Bloodlines Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Nå vil jeg også spille Crusader Kings 2, bare på grunn av at dere snakker om det. Men det får vente litt lengere. Interessant, er det en quest mod ? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg vet ikke helt når den kommer da. Modden skal lastes opp i kveld så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg har blitt med i en Skyrim-mod. Som stemmeskuespiller. Video kommer. Holy slice of pizza with extra cheese! På norsk? Dette må vi bare få høre. Håper videoen kommer snart. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg regner med han du har stemmen til heter Al-T F'ir. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Han heter Erik Brendlock (et navn jeg fant på, følte meg ekstremt kreativ). Modden er for øvrig utviklet av vår egen Vrengtpolvott: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1447272 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Det blir det første modden jeg prøver i Skyrim faktisk. Sikkert den beste også <3 Må legge til at DayZ er vanvittig! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg har blitt med i en Skyrim-mod. Som stemmeskuespiller. Video kommer. Årets spillnyhet for min del. Can't wait. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Stemmeskuespiller? På bandittene der da eller? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Kommer ikke på tale å drepe Erik Brendlock, så det håper jeg ikke. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 I've gone tab .. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Stemmeskuespiller? På bandittene der da eller? Nei, hovedpersonen i modden (altså en NPC). Må legge til at DayZ er vanvittig! Du får si i fra om du er i nabolaget. Vrengtpolvott og jeg nærmer oss Devil's Castle, og etter det skal vi til northwestern airfield for å lete etter den hellige gral - en snikskytterrifle. Endret 20. juli 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg har så inderlig lyst til å spille Skyrim igjen, men må holde meg unna sånn at jeg får spilt i gjennom backlogen. Kingdoms of Amalur er ganske bra, liker det godt så langt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Kingdoms of Amalur må være større enn jeg forestilte meg , morsommere også. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg har spilt Amalur i ca. 60 timer og tviler på at jeg er halvveis. Må få startet opp igjen! Kjøpte forøvrig The Witcher: Enhanced Edition, Left for Dead 2 og Fallout 3 GOTY Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Du får si i fra om du er i nabolaget. Vrengtpolvott og jeg nærmer oss Devil's Castle, og etter det skal vi til northwestern airfield for å lete etter den hellige gral - en snikskytterrifle. Skal plinge når jeg får mikrofon igjen. Rotet bort den gamle, men ny er på vei. Endret 20. juli 2012 av Lakus Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Vi er inne i en god runde nå - har overlevd i 2 og en halv dag, og har en AK 47 og en Lee Enfield, i tillegg til noen greie sidearms, masse provianter og litt ymse (kart, kikkerter, fyrstikker o.l). Så nå fokuserer vi mest på å ikke miste alt. Endret 20. juli 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg har så inderlig lyst til å spille Skyrim igjen, men må holde meg unna sånn at jeg får spilt i gjennom backlogen. Kingdoms of Amalur er ganske bra, liker det godt så langt. Huff, ikke snakk. Backlogen min er så lang at jeg nesten lurer på om den er endeløs. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Den virker sånn, det er bare at jeg ikke tar meg tid til det. Skjønner nesten ikke hva jeg gjør om dagene lenger. Ser aldri film, anime, leser manga lenger. Spiller litt innimellom da, så jeg har faktisk fullført en god del spill i år. Har lest bok 1-3 i A Song of Ice and Fire, men det er det hele. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Vi er inne i en god runde nå - har overlevd i 2 og en halv dag, og har en AK 47 og en Lee Enfield, i tillegg til noen greie sidearms, masse provianter og litt ymse (kart, kikkerter, fyrstikker o.l). Så nå fokuserer vi mest på å ikke miste alt. Fikk en Lee Enfield og en Glock 17, samt noe mat og bandasjer for en time siden. Hørte to eller tre dudes som skjøt på hverandre på andre siden av åsen, så jeg snek meg over og bort til det liket jeg så og løp tilbake inn i skogen igjen. De to andre hadde nok tatt ammunisjonen, men nå har jeg iallefall noe våpen. Ammo finner jeg stadig vekk. Fant noen telt i nærheten der og, men var bare to AK47 magasiner tilsammen i dem. Det siste som skjedde var at en dude tiltrakk seg 7-8 zombier og løp rett mot meg. Gjett hvem som også måtte løpe de neste 4 minuttene? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Hvor lenge har du spilt? Hvis du begynte i dag eller i går kveld er det der nemlig en veldig god begynnelse. Det er vanlig å kun ha Makarov/M1911 og kanskje en hagle og en øks i starten, rifler er langt vanskeligere å få tak i (siden de ikke spawner i Cherno/Elektro). Hvor befinner du deg på kartet? Holder deg fortsatt i sør? http://dayzmap.info/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå