Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy fasan som jeg gleder meg til å ha fri i morgen. Det er kjekt å jobbe mye og tjene penger, men nå kjenner både jeg og føttene mine at det er på tide med en fridag. Og med Max Payne 3 installert tror jeg det kommer til å bli en ganske så utsøkt dag.

 

Å jobbe i bar er ikke bare bare.

Lenke til kommentar

Håper jeg liker det, ettersom jeg har storgledet meg til å spille det siden det kom ut.

 

Det håper jeg også du gjør.

 

Hah, fikk Bastion Soundtrack Edition av en fyr jeg spilte himla mye TF 2 med for noen år tilbake. Moro med gamle "venner", en brite jeg ikke aner noe særlig om som er oppi tredveåra. Lære ham litt norsk nå og da :wee:

Lenke til kommentar

Var positivt overraska over Max Payne 3, sjølv om det har eit par glaring flaws. Verste er mengden cutscenes, og at loadinga er "kamuflert" bak dei, så du ofte ikkje kan hoppe over dei.

 

Trur dei fleste som likte MP1/2 og som synest Euphoria-powered skyting er kjekt vil ha det moro med Max Payne 3. Rakk nesten å runde det på Hard og samle alle golden guns/clues før The Secret World tok presedens.

Lenke til kommentar

Laptopen min har en trinnvis guide til åpning på nettet (først og fremst for å kunne oppgradere cpu). Tastaturet må av, noen ting må avmonteres deretter her. Så er somregel ikke bare-bare tror jeg.

 

Forøvrig håper jeg at min presterer bedre etter at jeg har fått blåst ut støv fra viftene og satt på kjølepasta, så kanskje den kan kjøre TSW ok. Gameplayet ser litt kjedelig ut, men jeg har likevel lyst til å spille en del av det.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...