Lakus Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Startet i går kveld. Overlevde i 1,5 time eller noe før en zombie overmannet meg etter jeg hadde blitt skutt. Kort sagt så besvimte jeg av slaget til zombien og ble til et fint måltid. I dag har jeg vel spilt to timer eller noe, og etter 45 minutter kom jeg over disse folka som skjøt på hverandre. Er fremdeles ganske langt sør, tipper ett sted mellom Topolka Dam og Staroye, nord for Elektro. Er ikke lite skummelt å bevege seg nordover når man vet det er 4-5 tungt bevæpnede dudes foran deg. Kunne bare byttet server, men det er jo ikke noe spennende Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Noen fast server du spiller på? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Noen fast server du spiller på? Neh, ingen spesielt. Vært litt på Norway 1 (?). Står hosted by Silentspy. Kjente igjen navnet da jeg spilte litt Minecraft med han for lenge siden så den serveren festet seg i hjernen. Filthy bandits. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Så flott at du fikk ringen din tilbake. Endret 20. juli 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Det der er det merkeligste jeg har vært med på. Og modden er langt fra ferdig, så dere har ikke fått spoilet det hele. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Herre juletre! *putteispoiler* Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) DayZ så spennende ut! Må sjekke det ut litt nærmere! Får vente og se om ARMA II kommer på tilbud Endret 20. juli 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) 1/4 dels ferdig med å laste ned Skyrim igjen, 4 timer igjen. Fint tidsfordriv for ferien, fram til jeg skal til Bergen for skole . Gleder meg faktisk for å begynne på skole igjen, selv om det nå blir folkehøgskole da. Endret 20. juli 2012 av Bloodlines Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Awesome, AltF4. Gleder meg til å teste. Har ikke startet på Skyrim enda, så kan like godt vente til modden er ferdig, Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Vår egen gullgutt GLSnute spiller mor Ganzi (en tipp-topp koreaner, topp 30 i verden) akkurat nå på MLGs graits-stream: http://www.majorleaguegaming.com/live. Fuck, jeg har lagt meg for sent. Må opp tidlig for å spille Day Z med Polvott, som er et A-menneske av rang (står opp klokken sju i ferien). Jaja, søvn er for pingler. Endret 21. juli 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Takk for hyggelige tilbakemeldinger, det er utrolig moro å gjøre noe sånt. Gjør et siste desperat forsøk på å komme meg gjennom MAx Payne 3, men burde vel egentlig formatere PC'en. Den har blitt helt ekstremt treg, bare det så skrive dette får den til å henge seg opp. Endret 21. juli 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Du har en fin engelsk, unge mann. I is impressed. Den modden må spilles. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Takk for hyggelige tilbakemeldinger, det er utrolig moro å gjøre noe sånt. Gjør et siste desperat forsøk på å komme meg gjennom MAx Payne 3, men burde vel egentlig formatere PC'en. Den har blitt helt ekstremt treg, bare det så skrive dette får den til å henge seg opp. Har du prøvd å defragmentere? Hvis ikke er det verdt et forsøk før du gjør noe så drastisk som formatering. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Og der sparte jeg ytterligere 20% på "DayZ". Småpenger egentlig, men kjekt allikevel. Blir godt med fri i morgen ja. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Du har en fin engelsk, unge mann. I is impressed. Den modden må spilles. Takk takk. Den eneste 6'eren jeg fikk på videregående var engelsk muntlig tentamen Har du prøvd å defragmentere? Hvis ikke er det verdt et forsøk før du gjør noe så drastisk som formatering. Mange ganger, men oppnår ingen ting. Lastet derimot ned CCleaner, og det gjorde virkelig underverker. Nå fungerer til og med Chrome igjen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Takk for hyggelige tilbakemeldinger, det er utrolig moro å gjøre noe sånt. Gjør et siste desperat forsøk på å komme meg gjennom MAx Payne 3, men burde vel egentlig formatere PC'en. Den har blitt helt ekstremt treg, bare det så skrive dette får den til å henge seg opp. Har du prøvd å defragmentere? Hvis ikke er det verdt et forsøk før du gjør noe så drastisk som formatering. Formatering er jo ikke så drastisk. Formatering er bare gøy Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Kjempegøy. Min data oppførte seg rart i går og i dag, etter et kjapt søk med MSE var det visst noe troll i systemet gitt. Håper det var det som var grunnen, så jeg slipper å gjøre noe mer drastisk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Og der sparte jeg ytterligere 20% på "DayZ". Småpenger egentlig, men kjekt allikevel. Blir godt med fri i morgen ja. Hook up? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå