Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Startet i går kveld. Overlevde i 1,5 time eller noe før en zombie overmannet meg etter jeg hadde blitt skutt. Kort sagt så besvimte jeg av slaget til zombien og ble til et fint måltid. I dag har jeg vel spilt to timer eller noe, og etter 45 minutter kom jeg over disse folka som skjøt på hverandre. Er fremdeles ganske langt sør, tipper ett sted mellom Topolka Dam og Staroye, nord for Elektro. Er ikke lite skummelt å bevege seg nordover når man vet det er 4-5 tungt bevæpnede dudes foran deg. Kunne bare byttet server, men det er jo ikke noe spennende :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vår egen gullgutt GLSnute spiller mor Ganzi (en tipp-topp koreaner, topp 30 i verden) akkurat nå på MLGs graits-stream: http://www.majorleaguegaming.com/live.

 

Fuck, jeg har lagt meg for sent. Må opp tidlig for å spille Day Z med Polvott, som er et A-menneske av rang (står opp klokken sju i ferien). Jaja, søvn er for pingler.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, det er utrolig moro å gjøre noe sånt.

 

Gjør et siste desperat forsøk på å komme meg gjennom MAx Payne 3, men burde vel egentlig formatere PC'en. Den har blitt helt ekstremt treg, bare det så skrive dette får den til å henge seg opp.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, det er utrolig moro å gjøre noe sånt.

 

Gjør et siste desperat forsøk på å komme meg gjennom MAx Payne 3, men burde vel egentlig formatere PC'en. Den har blitt helt ekstremt treg, bare det så skrive dette får den til å henge seg opp.

 

Har du prøvd å defragmentere? Hvis ikke er det verdt et forsøk før du gjør noe så drastisk som formatering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har en fin engelsk, unge mann. I is impressed.

 

Den modden må spilles.

 

Takk takk. Den eneste 6'eren jeg fikk på videregående var engelsk muntlig tentamen :p

 

Har du prøvd å defragmentere? Hvis ikke er det verdt et forsøk før du gjør noe så drastisk som formatering.

 

Mange ganger, men oppnår ingen ting. Lastet derimot ned CCleaner, og det gjorde virkelig underverker. Nå fungerer til og med Chrome igjen.

Lenke til kommentar

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, det er utrolig moro å gjøre noe sånt.

 

Gjør et siste desperat forsøk på å komme meg gjennom MAx Payne 3, men burde vel egentlig formatere PC'en. Den har blitt helt ekstremt treg, bare det så skrive dette får den til å henge seg opp.

 

Har du prøvd å defragmentere? Hvis ikke er det verdt et forsøk før du gjør noe så drastisk som formatering.

 

Formatering er jo ikke så drastisk. Formatering er bare gøy :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...