Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg får det samme. Har med andre ord ikke kjøpt det enda, men jeg skal ha det. Settlers 7 er heller ikke tilgjengelig. Typisk nok er det de to spillene jeg har mest lyst på.

 

EDIT: Holdonaminute. Settlers er jo tilgjengelig. Oh, you!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Æsj, har plutselig fått lyst til å spille noe strategigreier, så for meg CIV 5 men det er liksom litt for dyrt syns jeg. '

 

Kjøpte Q.U.B.E. i sta, jeg likte ikke demoen så veldig men for under 3 euro er det greit å prøve fullversjonen, og jeg ville også sjekke hvordan det funka å handle fra mobilen. Det var jo like lett som på PC'en, men det lastet ikke ned enda jeg er rimelig sikker på at det sto at det skulle gjøre det. No biggie.

Lenke til kommentar

KJØP DEG TROPICO 4!

 

Prøvde demoen når det kom, men jeg suger hardt i sånne spill. Virkelig hardt.

 

Q.U.B.E er bra, men det har et par gåter som er rimelig kjipe. Quantum Conundrum er bedre. Kommer det på tilbud er det bare å slå til.

 

Håpa det skulle vinne pollen, men den gang ei. Får se om det dukker opp senere.

Lenke til kommentar

Jeg bygger alt for mye alt for fort selv, og ender med å true arbeiderne mine til å komme igang. Stakkarene vet jo ikke hvilken ende de skal starte i, men jeg vil bare at de skal begynne hvilket som helst sted FFS. De skal bare bygge det jeg ber dem om og la meg ta meg av all planlegging. Kanskje ikke den mest forsvarlige veien å gå moralsk sett, men det gir meg midler til å bygge tidenes festøy raskere enn alt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...