant for ho) fekk 350/timen for nokre av undervisinga ho hadde. Vikarar er dyre greiar, men det tyder jo på at Adecco sitt kutt er 100-150 på toppen av mine 200. Må jo koste Bergen Kommune ei formue med sjuke lærarar. Vil du ha Halle Berry-catwoman eller Anne Hathaway-catwoman? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Spørsmålet er om eg får den same lønna med bare bachelorgrad i historie. Uten å faktisk ha skreve oppgåva ennå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Du får det til å høres ut som at det bare er to catwomen. Det er FEIL. Michelle Pfeiffer, Lee Meriwether, og Julie Newmar har og spilt henne. Og Berry er den desidert kjipeste. Edit: JEG GLEMTE EARTHA KITT. Endret 29. august 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Lærarvikarar i grunnskolen er i utgangspunktet ufaglærte sjølv om det hjelp å ha ein pedagogisk utdanning anten undervegs eller fullførd. At du har høgare utdanning er eit pluss uansett, men du må jo rekne med å undervise i alt. MEN KOR ER AMANDA SEYFRIED? ELLER JENNIFER LAWRENCE? Endret 29. august 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Eg er sikkert meir skikka til å undervise i matte og naturfag enn i historie uansett (etter å ha friska opp minnet ved gjennomgang av pensum, sjølvsagt)! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 MEN KOR ER AMANDA SEYFRIED? ELLER JENNIFER LAWRENCE? Lawrence er i X-men First Class, synes det får holde. Amanda Seyfried har ... hatt store øyne? Hun spilte Lily Kane i Veronica Mars. Det er vel det hun har gjort av verdi. Spilt en død person. Kult. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ein daud person som var med i FEMTEN TUSEN FLASHBACKS. Lawrence var òg i Hunger Games, sjølv om ho sikkert er best i Winter's Bone. Fun fact: Ein anmeldar sa at Lawrence "displays lingering baby fat" i Hunger Games. Healthy ideals, everyone! Chlöe Moretz? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Meh meh meh meh. Michelle Pfeiffer > Lee Meriwether > Anne Hathaway > Julie Newman > Eartha Kitt >>>>>>>>> Halle Berry. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Tales of Graces F Special Edition dukket opp i postkassa i dag. YAY! Det er gode nyheter når man sitter inne med influensa og greier. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Ble nødt til å gå ut pga brannalarm i blokka og fikk gå inn igjen sånn et kvarter eller så senere. Twitter: Brann&redningsetaten @Oslo110sentral Ekstremt hard matlaging var årsak i Ole M. Troviks vei. Endret 29. august 2012 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Tales of Graces F Special Edition dukket opp i postkassa i dag. YAY! Det er gode nyheter når man sitter inne med influensa og greier. Har sett på det spillet flere ganger, men er fremdeles litt usikker på om jeg vil like det. Du må gjerne dele dine tanker etterhvert som du får spilt det Nå er det bare en liten halvtime til The Walking Dead Episode 3 kommer. Gleder meg vanvittig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Arkham Asylum/City-batman >>>>>>>> Film-batman. Alle film-batmenn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Arkham Asylum/City-batman >>>>>>>> Film-batman. Alle film-batmenn. Ehm.. nei. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Nolan-trilogien > Arkham Asylum/City > All annen Batman. Spurte jeg dere om tips til fordypningsoppgave i norsk? Kan være nesten hva som helst, men standarden er å lese tre bøker (minst to skandinaviske) og lage en skriftlig og muntlig analyse om disse. De har da gjerne et tema som binder dem sammen ("kvinners oppvekst i krigsherjede land", "å følge drømmene sine" osv.). Når det er sagt går det an å blande inn film også. Endret 29. august 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Arkham Asylum/City-batman >>>>>>>> Film-batman. Alle film-batmenn. Ehm.. nei. Ehm.. jo. Det er iallefall min mening. Jeg har sett Nolam-filmene av Batman. De er oppskrytte. De er gode, men... Batman-filmen med Mr. Freeze (Schwarzenegger) var bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Nolan-trilogien > Arkham Asylum/City > All annen Batman. Som sagt av alle ikke-batman-fans noensinne. Ca. all annen batman > Nolan-trilogien, mersom.Ehm.. jo. Det er iallefall min mening. Jeg har sett Nolam-filmene av Batman. De er oppskrytte. De er gode, men... Batman-filmen med Mr. Freeze (Schwarzenegger) var bedre. Jeg kan ikke nekte deg å ta feil. Personlig misliker jeg alle Batman-filmene til Nolan sterkt, fordi jeg er så jævlig forbannet gammeldags at jeg mener at campyness hører med i filmer basert på tegneserier, og at om man skal gjøre gritty reboots skal man i hvert fall vise nok respekt for originalmediet til å gi dem en historie i stedet for actionfilmer hvor det tilfeldigvis er en dude i lærdrakt med flaggermusører. Tim Burton/Joel Schumaker-filmene var awesome. Bortsett fra Batman og Robin, og til og med den hadde mer sjarm enn Nolan sine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Som sagt, så var ikke jeg særlig glad i filmene av batman selv. Men spillet var jeg veldig fornøyd med, selv om jeg ikke har mye tegneseriehistorie fra Batman. Men har du prøvd spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå