Licht Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ha, malware på ipaden din. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Aaah, sliten. Kom hjem i natt, var i seng klokka 2 og våknet i sjutiden. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Man sover godt etter flyturen fra Japan. Hvordan fløy dere forøvrig? Hvilken rute og hvilket selskap? Jeg kjørte Finnair fra Gardermoen via Helsinki; det virket som den overlegent raskeste ruten. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Trodde det jeg også, men det kommer vel i kveld. Fløy med SAS via København. I går var det forsinkelser, så vi satt i flyet to timer før vi letta, noe som også gjorde at vi måtte vente i Danmark i fem timer før neste fly til Gardermoen gikk ettersom vi ikke rakk det vi egentlig skulle ta. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Heime. Vaken. Skikkeleg døgnrytme. Doomhammer som ventar. GSTL-finale. Livet er herleg. Endret 7. august 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det er en liten omvei å fly via København så det ville uansett gått tregere enn via Helsinki. Da flyr du i en tilnærmet rett linje fra Oslo til Tokyo. Andrevalget i forhold til reisetid er å fly med Aeroflot via Moskva, da sparer du også et par tusen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Vi tenkte på å fly gjennom Russland, men vurderte behovet for å ikke styrte større enn behovet for å komme frem noen timere tidligere. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Rettere sagt: jeg var fullt for Aeroflot, men min mor nektet og ga oss heller litt penger for å kjøre med SAS. Jeg så ingen turer om Helsinki da jeg undersøkte tidligere i år. Endret 7. august 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Haha! Aeroflot pleide å være et jallaselskap men de har visst tatt seg opp noe voldsomt. En kamerat fløy Aeroflot tur-retur Japan for noen uker siden og hadde ingenting å utsette. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Aeroflot pleier vel være så bra som noe annet de, så lenge du flyr internasjonalt i alle fall. De må jo etterkomme diverse internasjonale krav de og, om de skal ta turen utenfor sine egne grenser. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Det samme sa jeg til min mor, men siden hun betalte for en noe raskere tur (på papiret) med et flyselskap jeg har vært fornøyd med mange ganger tidligere så klaget jeg ikke. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ha, malware på ipaden din. Søkte litt rundt og kom frem til at sjansen for å få malware så å si er null, med mindre man har jailbreaket, noe jeg ikke har. Var noen som mente det kunne være noe med selve siden, noe som kan stemme siden dette kun har skjedd på ign. Får følge litt med og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Velkommen hjem dere to, håper turen var bra. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hva gjorde dere egentlig i Japan? Jeg har vurdert å ta turen selv, men er litt usikker på hva man egentlig gjør der borte. Utover å vandre rundt for å se på japanesisk (om kommentatorene i TV3 kan si japanesisk kan jeg og) galskap. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Det blei vel hovedsakelig vandring i gater, bydeler, parker, templer, skyskrapere og butikker av alle slag. Det var utrolig mye å ta seg til, men det blei med at vi brukte det meste av tiden til å "suge" til oss byen - og koste oss med det. Har lyst til å dra dit igjen med litt mer spesifikke mål. Endret 7. august 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ahh, dere gir meg så utrolig lyst til å dra til Japan nå, men har allerede en reise på timeplanen som kommer til å koste meg 30-40 tusen, så har ikke råd. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Vil også tilbake til Japan. Og gå på et forumtreff. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Zealuu, jeg og hun vi reiser med har fått matchende tatoveringer. I kløvergrønt, selvsagt. Nyt synet av hans hårete, bleke legger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Noen har gått for lite med shorts i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå