Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte det like greit med en gang jeg. ARMA altså. Dat DayZ.

(Er forresten en DayZ mod på vei til Minecraft også, kalt MineZ)

 

Gikk på en smell med Fallout 3 og New Vegas (ventet noen minutter for lenge og vips var tilbudene borte :( ) så jeg gikk på shopping spree. Men fremdeles ingen Anno 1404 og Settlers 7 vil ikke starte...

 

Edit: Screw Steam. Kjøpte nedlastbare versjonen av Anno 1404 Gold Edition fra CDON for 74 kroner (50kr rabbatkode).

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Si nå ikke sånt da, det er slemt.

 

Jeg synes mest synd på ham. Kan godt skjønne at han har det vanskelig ut fra det han skriver, og hvordan det virker som han opplever verden.

 

Han har rett i en ting i alle fall. Og det er at det er mange personer på forumet som, for å si det på en snill måte, det er mindre givende å diskutere med.

Lenke til kommentar

Joda, kanskje litt vel slemt, men jeg finner hans arroganse å være for god til å være sann.

Så jeg scratcher bort Breivik-sammenligningen, men holder meg til troll-teorien.

 

Tenkte på deg tidligere i kveld, btw. Lurte på hvor du var i verden, da det er lenge siden sist jeg så avataren din. Jeg hadde visst glemt at du er vår egen lille flaggermus in the north. :)

Lenke til kommentar

Det er mulig han er et troll, men det kan også være han har vanskeligheter på det psykologiske plan som gjør at han oppfører seg som han gjør. For meg virker det i alle fall litt slik. :)

 

Nå er de delene av forumet proppfull av usaklige troll, arrogante personer og "hotheads", derfor jeg prøver å unngå å delta i noe der. Har hverken energi eller tålmodighet til slike diskusjoner. Holder meg til spill og anime seksjonene av forumet. Også her da, trives mye bedre med dere. :wee:

 

Hehe, så hyggelig, blir oppriktig glad av å høre at noen har tenkt på meg. ^_^ Må bare beklage, har vært litt sliten i det siste, så jeg har ikke deltatt så mye. Men spionert litt på dere av og til, det har jeg gjort. :p Og ja, jeg er nok en liten flaggermus, eller i alle fall døgnforstyrret. xD

 

@Crazy Joe: Hahaha, you called? ;)

Lenke til kommentar

Hallo Cloudemyx! Amalur ser kult ut, men jeg har problemer med å holde tritt med alle spillene som vanlig, og er inne i en litt uinteressert periode. Tenkte å skaffe meg Assassin's Creed: Revelations snart og se om det kan få opp entusiasmen.

 

Jeg har også sett trådene til den Hexafix-fyren. Jeg tror han har psykiske problemer, for han virker utrolig ustadig og kommer først med det ene og så det andre. En dag skulle han flytte til Nederland for å jobbe og røyke hasj, så skulle han søke uførepensjon i Norge fordi han ville drive med sine kreative hobbyer, og det seneste var at han ville oppheve sexkjøpsloven fordi han visstnok har tjent penger på å selge sex. Jeg synes også det er rart at han skriver at han ikke har noen å diskutere med, for alle trådene hans har fått en del svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...