Error Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Pfft Okay, here goes. Besteforeldrene er så skrale at de sliter med å skrive, så de ba meg om å skrive på kortet. Men, siden de er fra Sunnmøre ville de at jeg skulle skrive noe på nynorsk. Endret 11. august 2012 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Uten å si hva du skulle skrive? Besteforeldre nå til dags. Utakknemlige beist. Skal bare ha og ha. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Skal gjøre det, men må gå igjennom backlogen min først. Flight Club solgte meg på det uansett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Bilder fra Tokyo. På Facebook, håper dere som vil får sett. Hm. Har sagt opp som moderator. Føles... godt. Og rart. Endret 12. august 2012 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg er hjemme igjen fra en liten ferie. Ligget på et hotel i Arendal og var i dyreparken i Kristiansand på lørdag. En liten tur innom Kragerø på veien hjem og spiste is. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Hm. Har sagt opp som moderator. Føles... godt. Og rart. En æra er over. Du vil alltid bli husket for å stenge konsollkafeen på innlegg.no. Endret 12. august 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Not sure if komplement or not. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Lært noe nytt i dag, finnes Pokemon World Championships. Og for ikke hodet rundt det, hvorfor pokemon. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det var vel for det beste at den ble stengt kanskje...? Du har nå gjort en god jobb både på Innlegg og her. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Så nettopp "Hugo". Blown away! Skuespillerne leverte til de grader, morsomt plott, fantastisk cinematografi (så fremt man klarer å ignorere den overtydelige bruken av gull/blå fargekombinasjonen som er alt for vanlig), perfekt soundtrack og smart dialog. Veldig positivt overrasket. Trodde filmen egentlig kun var for barn, men som i alle gode barnefilmer får man faktisk mer ut av filmen om man er voksen. Anbefales virkelig! Endret 12. august 2012 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Bilder fra Tokyo. På Facebook, håper dere som vil får sett. Hm. Har sagt opp som moderator. Føles... godt. Og rart. Blir vel godt å få være med på sladderet ute på fabrikkgulvet igjen. Velkommen tilbake. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Not sure if komplement or not. Husker det var en del sterke reaksjoner mot den avgjørelsen. Med tanke på at det til slutt ble en generell pratetråd og det var mye krangling i tråden gjorde du nok det rette valget. Uansett, du har gjort en veldig god jobb, både her og på innlegg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Trist å se deg gå, daddy-o. Håper du ikke angrer. Første dag på universitetet i morgen, og jeg får ikke sove. Har gjort alt. Lest, meditert, vekket min kjære og hatt sex, ingenting funker. Teite skolestart. Teite sosial sammenkomster som prøver å late som at de ikke er obligatoriske. Teite eplefe (kanskje mest det). Meh. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 En uke til så reiser jeg på folkehøgskole. Skummelt at om en uke er jeg borte fra det trygge hjem hos mamma og pappa Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Du kommer nok til å like deg. Hører mer eller mindre kun positivt om folkehøgskoler. Skjermkortet mitt har ankommet.. blomsterbutikken http://www.youtube.com/watch?v=cqkzoskWfww Endret 13. august 2012 av Lakus Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Begynner på folkehøgskole selv snart også, men enda 2 uker igjen å vente. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det var vel for det beste at den ble stengt kanskje...? Du har nå gjort en god jobb både på Innlegg og her. Avgjørelsen vi tok i plenum internt falt i hvert fall på det. Og jeg mener selv at forumet som helhet tjente på det, og det var vel det jeg fikk inntrykket av at en del andre brukere også syntes. Blir vel godt å få være med på sladderet ute på fabrikkgulvet igjen. Velkommen tilbake. Javisst. Selv om jeg ikke er av den kjempesladrete typen så skal det bli godt å ikke trenge å ta hensyn til en moderatorstilling jeg ikke benytter meg av uansett. Husker det var en del sterke reaksjoner mot den avgjørelsen. Med tanke på at det til slutt ble en generell pratetråd og det var mye krangling i tråden gjorde du nok det rette valget. Uansett, du har gjort en veldig god jobb, både her og på innlegg. Nå vil jeg igjen presisere at dette var en avgjørelse jeg ikke tok alene, selv om jeg tok initiativ til det internt og var den som slengte hammeren til sist. Takk for det, mens jeg har gode minner fra moderator-tiden på Innlegg har jeg ingen herfra, noe som jo er grunnen til at jeg slutter. Trist å se deg gå, daddy-o. Håper du ikke angrer. Nå går jeg jo ingen steder, tror faktisk det blir motsatt - nå trenger jeg ikke lenger bekymre meg for at jeg er en aktiv bruker uten å gjøre jobben min som moderator. Angrer jeg og muligheten byr seg på nytt så har jeg vel gode muligheter for å bli gjeninnsatt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 En uke til så reiser jeg på folkehøgskole. Skummelt at om en uke er jeg borte fra det trygge hjem hos mamma og pappa Begynner på folkehøgskole selv snart også, men enda 2 uker igjen å vente. Høres spennende ut. Hva slags linje skal dere gå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå