Spartapus Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Åja, det er jo august nå...luftfuktigheten må ha vært slitsom. Jeg var der i begynnelsen av juni og synes det var mer enn nok da. Neste gang blir det senhøsten eller veldig tidlig vår. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Den var som en vegg når vi kom ut av flyet. Ble jo vant til det, men det var ganske "vått". Varmen i seg selv plaget meg derimot ikke så mye. Har også tenkt å reise seinere på året om det blir en tur til. Begynnelsen av september eller noe. Men ettersom guiden vår fortalte så legger ikke snøen seg i Tokyo, så det er jo aldri helt kaldt der heller. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Ingen steder er dyrt for Norske turister, men Norge er dyrt for alle turister. Sucks being on top. Litt morsomt, de synes sikkert de fryser baken blå når snøen kommer, mens vi fra Norge synes det bare er som en lunken høstdag. xD Endret 7. august 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Aldri forstått hvorfor jeg skal glede meg over at en fyr var sterkere/raskere enn noen andre bare fordi han tilfeldigvis kommer fra et sted nærme der jeg bor. Det er jo ikke som om jeg har noe mer delaktighet i det enn hvis han kom fra Kina. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ingen som tvinger deg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Nei, hadde man blitt tvunget så ville jeg jo forstått det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Skal vi se, funker dette? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Mye folk ja, men det er det vel nesten alltid der uansett hvilken dag det er. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Shibuya, ja. Utfra det klippet er det vanskelig å tro at bare noen minutters gange unna er det stille nabolag med eneboliger der man kan gå i ro og fred. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Vi pratet om akkurat det samme når vi var der. Helt dørgenes stille like bak mange av de butikkene der. Sprøtt. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Nå kom Counter Strike: GO på forhåndsbestilling. Har spilt 53 timer Beta. Den koster 90 kroner nå, ellers kan du velge å kjøpe Complete CS pack, for 130 kroner ( koster egentlig 380 kroner! ). GOGOGO Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Roppongi er også det beste stedet for utlendinger å plukke opp japanske jenter, da jenter som er interessert i utlendinger pleier å samle seg her av gammel vane. Var dere på karaoke? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Så da skal jeg tilbake dit altså. Gud bedre nei. Var ikke på noen utesteder i det hele tatt i og med at det var bare jeg som var gammel nok. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg er ingen utelivsperson selv men når man er sammen med andre inngår man kompromisser og jeg ble dratt med på et par karaokebarer hvor selvrespekten min etterhvert ble så nedbrutt at jeg fremførte blant annet "Living on a Prayer", "Karamelldansen" og "Hail and Kill" med Manowar. Det føltes imidlertid ikke like flaut som om det hadde vært i Norge, da det var en veldig positiv "drite seg ut"-kultur der som alle var med på. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg fikk veldig lyst å dra på karaokebar i Japan nå. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ikke helt enig i karaokebar men etter litt kjapp googling fikk jeg lyst til å dra til japan generelt http://www.penismightier.com/fenomas/laidguide.html Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg fikk veldig lyst å dra på karaokebar i Japan nå. Jeg er med! Sjekke opp japanske skolejenter også? Så kan vi titte under skjørtet deres! Hø hø hø! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg er med! Sjekke opp japanske skolejenter også? Så kan vi titte under skjørtet deres! Hø hø hø! Jeg er den perfekte wingman og. Har så stor masse at alle de små japsejentene automatisk blir dratt i bane rundt meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå