Lakus Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 http://www.dayz-norge.com/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Tusen takk for alle gratulasjonene i går! Skulle gjerne svart Alle, men for det første røk nettet mitt i går, for det andre var jeg litt full. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Dere holder koken enda, ser jeg Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Kjågen!? Endret 1. august 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Vi forsvinner ikke med det første . Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hyggelig å ha deg tilbake. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Er du han som hadde sånn skjeggavatar? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Næh, Kjågen? Det var lenge siden. Passende avatar. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg er den ukronede kongen av skjeggvekst ja, Error Hyggelig å se dere alle sammen, har merket i det siste at noe har manglet i livet mitt Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Kjågen! Godt å se brukernavnet ditt igjen. Hvor har du gjemt deg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Irland bare bør bli bra med tanke på hvor tidlig jeg måtte stå opp i dag. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg gikk under jorden en periode, er vel nesten to år siden sist jeg var her inne tror jeg..? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Aldri hørt om Kjågen! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Vær hilset, Craxm, lenge siden sist Jeg trodde jeg var en legende her inne, men der tok jeg visst feil... Vel, jeg er Kjågen, en gammel traver som akkurat har stått opp fra de døde Endret 2. august 2012 av Kjågen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Etter litt tankevirksomhet kom jeg på hvem du er Kjågen! Kjøpte katana (kopi) i dag, men men var litt for stor for kofferten. Usikker på hvordan jeg skal få den med meg hjem. Spilte også på en Virtual Boy i dag Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Irland bare bør bli bra med tanke på hvor tidlig jeg måtte stå opp i dag. God tur! Etter litt tankevirksomhet kom jeg på hvem du er Kjågen! Kjøpte katana (kopi) i dag, men men var litt for stor for kofferten. Usikker på hvordan jeg skal få den med meg hjem. Spilte også på en Virtual Boy i dag Si at du er på hevntokt etter en mann ved navn Bill. Endret 2. august 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Nettopp kommet hjem fra nattevakt på havna i Asker. 800 kroner for å gjøre det for mamma + at han jeg hadde vakt med er skipper på en båt som gjør det relativt bra, og spurte om jeg ville være med på Hollenderen om tre uker. Not bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå