AltF4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Heh. Skrev en multi-tweet rant til Jeff Green, sjefen for Popcap om Bewjeled 2 og Bejeweled Blitz. Fikk faktisk svar, noe jeg slettes ikke hadde forventet. Og han dro til og med flere fra Popcap inn i samtalen - som endte med at jeg (dessverre) faktisk fikk rett i det jeg rantet om i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Heh. Skrev en multi-tweet rant til Jeff Green, sjefen for Popcap om Bewjeled 2 og Bejeweled Blitz. Fikk faktisk svar, noe jeg slettes ikke hadde forventet. Og han dro til og med flere fra Popcap inn i samtalen - som endte med at jeg (dessverre) faktisk fikk rett i det jeg rantet om i utgangspunktet. Skal du tvinge oss til å gå inn på twitterprofilen din? Endret 13. august 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 https://twitter.com/HellBrendy og @Greenspeak og @BejewledBlitz. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 En uke til så reiser jeg på folkehøgskole. Skummelt at om en uke er jeg borte fra det trygge hjem hos mamma og pappa Begynner på folkehøgskole selv snart også, men enda 2 uker igjen å vente. Høres spennende ut. Hva slags linje skal dere gå da? Music baby! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg er hvertfall veldig glad for at Siste Ordet lever videre som en generell pratetråd. Jeg har prøvd meg på Forumkafeen men - eh - der postes det jammen ikke mye interessant. Det minner mest om en samling av de minst interessante oppdateringene fra Facebook der folk ramser opp sine hverdagslige trivialiteter. Her snakker vi i det minste OM noe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Bruker av og til å være tema i forumkafeen også. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jepp, nå er det at en fyr har skiftet avatar. Fascinerende. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Vil nå si at det er døvere og diskutere hvor døve de er i den andre tråden enn å prate løst om avatar-skifte Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg synes nå det er greit å vite hvilke tråder som er interessante og ikke. Ikke minst av de som er gått lenge. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Vil nå si at det er døvere og diskutere hvor døve de er i den andre tråden enn å prate løst om avatar-skifte U mad bro Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 SO1 er jeg himla glad i også, og den kommer nok til å bestå. Eneste som bekymrer meg til tider er at enkelte blir borte uten at det kommer så mange til. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Savner nubbiz, jeg. Trivelig trønder med en forkjærlighet for kakao og mannekos. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Brått emneskifte: Fekk brosjyre frå Språkrådet i dag! 1. august trådte ein nynorskreform (den første skikkelege på nesten femti år) i kraft, så no er det best å følgje med. Kanskje eg burde mase om å få bli moderator. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Kan ikke se for meg noen som er bedre kvalifisert, så det burde du gjøre. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Savner nubbiz, jeg. Trivelig trønder med en forkjærlighet for kakao og mannekos. I miss him too Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ehm. Han døde jo i månedskifte juni/juli... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Eh...hva? Forøvrig går aktiviteten i denne tråden opp og ned, men jeg foretrekker heller denne enn Forumkaféen. Endret 14. august 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Nubbiz er fortsatt frisk som en trøndersk fisk, men det hørtes vel ut som han var død sånn som vi pratet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Har spordaisk kontakt med Nubbinator på Twitter. Skal viderebringe våre felles følelser. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ehm, kan du utelate den delen hvor jeg spredte falske rykter om hans død? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå