Lakus Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hvis ikke jeg får det nye skjermkortet mitt innen kl 16:00 i morgen blir det mer fra der den historien kom fra. Så nå, send mail til MPX og be de kjappe seg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Kvissleis skjermkort? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Vurderer 670 selv. Mange har visst problemer med fps-drop etter en stund på 680(ingenting annet funker enn reboots, ikke rollbacks engang). Og 690 er bare galskap. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Et litt overklokket 670 yter like bra og bedre enn et stock 680, så det er egentlig bare penger ut av vinduet. Gigabyte sitt 670 er f.eks overklokket fra fabrikk, koster 1000 kroner mindre enn 680 modellene og yter bedre, samt er stillere, mer strømeffektivt og kjøligere. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hvordan skriver man konfirmasjonhilsen på nynorsk? "Hjartelig til lukke med dagen [navn]!" er så langt jeg kom med litt googling. Hva mer? "Vi ynskjer deg (hjelp)" eller noe i den dur? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 "Zealuu, jeg velger DEG!" Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Alt jeg vet er at man bør blande inn "kvissleis" ved enhver anledning. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (Hjarteleg) Til lykke med konfirmasjonen, <namn>. Vi ønskjer deg ein feiande flott dag (elns)! Beste helsing, <deg> Klausul: Ny rettskriving frå 1. august, må lese meg opp på endringane. Kanskje ting som "ønskje" ikkje er lov no. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 JA UNGER Då var Europa Universalis 4 annonsert. Alle som kjøpte CK2 (og likte det) burde våkne opp no, då EU-spela var det som gjorde det mogleg for Paradox å, uh, eksistere og levere andre titlar som HoI, Vicky, CK, også vidare. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Vært på fest med venner her på Nesodden, holy sheez Hvis du kartlegger hvor mye jeg hører på tyngre saker enn Metallica vil grafen brekke skjermkortet ditt på de dagene jeg er på fest med den gjengen. Klokken er halv to og jeg er ør i skallen, surrete og småkvalm, og det er overhodet ikke på grunn av drikke. Hyggelige folk, men fanboyismen når det gjelder heavy musikk tar av alt for mye Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hvis du kartlegger hvor mye jeg hører på tyngre saker enn Metallica vil grafen brekke skjermkortet ditt på de dagene jeg er på fest med den gjengen. Måtte lese den der et par ganger. Høres uansett bedre ut en de festene/sammenkomstene jeg er vant til. Tar timevis med Dimmu Borgir framfor timevis med Skrillex, Jay-Z eller hva i helvete det er folk hører på nå til dags. Selv om jeg ikke er overbegeistret for førstnevnte heller. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hvilken annen plate enn Planet Of The Eternal Electro Breakdance Orgy kan man sette på når man er på best? Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Takk forresten Zealuu Endret 11. august 2012 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hvorfor må den egentlig skriver på nynorsk? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Fordi nynorsk er disco. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Det er sant, men jeg ser fortsatt ingen grunn til at man må skrive noe på nynorsk når det ikke er skriftspråket man bruker til vanlig - og ikke gjør det relatert til skolearbeid (antar at Errora Black har sommerferie) Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Fakta 1: Besteforeldre er godt oppi 80-åra Fakta 2: Besteforedre er fra sunnmøre Klarer AltF4 å legge to og to sammen å finne ut svaret på spørsmålet? Følg med og se Endret 11. august 2012 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 There seems to be a malfunction. Cannot calculate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå