Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmeskuespiller? På bandittene der da eller?

 

Nei, hovedpersonen i modden (altså en NPC).

 

Må legge til at DayZ er vanvittig!

 

Du får si i fra om du er i nabolaget. Vrengtpolvott og jeg nærmer oss Devil's Castle, og etter det skal vi til northwestern airfield for å lete etter den hellige gral - en snikskytterrifle.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Du får si i fra om du er i nabolaget. Vrengtpolvott og jeg nærmer oss Devil's Castle, og etter det skal vi til northwestern airfield for å lete etter den hellige gral - en snikskytterrifle.

Skal plinge når jeg får mikrofon igjen. Rotet bort den gamle, men ny er på vei.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Den virker sånn, det er bare at jeg ikke tar meg tid til det. Skjønner nesten ikke hva jeg gjør om dagene lenger. Ser aldri film, anime, leser manga lenger. Spiller litt innimellom da, så jeg har faktisk fullført en god del spill i år. Har lest bok 1-3 i A Song of Ice and Fire, men det er det hele.

Lenke til kommentar

Vi er inne i en god runde nå - har overlevd i 2 og en halv dag, og har en AK 47 og en Lee Enfield, i tillegg til noen greie sidearms, masse provianter og litt ymse (kart, kikkerter, fyrstikker o.l). Så nå fokuserer vi mest på å ikke miste alt.

Fikk en Lee Enfield og en Glock 17, samt noe mat og bandasjer for en time siden. Hørte to eller tre dudes som skjøt på hverandre på andre siden av åsen, så jeg snek meg over og bort til det liket jeg så og løp tilbake inn i skogen igjen. De to andre hadde nok tatt ammunisjonen, men nå har jeg iallefall noe våpen. Ammo finner jeg stadig vekk. Fant noen telt i nærheten der og, men var bare to AK47 magasiner tilsammen i dem.

 

Det siste som skjedde var at en dude tiltrakk seg 7-8 zombier og løp rett mot meg. Gjett hvem som også måtte løpe de neste 4 minuttene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...