Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det er det vel ikke. Alle intelektuelle og beleste mennesker vet selvfølgelig at navnet Marvin kommer fra Hitchhikers Guide to the Galaxy, der Marvin er navnet på en konstant deprimert robot. :p

De nevnte menneskene vet også at svaret på spørsmålet om livet, universet og alt mulig er 42, og at både delfiner og mus er smartere enn mennesker.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Har sett noen South Park-episoder (ikke mange desverre), men ikke episoden "in question".

Og jeg stemte forøvrig Ethram på pollen, mye bedre nick enn Marvin. Marvin er generisk og ikke så fryktelig orginalt. Ethram er unikt, originalt og tidløst.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hva etternavnet ditt er egentlig. Mulig jeg har fått vite det på den ene eller andre måten en gang i tiden. Men så er ikke jeg kjent for å huske detaljer. Husker kun det aller viktigste her i livet, og om jeg greier å huske fornavnet til folk, ja da sier jeg meg fornøyd. ^^

Men nu er det tid for å lage kombinert middag og kveldsmat.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Nei det er det vel ikke. Alle intelektuelle og beleste mennesker vet selvfølgelig at navnet Marvin kommer fra Hitchhikers Guide to the Galaxy, der Marvin er navnet på en konstant deprimert robot. :p

De nevnte menneskene vet også at svaret på spørsmålet om livet, universet og alt mulig er 42, og at både delfiner og mus er smartere enn mennesker.

Hmm ikke for å klage på moderatorer men nå må jeg nesten se denne filmen.

Den er utrolig morro men jeg satt midt i 2 verdenskrig. Med noen bruddstykker da jeg leste etteretnings materiell (forum). Også leste jeg dette så da er herved 2 verdenskrig avbrutt og space here i come!

Kanskje jeg skal ta med meg noen brownies??

Lenke til kommentar

Jeg ville anbefale deg å begynne med bok-serien (Det er vel fem eller seks bøker i Hitchhiker's Guide to the Galaxy-serien). Bøkene er absolutt best. Skjønt Hitchhiker's Guide to the Galaxy begynte som et radio-program (med mindre jeg husker helt feil), og ble så omgjort til bokformat. Etter det ble det laget en britisk tv-serie. I 2005 kom en Hollywood-produsert film basert på første bok i serien ut (første bok heter for ordens skyld Hitchhiker's Guide to the Galaxy, det samme som hele serien), og filmen har samme navn.

Filmen er egentlig ganske middelmådig. Litt morsom, men ikke i nærheten av hvor morsom og underholdende bøkene er. Hvis du har mulighet ville jeg kjøpt bøkene og lest dem først. Det er mulig du finner samleboken som inneholder alle bøkene inkludert en bonushistorie om Zaphod Beeblebrox. Skjønt, jeg vet ikke om den er i salg lenger. Bøkene er forøvrig best på engelsk da det er skrivestilen og språket til Douglas Adams som gjør bøkene så god som de er. Deretter ville jeg sett filmen. Radio-programmet har jeg ikke hørt, og har kun sett en av tv-episodene. Men bøkene er absolutt best!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...