Rider of Reason Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Mener MPX og Komplett er to sider av samme selskap ja. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Deg om det. MPX, er det samme folka som Komplett eller noe i den duren? Samme konsern. Mpx, Komplett og Jernia.no Endret 22. juli 2012 av SLi Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Så jeg laster ned noen spill til Gamecube som ville vært helt umulig å få tak i til en ok pris på lovlig vis: Cubivore og Killer7. Noen som har spilt disse? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Det er vått og kaldt ute. Til tross for kunnskap om dette vandret jeg hvileløst rundt i en time uten regnklær. Er litt godt å kjenne fingrene mine igjen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Faen som bikkja fiser.. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hva har du gitt h*n nå da.. ? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Samme maten vi alltid gir henne. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Så det skjedde plutslig noe med henne så hun startet å sleppe ut gass, dra til/ringe vetrinær imorgen kanskje? Så jeg laster ned noen spill til Gamecube som ville vært helt umulig å få tak i til en ok pris på lovlig vis: Cubivore og Killer7. Noen som har spilt disse? Det er vått og kaldt ute. Til tross for kunnskap om dette vandret jeg hvileløst rundt i en time uten regnklær. Er litt godt å kjenne fingrene mine igjen. Faen som bikkja fiser.. Aaaaand the winner is Snurreleif! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Vil ikke si hun fiser unormalt mye, hun bare har en lei tendens til å gå bort til meg, fise, så gå vekk.. Endret 22. juli 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Fikk en rar "film" i hodet nå. En svart halveis stor hund går bort til en som sitter i en kontorstol, ser personen i øynene, deretter snur hunden seg, fjerter og står der i 5 sekunder før hun bare går. Alt med et sjukt pokerfjes. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Da klarer du å se for deg dette også: jeg ligger i sofaen med taben med den ene hånda mot gulvet. Hunden dytter den med hodet, blir ignorert, snur seg og går. Plutselig ser du at jeg rynker på nesen og panna. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Jepp, oppmerksomhetssyk jente som fjerter når hun ikke for som hun vil... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Da har jeg to stk. Snap! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Er dette tilfeldigvis hunden din? Edit: Først nå skjønte jeg det forige innlegget ditt, trodde først du snakket om snapshots, siden du sa "(oh) snap". Endret 22. juli 2012 av SLi Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Nei hun er en Cairn Terrier. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Kjempefin liten hund, kan være litt sta men. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Så jeg laster ned noen spill til Gamecube som ville vært helt umulig å få tak i til en ok pris på lovlig vis: Cubivore og Killer7. Noen som har spilt disse? Har fullført Killer7 (også tilgjengelig til PS 2) et par ganger, et rimelig sært spill du enten elsker eller hater. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Tester hver mod til Syrim for å finne ut hvilken eller om det er flere som gjør at jeg får CTD hele tiden morsomt. Endret 22. juli 2012 av Bloodlines Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Har man lite å gjøre når en formaterer daten to ganger på en dag? Først for gøy og så fordi den nye installasjonen ikke fungerte skikkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå