JanF Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Står at jeg har stemt her faktisk men det har jeg ikke... Vent... Jeg gikk fra pc'n min på skolen i dag og da hadde det skjedd mye rart. Kanskje derfor. Følg med a! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Der var den igang! Ehtram; Marvin, er det fra South Park episoden? Starvin' Marvin? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 nope, det en annen kombinasjon av navnet mitt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Men du heter Marthe.. Marvin? Eller er det etternavn på gang? :o Edit: så på profilen din nå, og det er ikke "vist", men "hvis"! Endret 23. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Nei det er det vel ikke. Alle intelektuelle og beleste mennesker vet selvfølgelig at navnet Marvin kommer fra Hitchhikers Guide to the Galaxy, der Marvin er navnet på en konstant deprimert robot. De nevnte menneskene vet også at svaret på spørsmålet om livet, universet og alt mulig er 42, og at både delfiner og mus er smartere enn mennesker. Endret 23. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Joda, joda.. Men du har da sett South Park? Kan linke til episoden! (ja, det er lov å laste ned South Park! ) Edit: http://www.allabout-sp.net/?p=season3/311 Endret 23. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tror jeg må kose meg med Jurassic Park før jeg legger meg i dag. Tidløs klasikker Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Har sett noen South Park-episoder (ikke mange desverre), men ikke episoden "in question". Og jeg stemte forøvrig Ethram på pollen, mye bedre nick enn Marvin. Marvin er generisk og ikke så fryktelig orginalt. Ethram er unikt, originalt og tidløst. Endret 23. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Har faktisk ikke tenkt på det slik Snorre, men trodde du viste etternavnet mitt slik at det var åpenbart en kombinasjon av navn og etternavn Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Marthe, nå er vi nyssgjerrige! Ta det på pm? Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Når jeg tenker meg om er Marvin faktisk ganske orginalt det og. Stemte Ethram, though. Endret 8. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg aner ikke hva etternavnet ditt er egentlig. Mulig jeg har fått vite det på den ene eller andre måten en gang i tiden. Men så er ikke jeg kjent for å huske detaljer. Husker kun det aller viktigste her i livet, og om jeg greier å huske fornavnet til folk, ja da sier jeg meg fornøyd. ^^ Men nu er det tid for å lage kombinert middag og kveldsmat. Endret 23. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nei det er det vel ikke. Alle intelektuelle og beleste mennesker vet selvfølgelig at navnet Marvin kommer fra Hitchhikers Guide to the Galaxy, der Marvin er navnet på en konstant deprimert robot. De nevnte menneskene vet også at svaret på spørsmålet om livet, universet og alt mulig er 42, og at både delfiner og mus er smartere enn mennesker. Hmm ikke for å klage på moderatorer men nå må jeg nesten se denne filmen. Den er utrolig morro men jeg satt midt i 2 verdenskrig. Med noen bruddstykker da jeg leste etteretnings materiell (forum). Også leste jeg dette så da er herved 2 verdenskrig avbrutt og space here i come! Kanskje jeg skal ta med meg noen brownies?? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå ble jeg litt skuffet, har da deg på facebook Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Noen som kan fornavnet mitt? Skikkelig vanskelig å finne! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Håkon... Står på LIVE profilen din Endret 23. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 D'oh. Jaja, trengte ikke være rakettfysiker (cliché?) for å finne ut av det! Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Whoops, fuck meg. Endret 23. mars 2009 av Capa Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg ville anbefale deg å begynne med bok-serien (Det er vel fem eller seks bøker i Hitchhiker's Guide to the Galaxy-serien). Bøkene er absolutt best. Skjønt Hitchhiker's Guide to the Galaxy begynte som et radio-program (med mindre jeg husker helt feil), og ble så omgjort til bokformat. Etter det ble det laget en britisk tv-serie. I 2005 kom en Hollywood-produsert film basert på første bok i serien ut (første bok heter for ordens skyld Hitchhiker's Guide to the Galaxy, det samme som hele serien), og filmen har samme navn. Filmen er egentlig ganske middelmådig. Litt morsom, men ikke i nærheten av hvor morsom og underholdende bøkene er. Hvis du har mulighet ville jeg kjøpt bøkene og lest dem først. Det er mulig du finner samleboken som inneholder alle bøkene inkludert en bonushistorie om Zaphod Beeblebrox. Skjønt, jeg vet ikke om den er i salg lenger. Bøkene er forøvrig best på engelsk da det er skrivestilen og språket til Douglas Adams som gjør bøkene så god som de er. Deretter ville jeg sett filmen. Radio-programmet har jeg ikke hørt, og har kun sett en av tv-episodene. Men bøkene er absolutt best! Endret 23. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå