Mokko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Den danske "retten" er den sunneste (skrives det sunneste eller sundeste?), sant? Er opplagt at fettet er noe man ikke skal ha så altfor mye av, men hva med karbohydrater, proteiner og energi? Hvilken av "rettene" er nærmest anbefalt dose av disse? Sorry, er grønn på dette området.. EDIT: Hva er galt med pollen? Endret 23. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Skrives sunneste. Noe mer enn det vet jeg ikke Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hva syntes dere om den nye avataren min? B) Vaine is the man! I quote myself. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ninja poll på gamer.no! Ingen får vite resultatet før alle har stemt Quoter meg selv og svarer på mokko sitt spørsmål. Ville gått for den lille danske jeg... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Pollen må restartes. De som stemte i forrige poll(de fleste av oss) kan ikke stemme i denne. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 ikke bare er pollen helt "Låst", navnet mitt er feilskrevet Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Trenger noen argumenter for det. "Den danske er sunnest fordi den kun inneholder x antall gram fett og xyz karbohydrater" osv.. EDIT: Heter du ikke Marhte, da...? :rolleyes: Endret 23. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 AH! Det er derfor du heter Ehtram! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Trenger noen argumenter for det. "Den danske er sunnest fordi den kun inneholder x antall gram fett og xyz karbohydrater" osv.. Jaja here it goes: den daske er sunnere fordi den inneholder mindre kalorier enn den norske den danske er sunnere fordi den har mer proteiner enn den norske den danske er sunnere fordi den inneholder mindre fett enn den norske den danske er sunnere fordi den inneholder mindre fett en den norske Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har da for F ikke stemt i pollen, men den sier jeg har det ... -_- Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Velkommen. EDIT: Var faktisk ment til Lol'd. Endret 23. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har da for F ikke stemt i pollen, men den sier jeg har det ... -_- Den må restartes. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 AH! Det er derfor du heter Ehtram! Litt treig i oppfattelsen? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 AH! Det er derfor du heter Ehtram! Litt treig i oppfattelsen? Jeg pleier ikke og lese allt baklengs Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Trenger noen argumenter for det. "Den danske er sunnest fordi den kun inneholder x antall gram fett og xyz karbohydrater" osv.. Jaja here it goes: den daske er sunnere fordi den inneholder mindre kalorier enn den norske den danske er sunnere fordi den har mer proteiner enn den norske den danske er sunnere fordi den inneholder mindre fett enn den norske den danske er sunnere fordi den inneholder mindre fett en den norske Takker, selv om den nederste setningen var mistenkelig lik den over Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, dere vet vel at jeg heter larahi? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 My name is Edudilol. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hva heter jeg da? :rolleyes: Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Takker, selv om den nederste setningen var mistenkelig lik den over Noen ganger er faktisk det ganske opplagt:) jeg kunne gjort det avansert og regnt prosentvis forskjell også videre men svartet er det samme selvom det står i prosent gram eller noen annen form for løsning... Endret 23. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Gief me "det er mbedre med" vitser. Trenger de i en konkurranse på skolen. Eksempel: [x]Det er bedre med tiss på kneet, enn ett kne i tissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå