Spartapus Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg har kjempelyst på champagne og jordbær. Klokken ti om morgenen. Ikke sant. Bodde på et hotell for to uker siden som hadde champagne og jordbær som en del av frokostbuffeen - ingenting å betale ekstra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Det kommer med alderen. Nå, i en alder av 26, syns jeg både øl og rødvin er snadder. Snart 29 år gammel, syns fortsatt vin smaker drit. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Vin smaker fælt og øl er greit nok, men whiskey er best. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Snart 29 år gammel, syns fortsatt vin smaker drit. Folk som aldri lærer å like vin gjør som regel en vanlig feil; de tar en slurk, smaker og stopper. Det er jo først etter 2-3 glass den gode smaken setter inn! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Snart 29 år gammel, syns fortsatt vin smaker drit. Folk som aldri lærer å like vin gjør som regel en vanlig feil; de tar en slurk, smaker og stopper. Det er jo først etter 2-3 glass den gode smaken setter inn! Feil. De drikker dårlig vin. Det blir som å spørre en som ikke liker whisky om hva de smakt. "Jack Daniels, vel" .....Ok Endret 18. juli 2012 av Neptjune Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) @Spartapus: Ser bare to muligheter til at det skal kunne stemme. Enten må du ha blitt så full at du ikke merker smaken, eller så har vinen da smadret smaksløkene dine så hard at du ikke merker smaken. Jeg kan ikke fordra ting som smaker bittert. Hvordan klarer dere å like det? Edit: Jeg liker forresten ikke begrepet "Å lære å like noe". Enten så liker du noe eller så liker du det ikke. Smaken kan sikker forandre seg litt med årene, men du lærer ikke å like noe. Endret 18. juli 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Du må første smake livets bitterhet, vet du. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 @Spartapus: Ser bare to muligheter til at det skal kunne stemme. Enten må du ha blitt så full at du ikke merker smaken, eller så har vinen da smadret smaksløkene dine så hard at du ikke merker smaken. Jeg kan ikke fordra ting som smaker bittert. Hvordan klarer dere å like det? Edit: Jeg liker forresten ikke begrepet "Å lære å like noe". Enten så liker du noe eller så liker du det ikke. Smaken kan sikker forandre seg litt med årene, men du lærer ikke å like noe. Feil. Man kan visst lære seg å like noe. Når det er snakk om så komplekse smaker tar det tid før man lærer seg å skille ut hva som faktisk er hva og hvordan de smakene passer sammen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg hatet kaffe på denne tiden i fjor. Trodde jeg aldri kom til å like det. Så jo, man kan faktisk lære seg å like noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Vitenskapen er enig i at det går. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg hatet kaffe på denne tiden i fjor. Trodde jeg aldri kom til å like det. Så jo, man kan faktisk lære seg å like noe. Drakk du kaffe helt frem til du begynte å like det? Hvis ikke så var det bare smaken din som forandret seg. Skal du lære å like noe så betyr det at du aktivt går inn for å bli istand til å like noe du ikke liker. Med andre ord å tvinge i seg noe man ikke liker helt til man liker det. Så nei, jeg er fremdeles ikke enig i at man kan lære seg å like noe. Og uansett om det skulle være mulig så er det noe jeg aldri kommer til å gjøre, såfremt jeg har muligheten til å la være. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Jeg drakk helt til jeg likte det, altså at smaken min forandret seg. På samme vis som studenter studerer helt til deres oppfatning av emnet har forandret seg. Altså læring. Endret 18. juli 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Ah, such foolishness. >< Du kan ikke ha hatt så mye mot kaffe når du klarte å drikke det. Very well, I yield. Men du kan bare glemme å få meg til å drikke av de bitre begrene der. I'd rather drink hydrocyanic acid. Endret 18. juli 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Det var det jeg også trodde, men med nok melk i kaffen så gikk det ned sakte men sikkert. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Holy balls Crusader Kings 2 er bra. Slemme folk som anbefaler, har blitt helt hektet Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Holy balls Crusader Kings 2 er bra. Slemme folk som anbefaler, har blitt helt hektet Can't pin that one on me, I did warn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg også prøvde Crusader Kings 2. Klarte ikke å sette meg inn i det per nu, får sette av noen timer senere. Men var det noen her som hadde en guide? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Zealuu har laget en guide. Du finner link i signaturen hans. Eller jeg kan gjøre det enkelt for deg og gi deg linken direkte. http://zealuu.wordpress.com/2012/02/21/guide-kom-i-gang-med-crusader-kings-2/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Takker. Har nemlig signaturer skrudd av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå