Crazy Joe Davola Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Borderlands har jeg spilt og Amnesia tenkte jeg å vente til høsten med å spille. Slender vet jeg ikke. Går du ikke bare rundt uten mål og mening og samler noen ark, og så dukker Slenderman opp av og til? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Borderlands har jeg spilt og Amnesia tenkte jeg å vente til høsten med å spille. Slender vet jeg ikke. Går du ikke bare rundt uten mål og mening og samler noen ark, og så dukker Slenderman opp av og til? Ja samtidig som du driter på deg og vil til mamma. Endret 30. juli 2012 av SLi Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Kan alltids prøve det siden likevel er gratis, men får gjøre det imorgen. Er for trøtt til det nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Hadde hjulpet å vite hvilke spill du har tilgjengelig i backloggen da. Hmmm, jeg lukter kake, lurer på om det ikke vanker en liten overraskelse på meg senere på morgenkvisten. Skal late som jeg ikke har merket noe. ^_^ Endret 30. juli 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Bakes det kake midt på natten? Du er heldig. Backloggen er så stor at jeg blir demotivert bare jeg tenker på den. Men det frister litt å prøve Deadly Premonition, så mulig jeg starter på det neste gang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Minecraft + Big One + cola... Jeg liker livet nå.. Indeed, har Terraria også. Men synes det er litt rip-off- Veldig kult med 2d, da. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Gratulerer med dagen Rider of Reason! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Gratulerer med dagen, vår kjekke, staute ridder! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ja, gratulerer! Arg, vet ikke hvordan jeg laget bursdags smily på mobilen og orker ikke å reise meg fra senga. First world problems. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Sitter na pa hotellet. Japan er awesome, i dag har vi gatt hele dagen i ett kjopesenter for elektronikk og litt annet. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Sitter na pa hotellet. Japan er awesome, i dag har vi gatt hele dagen i ett kjopesenter for elektronikk og litt annet. HOWAITO PIGGU GO HOMU No seriously though; mye xenophobia ute og går? Er du etnisk norsk? Henger du med asiatere eller er du turist? Har lyst til Japan en gang, men er skeptisk til xenophobiaen deres. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Prøv denne på ei søt jente der borte: Dakishimetai. evt: 抱きしめたい Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Prøv denne på ei søt jente der borte: Dakishimetai. evt: 抱きしめたい Endret 30. juli 2012 av Occi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Lewd? Ta deg en tur innom Google Translate du, lille venn. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg veit hva det betyr, ta en spøk... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg veit hva det betyr, ta en spøk... Morsomt å tenke på det som "lewd", ja. Man er bra "innestengt" om det er "lewd". Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg trengte bare en unnskyldning for å poste en av mine animu reaction pics, ikke døm meg. Uansett, 'doushio' vil nok være reaksjonen du får om du prøver deg på 抱きしめたい på en random japansk jente Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hadde jeg kunnet japansk mye bedre, kunne jeg kommet med et flott svar om HVA de burde gjøre. Anime/manga har mange geniale ansiktsuttrykk. Det er litt befriende å se hva de får til. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Sitter na pa hotellet. Japan er awesome, i dag har vi gatt hele dagen i ett kjopesenter for elektronikk og litt annet. HOWAITO PIGGU GO HOMU No seriously though; mye xenophobia ute og går? Er du etnisk norsk? Henger du med asiatere eller er du turist? Har lyst til Japan en gang, men er skeptisk til xenophobiaen deres. Ikke merket noe til noe xenofobi, folk smiler og er hyggelige. Dårlige i engelsk, men det er jo ikke så rart kanskje. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Avataren din er jo et erkeeksempel på dårlig engelsk fra Japan, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå