Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ei venninne vi prata med i dag fekk seg jobb som lærarvikar på eige initiativ (ho er lærarhøgskole-student, då, ikkje lektorstudent, så dobbelt relevant for ho) fekk 350/timen for nokre av undervisinga ho hadde. Vikarar er dyre greiar, men det tyder jo på at Adecco sitt kutt er 100-150 på toppen av mine 200. Må jo koste Bergen Kommune ei formue med sjuke lærarar.

Vil du ha Halle Berry-catwoman eller Anne Hathaway-catwoman?

Lenke til kommentar

Du får det til å høres ut som at det bare er to catwomen. Det er FEIL. Michelle Pfeiffer, Lee Meriwether, og Julie Newmar har og spilt henne. Og Berry er den desidert kjipeste.

Edit: JEG GLEMTE EARTHA KITT.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Lærarvikarar i grunnskolen er i utgangspunktet ufaglærte sjølv om det hjelp å ha ein pedagogisk utdanning anten undervegs eller fullførd. At du har høgare utdanning er eit pluss uansett, men du må jo rekne med å undervise i alt.

MEN KOR ER AMANDA SEYFRIED? ELLER JENNIFER LAWRENCE?

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

MEN KOR ER AMANDA SEYFRIED? ELLER JENNIFER LAWRENCE?

Lawrence er i X-men First Class, synes det får holde. Amanda Seyfried har ... hatt store øyne? Hun spilte Lily Kane i Veronica Mars. Det er vel det hun har gjort av verdi. Spilt en død person. Kult.
Lenke til kommentar

Ein daud person som var med i FEMTEN TUSEN FLASHBACKS. Lawrence var òg i Hunger Games, sjølv om ho sikkert er best i Winter's Bone. Fun fact: Ein anmeldar sa at Lawrence "displays lingering baby fat" i Hunger Games. Healthy ideals, everyone!

Chlöe Moretz?

Lenke til kommentar

Tales of Graces F Special Edition dukket opp i postkassa i dag. YAY! Det er gode nyheter når man sitter inne med influensa og greier. :)

Har sett på det spillet flere ganger, men er fremdeles litt usikker på om jeg vil like det. Du må gjerne dele dine tanker etterhvert som du får spilt det :)

Nå er det bare en liten halvtime til The Walking Dead Episode 3 kommer. Gleder meg vanvittig.

Lenke til kommentar

Nolan-trilogien > Arkham Asylum/City > All annen Batman.

Spurte jeg dere om tips til fordypningsoppgave i norsk? Kan være nesten hva som helst, men standarden er å lese tre bøker (minst to skandinaviske) og lage en skriftlig og muntlig analyse om disse. De har da gjerne et tema som binder dem sammen ("kvinners oppvekst i krigsherjede land", "å følge drømmene sine" osv.).

Når det er sagt går det an å blande inn film også.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Nolan-trilogien > Arkham Asylum/City > All annen Batman.

Som sagt av alle ikke-batman-fans noensinne. Ca. all annen batman > Nolan-trilogien, mersom.
Ehm.. jo.

Det er iallefall min mening. Jeg har sett Nolam-filmene av Batman. De er oppskrytte. De er gode, men... Batman-filmen med Mr. Freeze (Schwarzenegger) var bedre.

Jeg kan ikke nekte deg å ta feil. Personlig misliker jeg alle Batman-filmene til Nolan sterkt, fordi jeg er så jævlig forbannet gammeldags at jeg mener at campyness hører med i filmer basert på tegneserier, og at om man skal gjøre gritty reboots skal man i hvert fall vise nok respekt for originalmediet til å gi dem en historie i stedet for actionfilmer hvor det tilfeldigvis er en dude i lærdrakt med flaggermusører. Tim Burton/Joel Schumaker-filmene var awesome. Bortsett fra Batman og Robin, og til og med den hadde mer sjarm enn Nolan sine.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...