Lakus Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Oh god. Steam handlekurven nå... Supreme Commander, Anno 1404, Anno 2070, The Settlers 7 og Risen. Hvor skal jeg finne tid til alle disse nå som ferien er over? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hvor fant du Anno 1404? Får bare opp at det ikke er tilgjengelig for kjøp. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Ja, jeg får det samme. Har med andre ord ikke kjøpt det enda, men jeg skal ha det. Settlers 7 er heller ikke tilgjengelig. Typisk nok er det de to spillene jeg har mest lyst på. EDIT: Holdonaminute. Settlers er jo tilgjengelig. Oh, you! Endret 15. juli 2012 av Lakus Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Sneaky monkey. 3.5 timer inn i Max Payne 3 nå, og jeg trives veldig godt. Valgte heldigvis å spille på Hard, så jeg ikke danser meg gjennom og blir lei. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Æsj, har plutselig fått lyst til å spille noe strategigreier, så for meg CIV 5 men det er liksom litt for dyrt syns jeg. ' Kjøpte Q.U.B.E. i sta, jeg likte ikke demoen så veldig men for under 3 euro er det greit å prøve fullversjonen, og jeg ville også sjekke hvordan det funka å handle fra mobilen. Det var jo like lett som på PC'en, men det lastet ikke ned enda jeg er rimelig sikker på at det sto at det skulle gjøre det. No biggie. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Q.U.B.E er bra, men det har et par gåter som er rimelig kjipe. Quantum Conundrum er bedre. Kommer det på tilbud er det bare å slå til. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 KJØP DEG TROPICO 4! Prøvde demoen når det kom, men jeg suger hardt i sånne spill. Virkelig hardt. Q.U.B.E er bra, men det har et par gåter som er rimelig kjipe. Quantum Conundrum er bedre. Kommer det på tilbud er det bare å slå til. Håpa det skulle vinne pollen, men den gang ei. Får se om det dukker opp senere. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Det gjør det sikkert. Kan en moderator hjelpe å endre navn, eller er det en administrator som må til? Sliter virkelig med å bli vant med det jeg har. Trodde det skulle gå seg til, men det har ikke gjort det enda. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Sannsynligvis. Ser The Walking Dead er på enda mer tilbud i dag enn i går. Det er nok administrator-arbeid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Profil -> Rediger meine profil -> Endre visningsnavn Og Tropico er ikke vanskelig, du må bare ikke bygge alt på en gang Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Er vel en grense der. Vanskelig med andre ord Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg bygger alt for mye alt for fort selv, og ender med å true arbeiderne mine til å komme igang. Stakkarene vet jo ikke hvilken ende de skal starte i, men jeg vil bare at de skal begynne hvilket som helst sted FFS. De skal bare bygge det jeg ber dem om og la meg ta meg av all planlegging. Kanskje ikke den mest forsvarlige veien å gå moralsk sett, men det gir meg midler til å bygge tidenes festøy raskere enn alt annet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hadde samme problem med Tropico 3. Får håpe det går glattere i 4'ern som jeg kjøpte i dag. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Har spilt ganske mye DayZ de siste dagene, og har hatt det utrolig morsomt med det. Anbefales til de med litt tålmodighet, og som har en venn å spille med. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg vil spille det, men har ingen å spille med Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Slimda: http://www.diskusjon...owtopic=1437869 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Åja, mod til ArmA2. Da står jeg over gitt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 ArmA er for meg temmelig uinteressant, men DayZ er ulikt noe annet jeg har spilt. På en veldig god måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå