Bloodlines Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Sett Cast Away på nytt nå. Hadde vist glemt alt bortsett fra Wilson the volleyball, som er beste karakteren i filmen . Fremdeles en god film i det minste. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Fy fasan som jeg gleder meg til å ha fri i morgen. Det er kjekt å jobbe mye og tjene penger, men nå kjenner både jeg og føttene mine at det er på tide med en fridag. Og med Max Payne 3 installert tror jeg det kommer til å bli en ganske så utsøkt dag. Å jobbe i bar er ikke bare bare. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Har installert Skyrim, snart endelig ferdig med Max Payne 3. Aldri har jeg hatet et spill jeg virkelig ønsker å like mer. Skal allikevel gjennom Lollipop Chainsaw først, noe jeg vet jeg kan glede meg til. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Håper jeg liker det, ettersom jeg har storgledet meg til å spille det siden det kom ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Og jeg har kjøpt Tropico 4, så der forsvant tiden jeg egentlig skulle bruke på CK2. Det er skummelt morsomt ^^, Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Ser ut til at du kanskje kjøpte Tropico for tidlig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Håper jeg liker det, ettersom jeg har storgledet meg til å spille det siden det kom ut. Det håper jeg også du gjør. Hah, fikk Bastion Soundtrack Edition av en fyr jeg spilte himla mye TF 2 med for noen år tilbake. Moro med gamle "venner", en brite jeg ikke aner noe særlig om som er oppi tredveåra. Lære ham litt norsk nå og da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Ser ut til at du kanskje kjøpte Tropico for tidlig. Heller for sent etter min regning. Har jo vært ute i flere måneder Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Får alltid sånne t-skjorter til jul. Endret 14. juli 2012 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Haha den var nice. Det er grunnen til at jeg aldri kjøper t-skjorter i butikk, kun på nett. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg har egentlig aldri turt å kjøpe på nett. Aner ikke hvilken størrelse jeg må ha. Det varierer fra butikk til butikk :/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Ca 60% av alt jeg kjøper på nett av klær passer egentlig ikke og ender opp med aldri å bli brukt, for så å bli kastet et par år senere. Dumme, dumme, dumme. Lenke til kommentar
syden;) Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 halla hva slags trå er dette... ble jeg siste mann? Lenke til kommentar
syden;) Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 hva slags trå er dette ble jeg siste mann??? (: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 hva slags trå er dette ble jeg siste mann??? (: Dette er en chattetråd. Ikke om å gjøre å være sist i det hele tatt, og du må gjerne la være å spamme. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Var positivt overraska over Max Payne 3, sjølv om det har eit par glaring flaws. Verste er mengden cutscenes, og at loadinga er "kamuflert" bak dei, så du ofte ikkje kan hoppe over dei. Trur dei fleste som likte MP1/2 og som synest Euphoria-powered skyting er kjekt vil ha det moro med Max Payne 3. Rakk nesten å runde det på Hard og samle alle golden guns/clues før The Secret World tok presedens. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg har aldri byttet kjølepasta på en laptop før, og nå trenger min det + en formatering. Er det bare å åpne den, tørke støv og kline på ny pasta, eller må jeg demontere den fullstendig? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hvordan er The Secret World nå? Virkelig frista til å prøve det, men jeg antar det kan være greit å vente til de verste bugsene er fiksa+ Ser også frem til dette: http://www.youtube.com/watch?v=WqiQYus8yzk Spillet ser jo forsåvidt ikke så bra ut, men en anti-helt-superhelt som har stemmer i hodet og kontinuerlig bryter den fjerde veggen er veldig velkomment. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Laptopen min har en trinnvis guide til åpning på nettet (først og fremst for å kunne oppgradere cpu). Tastaturet må av, noen ting må avmonteres deretter her. Så er somregel ikke bare-bare tror jeg. Forøvrig håper jeg at min presterer bedre etter at jeg har fått blåst ut støv fra viftene og satt på kjølepasta, så kanskje den kan kjøre TSW ok. Gameplayet ser litt kjedelig ut, men jeg har likevel lyst til å spille en del av det. Endret 15. juli 2012 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå