Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg er 23 (vel, blir det nå på mandag :D ) så bare 2 år over for meg. xD

 

Shit. Jeg fikk "50 år eller eldre". Er 18. Må ha svart noe feil. Eventuelt skyldes det at det var en god del spørsmål uten noe svaralternativ som stemte.

Wow, var det faktisk et mulig resultat, hvordan klarte du det? Jeg synes også det var mange spørsmål uten svaralternativer jeg ville valgt, så da tok jeg det jeg tror jeg ville svart om jeg passet alternativene. :p

Lenke til kommentar

Wow, var det faktisk et mulig resultat, hvordan klarte du det? Jeg synes også det var mange spørsmål uten svaralternativer jeg ville valgt, så da tok jeg det jeg tror jeg ville svart om jeg passet alternativene. :p

Jeg ble også 50 år eller eldre... Det er bare å svare "voksent"... :tease:

Lenke til kommentar

Gjett hvilken framtidig Tokyo-turist som hadde glemt at vi skulle dra i morgen?

 

Hint: Det er ikke meg.

Hehe, er vel bare et alternativ igjen da. :p

 

Ønsker dere en god tur, og ser frem til å høre om alle skandalene dere skapte når dere kommer tilbake. Hvis dere kommer tilbake. Hvem vet, dere kan jo bli så betatt at Japan stjeler dere fra oss. :(

Lenke til kommentar

Jeg bestemte meg for å spille litt ps2 for en stund siden, men fant ut at visse knapper ikke fungerte. Nå har jeg fått tak i en annen kontroller, og akkurat de samme knappene fungerer ikke (kan ikke trykke opp, firkant eller start). Har prøvd å plugge kontrolleren i andre port og. Wtf?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...